Pffff dit klinkt echt naar en eng en idd ook dat niet serieus nemen… wtf
Denk wel dezelfde kliniek trouwens want volgens mij doen ze deze behandeling maar bij eentje?
Ik ken helaas ook alleen maar slechte oog laser verhalen. ![]()
Ik heb -10 en wil verdomme ook mn ogen laten laseren
Wat een droom om wakker te worden en goed te kunnen zien
Zal ik een go fund me opzetten
Ja het lijkt me best chill, maar de gevallen dat het fout gaat zijn mij niet zeldzaam genoeg voor iets als mijn ogen.
Ik werk in de medische wereld (op kantoor) en ken een oogarts met een bril en hij zegt dat hij na de verhalen die hij hoort en hoe erg het mis kán gaan hij nooit zijn ogen zou laten laseren.
Hahaha deze snap ik wel, ik ben al tering angstig als ik een lash lift laat zetten of wimpers verven ![]()
ben benieuwd of hij wel een lens plaatsing zou laten doen?
ik overweeg eerder nieuwe lens dan laseren op de een of andere manier
Laseren gaat wsl niet, maar implantaatlenzen wel. Zie mijn beschrijving hierboven. Wel nog duurder dan laseren ![]()
ik ben fan van Cream, ze draaien daar wel echt hele verschillende muziek door elkaar heen dus daar moet je wel van houden!
Mijn vriend heeft het een paar jaar geleden bij Bergman gedaan en was zeer tevreden ook over hoe aardig en kundig iedereen in de kliniek was, echt hele goede zorg gekregen
Ja precies, liever mijn leven lang lenzen en een bril dan de kans op blindheid (en ik heb -10 dus ben er al bijna
).
Ik vind labradors en -doodles ook geen geweldig leuke honden dus ik zie een geleidehond ook niet zo zitten.
hahaha een lekker specifieke zorg dit
Mijn doodle vindt jou ook niet leuk!![]()
O sorry nog naar de verkeerde ook. Zo dom haha
Haha ja was niet serieus natuurlijk, ik krijg nu zeker alle baasjes op mijn dak. Sorry alvast bij deze
Hoe bewaren jullie je wachtwoorden?
Ik gebruikte Bitwarden, maar die lijkt niet meer echt lekker te werken
Ik gebruik 1Password en ben daar heel tevreden over. Had eerder LastPass maar vond het irritant werken op een gegeven moment en werkte niet zo soepel met inloggen e.d.
Proton pass
Jaaa zag het EN de prijs
Opzich valt de prijs mij nog mee als je er je hele leven meedoet natuurlijk. (Moet ik niet binnen een jaar gaan kisten dat zou zonde zijn)
Toch maar voet foto’s gaan verkopen
Ik heb laaaaaaaang geleden mijn ogen laten laseren. Dat was rond de opkomst van internet als gemeengoed en dus nog zonder forums vol rampverhalen en googelen naar doemscenario’s. Echt blij dat ik daarin onwetend was en het gewoon heb laten doen. Weet namelijk niet of ik nu nog dezelfde keuze zou maken, nu de verhalen over hoe het mis kan gaan zoveel makkelijker vindbaar zijn.
Ik heb ook Bitwarden. Wat werkt bij jou niet goed?