Durf te vragen #8

Ik wil overstappen naar een andere e-mailprovider. Bijvoorbeeld Proton, Mailbox, Soverin of Combell.

Heeft iemand hier ervaring met een van deze providers? Nog specifieke tips of (andere) aan te raden providers? Graag Europees wel.

3 likes

Een collega van mij is recent overgestapt naar Proton en is helemaal lyrisch, hij heeft het er al meerdere keren over gehad (en ik ben verder niet close met hem)

3 likes

Hoe kan je lyrisch zijn over een mailprovider? Wat is er zo goed aan? Ben benieuwd haha

7 likes

Natuurlijk dat het een Europese provider is (dat was de reden om over te stappen). Verder zei hij iets over dat er iets was om direct vanuit je mail uit te schrijven voor nieuwsbrieven of zo en hij vond het een verbetering hoe mail van verschillende domeinen in een inbox kwam. Eigenlijk kwam het erop neer dat hij alles gewoon veel chiller vond dan wat hij had (vm gmail)
Ik heb niet alles heel goed onthouden dus beetje vaag sorry, ik was niet per se geïnteresseerd in de emailoverstap haha

3 likes

Ik heb ook al heel lang proton, love it. Mijn familie heeft het ook sinds een paar jaar nu.

2 likes

Heb jij een betaalde variant?

1 like

Weet iemand een activiteit zoals bijvoorbeeld Doloris Tilburg (een indoor doolhof) waar je met meer dan 1 persoon tegelijk in gaat? Wij wonen in Gelderland. Zou het heel leuk vinden om zoiets te doen met mijn kinderen, maar ben totaal niet thuis in dit soort activiteiten. Ik ga ook even escaperooms in de buurt zoeken, dat is denk ik ook een beetje hetzelfde?

3 likes

Doloris ga je niet tegelijk in maar individueel, je kan elkaar later wel opzoeken/opwachten

4 likes

Ik vond Doloris wel echt anders dan een escape room, daar hoef je niks te puzzelen. Escape rooms zijn vaak wel moeilijk voor (jonge) kinderen. Misschien vind je prison island leuk? Zit op meerdere plekken en daar moet je verschillende spellen spelen of opdrachten uitvoeren. Ik vind het wat fysieker dan een escape room. Temple challenge in Nistelrode lijkt er een beetje op, maar dan volgen de kamers elkaar op ipv dat je kunt kiezen welke kamer je binnen gaat.

2 likes

Ja onduidelijk opgeschreven, maar ik zoek idd dus iets waar je samen in mag, in tegenstelling tot Doloris.
Ik zag dat er in mijn stad een Prison Island is, dus die komt op mn lijstje, thanks!

2 likes

Nee, gewoon gratis.

2 likes

Vakvrouw

2 likes

Beat the matrix bij Wilgenweard in Nijverdal

1 like

Dom genoeg heb ik tijdens de Pathé actie geen kaartjes gekocht al had ik heeel veel punten, omdat ik toen nog Cineville had. Nu heb ik bedacht binnenkort toch nog met mijn kinderen naar de film te willen. Iemand een idee of ik via een omweg nog korting kan regelen?

3 likes

ING rentepunten

3 likes

Wat is nou echt een chille en leuke muziek radiozender?
Op mijn werk moet ik altijd een radiozender aanzetten.

Ik vind de Franse Fip fijn, maar soms komt daar wel een bijzonder nummer tussen haha.
3fm vind ik qua geklets nog wel prima, maar vind de muziek soms iets te veel pop/upbeat

Ik zet op werk vaak Sublime aan. Een goeie mix van oude en nieuwe nummers vind ik en zonder geklets. Wel alleen met dab+ te ontvangen dacht ik.

2 likes

Studio Brussel. Iets minder gelul en iets meer alternatief dan 3FM

6 likes

Oh dit klinkt wel goed! Wij hebben hier vaak Joe aanstaan maar dat vind ik soms toch wel net iets teveel throwback

1 like

Heeft iemand ervaring met ogen laseren? Het lijkt mij echt een godsgeschenk om gewoon wakker te worden en te kunnen zien. En ik ben ook echt heel slordig met de hygiëne rondom m’n lenzen dus het is ook wachten op dat ik blind ben :grimacing:

Maar goed, een niet-noodzakelijke ingreep aan je OGEN is ook doodeng. Dusja, ik ben benieuwd naar ervaringen?

Ik heb -4 en -3.75 als het wat uitmaakt en volgens mij is dat nu al wel een jaar of tien stabiel. Maar goed ik ben ook al 10 jaar niet meer naar een opticien geweest :flushed: