Durf te vragen #8

https://youtube.com/shorts/-9MAcFJl0jI?is=x-PP8G3K-o8QwOPc

Ik vind het altijd bizar hoe je de meest willekeurige dingen kan vragen in dit topic, en er is altijd iemand die het weet. En nu ben ik diegene :grin:

11 likes

Joe Marler on Instagram: "Mutual disrespect. Fair enough. @willseeyounowshow with @p_wicks01 is out now........ Go watch it and tell us who you think looks older x" ik wist dat ik deze een like had gegeven

1 like

Dank jullie!!!

1 like

omg is die ene echt 35???

4 likes

Ik heb hem vorig jaar gekocht en kon toen gewoon mijn eigen adres invullen en daar werd hij ook bezorgd. Misschien heb je wat aan deze website

1 like

Het is gelukt! Je kon op 2 bestelknoppen klikken en ik had de verkeerde haha

3 likes

Echt he! Ik dacht ook zeker in de veertig. Ben dan ook zo bang dat ik veel ouder geschat wordt.

1 like

:sweat_smile:

3 likes

Haha ja belediging toen ik het filmpje weer keek. Sorry sorry sorry :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Ik moet overmorgen 10 uur vliegen en er is geen eten aan boord. Wat zouden jullie meenemen?

1 like

Voldoende snacks en drinken. Maar ook lekker verteerbaar eten zoals een salade e.d.

Maar euh 10 uur vliegen zonder eten. Ik ben benieuwd welke maatschappij want dit is belachelijk.

1 like

Een zak van die witte puntjes of bolletjes met lekker kaas ofzo haha en krentenbollen. Zoute stokjes, m&m’s

1 like

Bedankt! Normaal is er wel eten, maar doordat er stakingen zijn morgen (Brussels Zaventem) is het vliegveld morgen gesloten en is mijn vlucht verplaatst naar een dag later, maar dus zonder eten :cry:

1 like

Ik eet niet graag aan boord het vliegtuigeten want 1. Vaak niet te vreten en 2. Ik maak mezelf altijd gek door voedselvergiftiging verhalen te lezen op Reddit een dag van tevoren dus ik heb altijd eigen eten mee als ik het echt niet trek (plus ik eet vaak wel tegen heug en meug op, maar het zijn vaak ook te kleine porties).

Lekker op z’n Hollands smeer ik wat volkoren bolletjes, ik heb vaak iets van muesibollen/ krentenbollen mee, stevigere mueslirepen/ eiwitrepen, ik heb een x zo een lunchbowl meegenomen van Bonduelle (die werd wel bij de douane even gecontroleerd en geswipet op drugs haha, denk door het vochtgehalte, maar hij mocht mee), nootjes etc en wat lekkere snacks. Geen culinair hoogstandjes, maar puur even survivaleten dat niet te erg ruikt.

3 likes

Wat zijn goede vacuumzakken? Ik ga redelijk wat kleren ophalen bij familie en wil dat die goed plat worden.

1 like

Druiven of blauwe bessen in een bakje.
Banaan. Broodjes smeren met beleg wat niet sterk ruikt.
Liga of sultana. Chocolade.
Als ze wel heet water uitdelen een cup a soep zakje mee of zo’n noodles pakje.

1 like

Sorry ik heb hier laatst al gevraagd over ooglaseren en ik ging even teruglezen, maar niemand die een transPRK ooglaserbehandeling heeft gehad? Dat adviseren ze mij (helaas) omdat het licht niet recht terug reflecteert oid en daarom is die chille behandeling met weinig herstel voor mij niet geschikt, en ik ben een beetje twijfelachtig over het herstel. Ze zeggen dat je na een week weer aan het werk kan (en dat sommige mensen na drie of vier dagen al aan het werk gaan) maar óók dat je zicht na 3-6 maanden pas stabiel is. Wat is die periode daarvoor, hoe beperkend is dat? Een week vrij in die periode dat m’n afspraak nu staat kan goed, maar daarna heb ik een vrij drukke/belangrijke periode met achtereenvolgend een congresbezoek, werkvakantie en m’n droomwandelvakantie in Schotland waarbij ik natuurlijk niet wil dat het m’n plezier in de weg zit.

Is er iemand die daar wat over kan zeggen? Ik word vandaag ook door de optometrist gebeld hoor dus zal de vragen ook aan hen stellen maar ben toch ook benieuwd naar echte ervaringen.

Ik heb hier geen ervaring mee, dus even ongevraagd mijn mening hierover. Ik zou zelf de behandeling verzetten tot na de drukke periode. Deze operatie heeft geen haast toch? Dan zou een aantal maanden later ook niet moeten uitmaken. Hoe goed de ervaringen van anderen kunnen zijn, er bestaat altijd een kans dat er iets misgaat of dat het herstel tegenvalt.

3 likes

Ja ik overweeg dat ook, maar twijfel daarover omdat ik tegelijkertijd nu dus ook juist een periode krijg waarin ik weinig aan m’n “echte” werk toekom, dus ik vind het vervelend om kort daarna nóg 1 tot 2 weken niet echt te kunnen werken. En in de zomer lijkt mij ook kut want ik kan mij voorstellen dat je dan nog meer last heb van licht etc en ik ben dan ook jarig :stuck_out_tongue: en in het najaar denk/hoop ik een periode van werk in te gaan die nog intensiever is en die ik niet kan/wil verschuiven, en waarin het eigenlijk extra kut is als herstel onverhoopt tegenvalt. Dus op een bepaalde manier is het nu of “nooit”.

1 like

Ik vond dat de action wel redelijk goede had! Volgens mij hadden ze van die pakketten met meerdere maten te koop.