Hoe komt het in je op om dit hier te vragen ipv op je werk?
Bij mij kan zoiets wel want als je eerder weggaat betaal je dat deel terug (kort samengevat)
Onaardig verwoord?
Of neutraal, maar net hoe je het leest
Ikb bouw je maandelijks op, dus wat je voorstelt kan niet. Bij ikb moet je het sowieso eerst voorschieten, omdat je de rekening moet indienen. Wat je wel kan doen is de fiets nu aanschaffen en de rekening indienen zodra je voldoende budget hebt, zolang het maar in hetzelfde kalenderjaar is als de aankoop
Nee, kan niet.
Is er hier iemand de snurkt of een partner die snurkt. Wat zijn dingen die goed helpen?
Iemand ervaring met zoān snurkbeugel bijvoorbeeld?
Apart slapen
We slapen al apart hahaha (ik heb veel ruimte nodig) Ik snurk
maar snurken beinvloed wel je slaapkwaliteit en ben vaak moe.
Ik heb ook astma.
Ben je er al eens mee bij een dokter geweest? Astma kan samengaan met neuspoliepen, astma kan samengaan met allergische neusklachten, astma kan samenhangen met overgewicht en dat kan weer samenhangen met snurken, snurken kan onschuldig (maar vervelend zijn) of een symptoom van een slaapstoornis, snurken kan vanuit je neus komen of vanuit je keel/lagere luchtwegen, etc etc etc.
De oplossing is dus niet kant en klaar voor iedereen hetzelfde en ik denk dat het zelden een goed idee is om geld uit te geven zonder te kijken wat voor jou goed zou helpen.
Ja, je hebt gelijk! Denk dat dat toch beter is.
Ik dacht misschien vraagt een huisarts of ik al iets geprobeerd heb
Ben wel gecheckt op inhalatieallergenen en die waren negatief (maar wel veeeel jeukklachten aan neus). Reversibiliteit wel aangetoond en heb formoterol/budesonide inhalatie.
Rook niet, drink geen alcohol en licht overgewicht. Maar idd iets als poliepen zou nog kunnen.
Of toch slaapapneu. Dus zou zeker verder laten kijken via een KNO arts.
Mijn man had al van alles geprobeerd, maar niks hielp echt. Toen kwam ie per toeval achter dat ie paar allergieƫn heeft en sinds hij daar medicatie voor gebruikt snurkt hij stuk minder. Merk het ook meteen als hij het even niet gebruikt, want dan snurkt hij meer.
Hij gebruikt ook van die neuspleisters erbij, maar weet nou niet of dat echt werkt.
Dus wat anderen zeggen, zeker even laten checken bij de dokter.
Ik weet vrijwel niks van platenspelers, dus he wat hulp nodig.
Ik heb een Sony PS-T15 platenspeler gevonden, hij lijkt het te doen, maar wat nu? Ik heb geprobeerd hem to connecten met de Logitech X-530 boxjes die ik nog heb. Nu gaat dat niet zonder versterker, die heb ik nog niet. Al weet ik niet of je deze speler überhaupt met deze boxjes kan verbinden. Daarnaast zie ik online dat ik een Phono Amp nodig heb, maar ik heb gewoon geen idee waar te beginnen. Kan ik een simpele kopen? Heb ik nog meer nodig?
Ik kan wel dingen gaan kopen, maar wil niet onnodig geld uitgeven.
Ja je moet dus een versterker kopen met phono-aansluiting waarschijnlijk. Je boxjes kun je dan aansluiten op de versterker. Gewoon kijken welke aansluitingen er zijn op de versterker, vaak ook gewoon een aux-aansluiting of je hebt dan nog een adapter nodig.
Ik had een grote tweedehands versterker maar ik zie nu ook dit https://amzn.eu/d/00qTufpn volgens mij heeft dat alle aansluitingen die je nodig hebt?
is of gaat er iemand in de UK die iets kleins (skincare) voor mij zou willen meenemen? gaat om iets dat in NL nergens meer te krijgen is en degene die het de laatste keer voor me meegenomen heeft, hoeft voorlopig die kant niet op helaas.
Ik vlieg morgen terug maar kan het altijd proberen. Dm me maar
Wat is het? Ik ben er pas begin mei weer, maar misschien al eerder. Maar komende 3 weken sowieso niet.
een serum! ik zal je ff een dm sturen!
Ik heb dit weekend een (niet bijzonder) lunchfeestje gegeven (haha if you know you know). Wat is normaal qua fooi om te geven voor zoiets? Het duurde 3 uur, 2 mensen van het personeel die er de hele tijd bij waren en achter de bar stonden. Vooraf keer afgesproken om alles te bespreken en ze hebben de ruimte klaargezet enzo. Zijn heel tevreden over de service en het goede eten en totaalbedrag was ongeveer 2500 euro totaal. Is 10 procent normaal of veel te veel/weinig?