Er schijnt een rooster te zitten ergens aan het eind van die buizen, waar poep in stukjes door kan en een augurk niet
Waarom ging iemand augurken doorspoelen dan?!
Ja die waren niet meer goed en in de prullenbak vond ze stinken. Ofzo. Echt heel raar verhaal ![]()
Ik wil voor een projectje graag een raam versieren met dit soort stiften. Ben alleen ābangā dat het een afdruk achterlaat op het raam (bijvoorbeeld als de zon erop schijnt). Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik denk dat het een soort van inbrandt in je raam of staat er specifiek bij dat dit niet gebeurt? Want afwasbaar geloof ik meteen maar als je het dan van de zijkant alsnog zietā¦
Ik ben op zoek naar de documentaire Waan, gemaakt door Boudewijn Koole. Weet iemand waar ik deze kan kijken? Ik kan ām helaas zelf niet vinden.
Mag uiteraard ook een betaalde mogelijkheid zijn.
Ik heb in coronatijd een hele grote beer op het raam gemaakt en af en toe kan ik de contouren nog zien. Maar dan moet het raam al vochtig zijn en ik er dichtbij sta.
Kun je niet van die stiften vinden die ze vroeger op de basisschool gebruikten? Dat droogt op als een soort plakaatverf, en dat krab je er daarna af met zoān scherp mesje, dat laat volgens mij niks achter
Ineens staan veel van mān WhatsApp fotoās van de afgelopen maand ook in mān galerij van Google fotoās, dus tussen de fotoās die ik zelf heb gemaakt. Ik snap er niks van want nu heb ik dus een backup van mān WhatsApp op Google maar ook van WhatsApp fotoās die op Google fotoās staan, dus volgens mij is het dubbel. Ik snap alleen niet hoe dat is gebeurd en hoe ik het uit kan zetten. Iemand tips?
Bedoel je een toiletblok met houder en al? Of alleen het zeepblokje? Zeep lost nog wel op maar voor zoān houder moest bij ons de loodgieter een keer komen.
Had het zelf nog geprobeerd met een vuilniszak om mān arm maar was niet gelukt. Wel HEEL goor en naar om te doen.
Met houder ja haha
Ja denk ook loodgieter bellen morgen
Beeld en geluid lijkt hem in het archief te hebben waar je hem kan aanvragen: Zoeken Beeld en Geluid
Oh wat goed! Ik heb daar ook gezocht maar niet goed gedaan dan, dankjewel!
Ik heb bijna vakantie en nog geen plannen. Mijn man en mijn vriendinnen hebben geen vakantie, dus ik ben doordeweeks vooral op mezelf en mijn hond aangewezen. Hebben jullie leuke ideeƫn om alleen (of met hond) te doen?
Paar dagen met je hond in een hotel in een omgeving waar je lekker kunt wandelen?
Hebben mensen hier beddengoed van Zara Home, en kan iemand mij vertellen of hier instopstroken aanzitten?
Wandelen op een leuke locatie (iets verder van huis dan normaal), buitenshuis lunchen met een goed boek erbij, in de ochtend naar een lege bios, een keer uitgebreid bakken of koken, beginnen aan een nieuwe hobby, picknick, etc.
Heeft iemand soms een tip voor fijne waterschoenen? Het liefste doorzichtige. Please donāt judge, maar ik ben de vieze troep aan mijn voeten in het water echt zat
. Online zie ik of nauwsluitende of āechteā schoentjes, hoor graag jullie ervaringen wat lekkerder zit
Oh dat is toch juist fijn! Lekker winkelen in een stad die je nog niet kent. Camera en hond mee naar het bos. Lekker fotograferen. Wat langer blijven liggen, lekker ontbijten wat uitgebreider koken⦠Vooral bijtanken en ontladen.