Hij wil nieuwe wachtwoorden niet opslaan
Het is voor mij heel ingewikkeld dat jullie ook meer genuanceerde en zelfs negatieve ervaringen delen!! Moet mân cognitieve dissonantie heel hard aan het werk
(Wel bedankt, ik ga er goed over nadenken)
Maar dit is ook wel een typisch geval van beroepsbias want hij ziet natuurlijk alleen/vooral de mensen bij wie het mis is gegaan en die verhalen vertellen ook lekkerder door dan die gevallen die gewoon prima gingen
(Kijk ik ben hard aan het werk met het aan mezelf goedpraten)
Ik heb wel een positief verhaal, heb 2 jaar geleden mij ogen laten laseren (relex smile) en ben er nog elke dag blij mee! Heb heel af en toe als ik 's ochtends wakker word wat last van droge ogen maar dat verdwijnt vanzelf na een kwartiertje. Toen ik nog lenzen droeg had ik juist veel vaker droge ogen, zeker op mijn werk als ik veel naar een beeldscherm keek.
Hebben jullie ervaring met Intralasik. Dus waar ze eerst een flapje openmaken en dan laseren?
![]()
say what
Gad-ver-damme
Hoe mân moeder dit zou zeggen: het trekt me door de benen
ja heb ik gehad
Dit mag in het tmi topic hoor
, of minstens in een spoiler.
Oogartsen doen echt loco dingen met ogen, heb zelf ooit op een tafel gelegen waarbij ze honderden gaatjes hebben geprikt voor beter hechting haha.
Lol ik hou van nieuwe technologie en alles maar flapje snijden en terugleggen⊠door mensen die ook gewoon foutjes kunnen maken⊠ik zou echt echt echt alle zin in het leven verliezen als ik blind zou raken. Zonder gehoor zou ik nog wel kunnen leven maar blind zou ik echt heel erg vinden.
Ik ben zelf aan scheelzien geopereerd waarbij ze je oogkas helemaal open spreiden en de oogspieren gaan aantrekken en dat vond ik ook een walgelijk idee maar ik was godzijdank onder narcose
Maar hierbij heb je alleen plaatselijk verdoving toch? Brrrrr
haha ik snap echt niet waarom iedereen zo in shock is van dat flapje want je merkt er letterlijk niks van
Ik meen dat het bij een staar operatie ook zo gaat? Was toen met mijn vader mee en dat is net een fabriek die afdeling, gewoon rustig in die stoel liggen, ze weten toch wat ze doen
ik heb geen idee wat betreft staar maar ik heb dus die lasik gehad met flapje. je krijgt verdovende oogdruppels dus je voelt niks. het enige wat ik irritant vond, was mijn cilinderafwijking. die heeft invloed op de bolling van je oog waardoor die vacuĂŒmpomp telkens opnieuw moest. dus ik liep erna wekenlang met een bloeduitstorting in mn oog hahaha
Blind lijkt me heel erg ja maar je hebt ook verhalen (uit Amerika) van mensen die na de operatie zoveel pijn hebben die niet weggaat, niks helpt. Elke 5 minuten moeten druppelen. En na maanden zelfmoord plegen omdat ze het niet meer aan kunnen. Dat lijkt me pas erg.
Dat lijkt me inderdaad nog erger!