Jaaaaa, wel fucked up dat ze vernoemt zijn naar een mezze en wijn inderdaad hahaha
Zijn inderdaad lengtematen
Hebben er hier mensen een pakketbrievenbus?
Welke heb je en bevalt hij? Passen meeste pakketten erin?
Stel een stel gaat samenwonen in het huidige huis van de ene, het huis kan dus nog meer naar beiden smaken worden ingericht: van welke interieurwinkel is het leuk om een cadeaubon te krijgen? Of zouden jullie het gewoon bij geld houden?
Ik zou het bij geld houden, met een leuk kaartje erbij. Meer keuze uit winkels.
Je hebt ook van die klus cadeaubonnen, kun je in heel veel woonwinkels inleveren!
Ja geld inderdaad en anders een bon die je bij meerdere winkels uit kan geven
Geld, ook die bonnen die je bij veel winkels kan uitgeven kunnen dan soms net weer niet bij de winkel waar je iets wil kopen en dan gaat het op aan schroefjes bij de gamma
Je hebt de huis, tuin en keuken cadeaubon, die is wel allround leuk qua winkels!
Ik doe met een quiz mee, waarbij je alle hulplijnen mag gebruiken. Dus FF ik heb jullie nodig!
Welke componisten horen bij deze tien fragmenten? Het zijn tien fragmenten waarin oude grootheden in een hip modern jasje zijn gestoken, maar er wordt dus gezocht naar de naam van de originele componist.
Zo is B volgens mij Adagio for Strings van Tiësto, waarbij het antwoord dus Samuel Berber is.
Barber ![]()
Ja kijk daar ga ik al haha, typfout hier, gelukkig goed ingevuld op m’n formulier.
Echt irritant, al die stukjes ken ik, maar probeer het maar eens te koppelen aan de naam ![]()
Ik heb nu B - Barber, E - Grieg, H - van Beethoven
H is Beethoven fur Elise denk ik
F = Boccherini
Dank! En J is volgens mij Vivaldi?
Als je me kan vertellen hoe de “nieuwe” versie heet, kan ik je misschien vertellen welke stukken het zijn haha
D = JS Bach! A is een piano sonate die ik zo kan mee neuriën, maar moet even graven van wie ook al weer
Omg wist ik het maar haha, ik probeer juist ook te luisteren welke klassieke melodie ik er in hoor. Ik dacht in die laatste dus de vier jaargetijden te horen
Ja is Vivaldi!