Nee dan krijg ik natuurlijk gewoon resultaat. Maar ik kom in een soort loop terecht waarbij als ik dit Google ik steeds in de app uit kom en dan klik ik op ‘ik wil een pakket versturen’ en dan leidt ie me naar een pakketpunt zoeker? Maar ik ga dit wel even als een echte millenial op een laptop Googlen.
Als je in de app onderaan klikt op ‘verzenden’ en dan kies je voor brievenbuspakje of pakket.
Dan wijst het zich denk ik echt vanzelf voor je!
Als ik dat intyp op Google (op mijn telefoon) is de eerste link pakket versturen en dan klik je op verzendlabel kopen. Dan vul je alles in en betaal je en krijg je een code en die wordt gescand bij het postnl punt en dan printen zij een stickerlabel uit (ik heb het vandaag nog precies op deze volgorde gedaan)
Nooit gedacht dat we dit nog eens zouden moeten uitleggen ![]()
Haha oké ik dacht hoe kan het nou dat ik dat niet krijg en ik heb het dus nogmaals gegoogled.
Maar ik drukte dus de hele tijd op dat ‘Hoe verstuur ik een pakket?’ en dan kwam ik dus in de app bij het kaartje waarop je een pakketpunt kan zoeken. Maar goed ik heb nu dat bovenste aangeklikt en dan kom je inderdaad wel gewoon uit bij de instructies.
Ik zoek een liedje dat ik net op de kermis hoorde
Ik dacht dat het van I Am Aisha was maar kan het niet vinden. Het is Nederlandstalig en ze zingt ‘bouncen met die money, bouncen met die Asser’
Ken iemand deze? Vast wel!
Boing boing van lautje
Oh jaaa tnx!
jij was echt snel
haha ik zag het toevallig
dorstig van lauwtje is ook een heel lekker plaatje één van mn favo nummers in dit genre ![]()
hele verse van lauwtje is mn lievelingsstukje heb ooit een soort tiktokdansje op gemaakt nog maar nooit op kunnen dansen in da club helaas
Oh goeie tips, tnx! Gaan op m’n lijstje
Ik vind Zulke dingen doe je van I Am Aisha ook leuk, en vooral die zin “schat je loopt al veels te lang met die haren” ![]()
oeh ook lekkerrr
“je gaat uit maar kan de huur niet betalen” ![]()
Haha love it
Zulke dingen doe je!
Wat zouden jullie doen. Ik was in de speeltuin met mijn kinderen toen aan de overkant van de straat een vrouw met haar hond voorbij liep. Ze heeft die hond geslagen en geschopt. Nu niks gedaan, want kon niet weg vanwege de kinderen. Maar moet er hele tijd aan denken.
Ik denk dat ze in de buurt woont, dus kom haar wrs nog wel weer een keer tegen. Maar ze was echt zo een aso vrouw die wrs tegen mij gaat schreeuwen als ik er iets van zeg. Als ik er achterkom waar ze woont 144 bellen?
Ik zou zelf gewoon de politie bellen, dierenmishandeling is gewoon strafbaar.
Edit: ik zie nu dat 144 ook bij meldingen van verwaarlozing en mishandeling is, ik dacht dierenambulance! Ik zou bellen, locatie en identificatie doorgeven. Misschien staat er al meerdere meldingen geregistreerd of zijn ze bekend.
Ik zou idd 144 bellen! Dat wordt volgens mij ook bemenst door politie.
Misschien kunnen jullie me helpen. Ik zoek een liedje van een Nederlandse mannelijke zanger, eendagsvlieg denk ik. Het kwam rond 2018-2022 uit op de radio. Het gaat over dat hij een vrouw ontmoet en uiteindelijk worden ze samen ouders. Het bouwt op en is echt een beetje een verhaal. Het is een beetje een rustig lied. Heeft iemand een idee?
Op wat voor radiozenders was dit te horen?
Dit klinkt zo erg als jaap resema