Ben hier ook groot fan van. In de tube met de donkerblauwe dop.
Ik heb een nieuwe telefoon besteld met nieuw abonnement. Mijn nummer gaat pas begin mei over. Nu krijg ik een waarschuwing dat ik maar niet al mijn huidige simkaart in de nieuwe telefoon moet doen, zonder uitleg. Weet iemand waarom? Klinkt onzinnig
Toen ik nog bij een mobiele provider werkte was dat omdat het netwerk in de war kan raken als de sim wordt geactiveerd voordat het nummer is overgezet. Maar het was vooral ook omdat mensen toch de klantenservice gingen bellen omdat hun gewenste nummer het nog niet deed.
Maar als ik mn huidige sim in die nieuwe telefoon doe is dat toch geen probleem? Ik zou gewoon weer lekker een telefoon hebben die niet random uitvalt haha
Oh sorry! Ik las nieuwe simkaart in gebruik nemen haha, je nieuwe mobiel in gebruik nemen lijkt mij ook geen probleem idd.
Ik heb ineens weer eens zin om rollercoaster tycoon te spelen. Weet iemand of je dit ergens kan downloaden? Ik vind het geen probleem om er wat voor te betalen en wil het spelen op een PC.
Via Steam
Ik ben laatst ook weer begonnen na het jaren niet spelen. Ik vond het weer moeilijk qua wat zal ik plaatsen, wat loopt goed enz. Terwijl ik voorheen gewoon alles neerzette enz.
Veel plezier!
Weet iemand waarom paarden vaak van die rare namen hebben?
Paardenmeisjes
Kopen op Steam (volgens mij heb je voor 10-15 euro een pakket met RCT 1,b2 en de uitbreidingen) en dan (gratis) OpenRCT2 downloaden! RCT is natuurlijk ontzettend oud en OpenRCT2 is een open source project dat de oude bugs fixt en zorgt dat ie soepeler draait. Wordt nog steeds continu geupdate, heeft nog steeds een hele grote actieve community.
Als je helemaal de geek wil uithangen, Marcel Vos op YouTube is echt hilarisch.
Ik ben een paar jaar geleden ook weer gestart, alle scenarios weer uitgespeeld en het blijft echt zo’n heerlijke game ![]()
Volgens mij worden ze vaak vernoemd naar de stoeterij waar ze geboren zijn en/of de afstamming en zijn er bij paarden met een stamboek verplichte beginletters per geboortejaar. En soms worden er ook nog bepaalde thema’s aangehouden, dus alle paarden van een bepaalde stoeterij een naam van een parfum met de beginletter van dat geboortejaar.
Sundance is ook echt een typische paardennaam!
Oftewel: rijke mensen sport!
Ik weet dat stoeterij een gewoon woord is maar toch zie ik altijd een soort carnaval-corso-parade-met-toeters-feestje voor me, soort van bar-dancing De Toeter ipv paarden op stal.
Je kunt ook vragen bij de plaatselijke bibliotheek. Zij hebben (in de meeste gevallen) een Taalhuis waarbij ze zowel mensen áls middelen hebben om hierbij te helpen/ondersteunen
Ik had nog nooit van het woord stoeterij gehoord en kan me helemaal vinden in jouw bericht ![]()
Dat valt heel erg mee? Tenzij je een of meerdere eigen paarden hebt natuurlijk.
Ja je hebt zoveel mensen die super sober leven, in een huurhuis wonen amper op vakantie gaan en waar elke euro naar het paard gaat. Tuurlijk moet je er geld voor nodig hebben, maar niet alle mensen zijn “rijk”.
Aan de ene kant heb je gelijk want ik heb best wat collega’s die een eigen paard hebben en die zijn zeker niet rijk/zeer vermogend.
Aan de andere kant is het met stalling, voer, leskosten, dierenarts etc etc wel een hele dure hobby.