Door Insta gebanned en daardoor niet meer terug te vinden? Of is dat wishful thinking?
Was het een reel? Dan staat hij misschien in je kijkgeschiedenis. Instellingen->Je activiteit->Naar beneden scrollen dan zie je Kijkgeschiedenis
Jaaa! Lottezorgt is het, voor wie ook benieuwd is
Nee ook niet helaas. Heb hem nog niet gevonden…
Weet iemand hoe lang een afspraak bij de notaris voor een samenlevingscontract ongeveer duurt?
Uurtje bij ons!
Voor mijn gevoel duurde het echt 6 dagen want het was best saai en taaie stof, en onze notaris was echt stoffig dusja, maar idd een uurtje ongeveer.
Ja pfff was echt afzien haha!
Oh zin in… en die dag erna moeten we weer voor het ondertekenen van het koopcontract haha.
Maar thanks voor je antwoord en jij ook @Cam! Moet gewoon werken dus vandaar😥
Kan dat niet in een afspraak gecombineerd worden? Althans zo ging het bij ons! Al hebben we wel twee afspraken gehad, een initiele om het door te spreken, en dus het tekenen.
Vanuit mijn werkgever kon ik er bijzonder verlof voor opnemen trouwens, had recht op vier uur.
Gisteren gehad toevallig en duurde bij ons (zeer simpele overzichtelijke situatie) echt maar 30 min ahahaha maar er stond een uur voor gepland dus zou dat lekker aanhouden
Ja we gaan het inderdaad dezelfde dag tekenen! Maar het doorspreken moest dan daarvoor.
Ik ga eens kijken in mijn cao wat er staat. Dankje!
Oké ik voel me echt dom dat ik het vraag. Maar hoe kan je een last minute hotel aanbieding boeken? Als in, zijn daar bepaalde sites voor of bepaalde momenten dat de prijzen nog verder zakken?
Ik wil zo’n 150 losse foto’s laten afdrukken voor een fotoboek en dat dan cadeau doen aan mijn moeder. Wat is een goede plek om dat te laten doen, of maakt het niet echt uit? Kruidvat of Hema moet ik bijvoorbeeld aan denken, is het een groot verschil tussen die twee?
Als je ze niet morgen al nodig hebt loont het wel om bij 1 van de 2 te bestellen ipv bij de automaat uit te printen. Ik heb bij beide besteld en was prima. De print automaat bij beide trouwens ook, maar de prijs per printje ligt dan wel veel hoger.
Oh goede tip, daar had ik totaal niet bij stil gestaan. Ik dacht vooral na over verschil in kwaliteit en dacht ook eigenlijk dat je tegenwoordig alleen nog maar bij zo’n automaat kon printen ![]()
Ik gebruik altijd profotonet voor al m’n foto’s. Denk wel iets duurder dan hema etc maar echt mooie kwaliteit!
Ik ben laatst een paar dagen weggeweest zonder iets te boeken. Ik sliep elke dag ergens anders en boekte dan op de dag zelf iets. Dat gewoon via de standaard reserveringssites. Dat scheelde dan elke keer 40% of 50% met de prijs die het de weken/dagen daarvoor was. Ik vond het wel stressvoller haha maar het was laagseizoen en zou het wel vaker doen want het lukte makkelijk om iets te vinden en was aan het wandelen dus sliep sowieso elke dag op een andere plek. En daardoor heb ik wel voor relatief weinig geld in hele luxe hotels geslapen. Ik denk ook dat het minder scheelt als je dan voor 3 nachten zou boeken want dan zijn die prijzen voor 2 nachten alsnog wel hoog
Zo’n apparaat duurt echt eeeeuwen voor zoveel foto’s
Zelf heb ik regelmatig foto’s laten afdrukken via Pixum. Was altijd tevreden en vaak fijne aanbiedingen.