Durf te vragen #8

Haha shitzooi, het zeepblokje van de wc is in de pot gevallen en mee doorgespoeld?? Echt nog nooit in m’n leven meegemaakt

Dat wordt de loodgieter bellen :cry:, heeft iemand dit weleens meegemaakt en ervaringen met erin gaan met zo’n wc-veer (bijvoorbeeld)?

3 likes

Maar is het ook echt verstopt nu dan? Die buizen zijn toch best breed?

2 likes

Had ik niet ergens eens gelezen dat iemand augurken door de wc spoelde en dat die op een gegeven moment gewoon weer terug kwamen? :thinking: Dat zou je van zo’n zeepje dan toch ook verwachten @Enthusiasm

Geen idee hoe breed de buizen zijn. Vanuit de ervaringen die ik lees is dat dat bij iedereen verschillend is haha. merk nu al dat het water hoog/hoger blijft staan ja als ik doorspoel, dus geen goed teken :smiling_face_with_tear: en ik kan me voorstellen dat als dat blokje net verkeerd zit of blijkt haken, al het wc papier ophoopt en so on…

Ik heb laatst hier de truc van iemand geleerd om met een plastic zak je wc te ontstoppen en dat werkt echt amazing. Wc borstel in een zak en dan daarmee pompen in je pot tot t vacuum zuigt en tis zo weg!

3 likes

Ik heb zo’n blok er ooit eens uitgekregen door heet water (niet kokend) in de wc te gooien en daarna met zo’n plopper. Door het hete water wordt het plastic wat zachter en kan het er makkelijker uitkomen. Heb toen alle internettips geprobeerd en dit hielp uiteindelijk.

2 likes

Was dat niet het ‘hetisgebeurd’ account dat destijds werd gemaakt toen het ellegirl forum werd opgeheven?

4 likes

Ja van een forummer voor de updates. Heel veel forummers waren dat account gaan volgen en toen later veranderde het in een commercieel account voor enkelbandjes of armbandjes. En toen waren heel veel mensen een beetje geirriteerd

3 likes

Dit werkt inderdaad mega goed! https://m.youtube.com/watch?v=k21RsTeZEg8&pp=ygUZd2Mgb250c3RvcHBlbiBwbGFzdGljIHphaw%3D%3D

Hier nog een filmpje ervan voor wie het wil zien

5 likes

Hoe dan? Waarom kunnen drollen met toiletpapier wel door de WC en augurken komen weer terug? Lijkt me echt heel sterk.

3 likes

Er schijnt een rooster te zitten ergens aan het eind van die buizen, waar poep in stukjes door kan en een augurk niet

Waarom ging iemand augurken doorspoelen dan?!

1 like

Ja die waren niet meer goed en in de prullenbak vond ze stinken. Ofzo. Echt heel raar verhaal :sweat_smile:

Ik wil voor een projectje graag een raam versieren met dit soort stiften. Ben alleen ‘bang’ dat het een afdruk achterlaat op het raam (bijvoorbeeld als de zon erop schijnt). Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik denk dat het een soort van inbrandt in je raam of staat er specifiek bij dat dit niet gebeurt? Want afwasbaar geloof ik meteen maar als je het dan van de zijkant alsnog ziet…

2 likes

Ik ben op zoek naar de documentaire Waan, gemaakt door Boudewijn Koole. Weet iemand waar ik deze kan kijken? Ik kan ‘m helaas zelf niet vinden.
Mag uiteraard ook een betaalde mogelijkheid zijn.

2 likes

Ik heb in coronatijd een hele grote beer op het raam gemaakt en af en toe kan ik de contouren nog zien. Maar dan moet het raam al vochtig zijn en ik er dichtbij sta.

2 likes

Kun je niet van die stiften vinden die ze vroeger op de basisschool gebruikten? Dat droogt op als een soort plakaatverf, en dat krab je er daarna af met zo’n scherp mesje, dat laat volgens mij niks achter

1 like

Ineens staan veel van m’n WhatsApp foto’s van de afgelopen maand ook in m’n galerij van Google foto’s, dus tussen de foto’s die ik zelf heb gemaakt. Ik snap er niks van want nu heb ik dus een backup van m’n WhatsApp op Google maar ook van WhatsApp foto’s die op Google foto’s staan, dus volgens mij is het dubbel. Ik snap alleen niet hoe dat is gebeurd en hoe ik het uit kan zetten. Iemand tips?

1 like

Hier kijken in whatsapp bij instellingen en dan chats

5 likes