Durf te vragen #8

Bedoel je een toiletblok met houder en al? Of alleen het zeepblokje? Zeep lost nog wel op maar voor zo’n houder moest bij ons de loodgieter een keer komen.
Had het zelf nog geprobeerd met een vuilniszak om m’n arm maar was niet gelukt. Wel HEEL goor en naar om te doen.

Met houder ja haha

Ja denk ook loodgieter bellen morgen

Beeld en geluid lijkt hem in het archief te hebben waar je hem kan aanvragen: Zoeken Beeld en Geluid

2 likes

Oh wat goed! Ik heb daar ook gezocht maar niet goed gedaan dan, dankjewel!

1 like

Ik heb bijna vakantie en nog geen plannen. Mijn man en mijn vriendinnen hebben geen vakantie, dus ik ben doordeweeks vooral op mezelf en mijn hond aangewezen. Hebben jullie leuke ideeën om alleen (of met hond) te doen?

1 like

Paar dagen met je hond in een hotel in een omgeving waar je lekker kunt wandelen?

1 like

Hebben mensen hier beddengoed van Zara Home, en kan iemand mij vertellen of hier instopstroken aanzitten?

1 like

Wandelen op een leuke locatie (iets verder van huis dan normaal), buitenshuis lunchen met een goed boek erbij, in de ochtend naar een lege bios, een keer uitgebreid bakken of koken, beginnen aan een nieuwe hobby, picknick, etc.

2 likes

Heeft iemand soms een tip voor fijne waterschoenen? Het liefste doorzichtige. Please don’t judge, maar ik ben de vieze troep aan mijn voeten in het water echt zat :joy:. Online zie ik of nauwsluitende of “echte” schoentjes, hoor graag jullie ervaringen wat lekkerder zit

Oh dat is toch juist fijn! Lekker winkelen in een stad die je nog niet kent. Camera en hond mee naar het bos. Lekker fotograferen. Wat langer blijven liggen, lekker ontbijten wat uitgebreider koken… Vooral bijtanken en ontladen.

2 likes

Geen doorzichtige, maar deze vind ik zelf het fijnst en ze gaan járen mee: (Blue Fin) Zwarte waterschoen van Zwart | vanHaren

1 like

Decathlon. Weet niet of ze specifiek doorzichtige hebben. Maar zijn echt top.

5 likes

Oh die heb ik ook. Lekker praktisch.

3 likes

Dank je wel, besteld! Zien er ook fijner uit om aan en uit te trekken

1 like

Is er geen brillen-topic of kijk ik scheef :nerd_face:?

Ik heb nogal moeilijke ogen qua sterkte en ben de laatste tijd steeds vaker tot mijn bril veroordeeld, maar ik vind heel veel brillen van de gewone opticien stom en wil eigenlijk naast een nieuwe bril ook een zonnebril op sterkte. Mijn huidige bril is van ace / tate maar die zijn vrij duur en hebben weinig acties, lijkt wel? En ik heb ook een slechte zorgverzekering dit jaar… het is helaas noodzakelijk maar ik wil ook niet helemaal leeglopen op brillen deze zomer. Charlie Temple heb ik ook gecheckt maar voor mijn specifieke sterkte/afwijking komt er echt een heleboel extra op de basisprijs…

Kortom: iemand goede brillentips voor een schappelijke prijs?

2 likes

Ik weet natuurlijk niet wat je smaak is en je sterkte, maar misschien is eyes & more een optie? Wel goed betaalbaar in ieder geval.

3 likes

Heb je een TK Maxx of een outlet in de buurt? Vind daar altijd leuke brillen en ga naar een opticien om mijn glazen op sterkte in te doen. Je moet wel een bril hebben met een dik genoeg montuur, waar je de glazen uit kan drukken, en je bent wat gelimiteerd in de kleur van je glazen (groen, zwart, bruin en grijs)

1 like

Mijn bril was 54 euro bij de hans anders. Ik neem dan geen van de extra’s zoals kraswerend, waterafstotend, dunnere glazen.

1 like

Mijn vriend heeft over een paar maanden zijn phd verdediging en nav het Bonnie debacle begin ik nu al stress te krijgen over m’n outfit haha. Wat trek je wél aan naar zoiets? Ik kleed me normaal gesproken nooit formeel dus het is een beetje buiten m’n comfort zone om in ene iets chiques aan te moeten en weet ook gewoon niet zo goed wat een beetje past bij zo’n gelegenheid. Iemand tips?

3 likes

Mooie jumpsuit? Een jurk die bij je past en waar je je prettig in voelt? Wat draag je normaal? Wat houdt informeel voor jou in?

3 likes