@boonie ik heb relex smile gedaan! Ik ga absoluut geen reclame maken voor de kliniek waar ik het heb gedaan. Ze waren heel vreemd en onaardig. Het belangrijkste is dat ik tevreden ben over de behandeling, maar dat had ook op een prettige manier gekund en dat was dit niet.
@Vuurvliegje je wordt eerst getest op droge ogen voordat de behandeling überhaupt kon plaatsvinden. Ik had blijkbaar al droge ogen (waar ik geen last van had) en inderdaad, door laseren krijg je drogere ogen. Ik heb daar sporadisch ālastā van. Voel dat een keer in de maand ofzo als ik bijvoorbeeld heel moe ben of in een droge omgeving ben en dan knipper ik een keer extra of druppel ik wat oogdruppels en dan is het fine. Dus voor iemand met van nature droge ogen na een lasering vind ik dit echt prima.
We hebben verschillende opties besproken en uiteindelijk deze gekozen. Ik weet niet meer precies wat de voor- en nadelen van de rest waren. Dit is sowieso de nieuwste behandeling en die werd ook aangeprezen als de beste.
Als je nu verziend bent wordt dat later gecompenseerd en hen je waarschijnlijk niet/minder snel een leesbril nodig. Mijn redenering was dat je een leesbril maar af en toe moet opzetten en een normale bril/lenzen de hele dag, dus veel vervelender.