Zelf hou ik van papier dus ik zou een jaaragenda kopen om dingen te noteren. Super handig want dan heb je de datums er al staan en is het een afgebakend stuk waar je kan schrijven. Dat kan helpen om kort en krachtig dingen te noteren.
Ik weet niet hoeveel dingen je wil noteren maar je zou een dagagenda kunnen doen als je heel veel op wil schrijven en anders een gewone weekagenda, je kan ze wel vinden met dat zaterdag en zondag evenveel ruimte heeft maar dat is wel zoeken. Een verso indeling zou je ook kunnen doen dan heb je links een weekoverzicht en rechts een notitiepagina.
Oh en als je nog een beter overzicht wil dan kan je met een maandplanner er naast dat wel krijgen. Dan kan je eens in de maand alles noteren als een soort reflectie moment.
Zelf gebruik ik een aantal agendaâs voor verschillende dingen en ik vind het heel goed werken.
Edit: je hebt ook van die mini agendaâs als je heel weinig wil opschrijven of als je iets hebt wat je ter plekke wil noteren als het gebeurd is zoân agenda misschien wel wat. Wegen amper wat en hebben, als ze een goede opmaak hebben en je hem goed open kan doen, prima ruimte om te schrijven.