Ja ik wil geen daglenzen, vooral omdat het zo duur is. Maar voor twee weken klinkt wel goed @Smintje!
Ik was gisteravond bezig met de easter egg hunt van Douglas en ik kwam er niet uit, iemand ideeën? Moet een merk + product zijn (dat waren de anderen in ieder geval). DKNY, Nina Ricci en Maison Margiela ben ik al afgegaan haha
Is dit de laatste? Ik loop zelf vast bij 10 met dat snapchatlogo
Ik snap t! Maar wat ik bedoel is dat ik het even zou overleggen met de mensen die komen. Als iemand t niet wilt blijft die toch lekker thuis, dat verpest anders echt je avond.
Ja dit is de laatste!
Antwoord snap:
Calvin klein - eternity moment
Je ogen worden wel echt blijer van daglenzen, zeker als je droge ogen hebt. Ik wilde het ook niet vanwege de prijs, maar uiteindelijk heb ik een stuk minder gezeik met mijn ogen. Wat je kan doen om te besparen is je lenzen online kopen. Ik ga zelf naar de opticien voor controle en dan koop ik lenzen voor 1 of 2 maanden en de rest online. Zo blijven mijn ogen gecontroleerd, maar bespaar ik ook wat geld.
Ja ik bestel sowieso online en ga regelmatig naar de opticien, maar het verschil is 450 euro per jaar met de lenzen die ik nu heb voor de goedkoopste die ik kan vinden, dan koop ik voor dat geld liever een mooie bril en ga ik die dragen. Dat doe ik nu niet omdat ik maandlenzen nog wel te overzien vind.
Dit schreeuwt bij mij YSL Black opium qua ingrediënten
Ik heb volgens mij echt alle mogelijke producten op de website geopend, maar kan het ook niet vinden. Ben echt benieuwd wat het is.
Zie op insta dat het gaat om Pi van givency
Weten ze ook wat die letters in vredesnaam moeten voorstellen, dan kan ik tenminste slapen vannacht.
Daar zou een Y uit moeten komen?
maar zie geen uitleg
Ja ik had wel gevonden dat de enige letter die ontbrak een Y was maar naar wat verwijst dat dan haha
O lama zo simpel haha
Y van YSL.
Ja snap ik helemaal, maar het is met een weekend weg een avond activiteit. Dus niet komen is niet echt een optie. Ik vind het een beetje lastig want we komen maar ongeveer 2 keer per jaar met de hele groep samen. Weerwolven vindt ook het meerendeel echt geweldig bijvoorbeeld, maar doen we bijna nooit omdat er dus iemand bij zit die het niet leuk vindt. Waardoor de mensen die het heel leuk vinden het dus ook nooit kunnen spelen (omdat je juist zo’n grote groep nodig hebt).
Ergens denk ik ook wel dat je je er gewoon overheen moet zetten als je het als enige in de groep niet leuk vind. Ik ga ook mee met activiteiten die ik niet per se leuk vind, maar dan wel doe omdat het met een groep leuke mensen is. Is dit een hele rare gedachte?
Kan diegene die het niets vindt geen verhaalleider ofzo zijn? Ik zou het sowieso met diegene bespreken en die er niet mee overvallen.
Verhaalleider is het meeste werk haha dat lijkt me al helemaal rot als je het spel niet leuk vindt.
Zou ook denken zet je er een keer overheen of kijk gewoon lekker toe
Bij zo’n murder mystery ook? Dacht dan is t per gang een envelop voorlezen
Ja pff dan heeft die ene persoon toch gewoon even pech, ik vind dat heel kinderachtig als hij/zij zuur gaat zitten doen omdat ie het ‘niet leuk vindt’. Als je met leuke mensen bent moet dat voor 1 keertje wel even lukken toch
En dan verzint hij de volgende keer zelf maar iets wat hij wel leuk vindt
Oh dacht dat het over weerwolven ging.