Ik heb volgens mij kort geleden een verhaal gelezen over iemand met hersenvliesontsteking of sepsis(?) die het had overleeft omdat ze bij haar date/vriend bleef slapen en die hulp had ingeschakeld i.p.v. dat ze naar huis was gegaan want dan was ze waarschijnlijk overleden.
Iemand toevallig een idee waar ik het over heb?
Weet iemand hoe ik er 100% zeker van kan zijn dat mân iPhone en/of mân Garmin horloge zich wel of niet aanpast aan de zomertijd? Ik moet morgen een wekker (vrij vroeg) en heb geen analoge optie en wil mij echt niet verslapen ![]()
Zet ook wekkers op de oude tijd voor als het toch niet aanpast⊠snap je wat ik bedoel lol
Hmm ja dat wil ik liever niet want dat betekent nĂłg een uur vroeger
maar als ik twijfel wel een goede last resort
@PiuPiu ja maarja zal je net zien nu van niet???
en het is een afspraak met mezelf voor een halve marathon in het buitenland dus ik ken eigenlijk niemand die ook zân wekker zo vroeg zet
komt echt wel goed, heb nog nooit gehoord dat een iphone (of sowieso smartphone) zich niet goed aanpaste.
Een iphone/garmin met verbinding doet dat automatisch.
Als je in een hotel slaapt kan je ook nog vragen om een wak-up call.
Is een instelling, staat bij datum en tijd en dan âstel automatisch inâ.
Als je nu een wekker ziet, geeft ie dan niet aan over hoeveel uur die gaat? Doet mijn Samsung in elk geval wel.
Nou ik had me alsnog drie kwartier verslapen mocht het iemand interesseren maar het lag niet aan mân telefoon of horloge! Gewoon door de wekker heen geslapen wat mij ongeveer 1x per jaar overkomt ![]()
Oh nee! Nog wel op tijd om het te redden?
Ik erger me zĂł aan dat amazon prime zo onwijs donker is op mn tv. Ik kan gewoon overdag geen series kijken waar veel donkere scenes in voorkomen want ik kan het gewoon niet zien. Iemand hier de oplossing voor gevonden? Met andere streamingsdiensten geen last van.
Onze tv kun je op sportstand zetten en dan wordt alles wat helderder, doe ik wel eens bij donkere series of films. Misschien heeft jouw tv ook zoiets?
Ja! Gelukkig wel, het was alleen iets minder ontspannen dan ik mij had voorgesteld
Ja geen verschil het is zĂł irritant
Gotdijnen dichtdoen, mijn oplossing ![]()
Bloemetjes - Dave Budha?
Of heb je hem inmiddels gevonden?
Ik moet ook altijd mijn gordijnen dichtdoen, wil ik wat kunnen zien. Helaas nog geen andere oplossing gevonden dus ik lees mee!
Ik heb het opgezegd.
Het enoge wat nog een beetje hielp bij mij was de hd laag/functie uitzetten, maar ik had weer andere problemen dus heb hem ook al opgezegd
Ik zag de afgelopen dag op Instagram een AI gegenereerde ambulanceverpleegkundige die dan heel geil aan het doen is en alle mannen in de comments trappen er in. Nederlands, haar username was dacht ik iets van [naam].zorgt, dus Lisa.zorgt ofzo. Ik kan haar alleen niet meer vinden. Weet iemand waar ik het over heb?