oeh ook lekkerrr
âje gaat uit maar kan de huur niet betalenâ ![]()
Haha love it
Zulke dingen doe je!
Wat zouden jullie doen. Ik was in de speeltuin met mijn kinderen toen aan de overkant van de straat een vrouw met haar hond voorbij liep. Ze heeft die hond geslagen en geschopt. Nu niks gedaan, want kon niet weg vanwege de kinderen. Maar moet er hele tijd aan denken.
Ik denk dat ze in de buurt woont, dus kom haar wrs nog wel weer een keer tegen. Maar ze was echt zo een aso vrouw die wrs tegen mij gaat schreeuwen als ik er iets van zeg. Als ik er achterkom waar ze woont 144 bellen?
Ik zou zelf gewoon de politie bellen, dierenmishandeling is gewoon strafbaar.
Edit: ik zie nu dat 144 ook bij meldingen van verwaarlozing en mishandeling is, ik dacht dierenambulance! Ik zou bellen, locatie en identificatie doorgeven. Misschien staat er al meerdere meldingen geregistreerd of zijn ze bekend.
Ik zou idd 144 bellen! Dat wordt volgens mij ook bemenst door politie.
Misschien kunnen jullie me helpen. Ik zoek een liedje van een Nederlandse mannelijke zanger, eendagsvlieg denk ik. Het kwam rond 2018-2022 uit op de radio. Het gaat over dat hij een vrouw ontmoet en uiteindelijk worden ze samen ouders. Het bouwt op en is echt een beetje een verhaal. Het is een beetje een rustig lied. Heeft iemand een idee?
Op wat voor radiozenders was dit te horen?
Dit klinkt zo erg als jaap resema
Is het Nederlands gezongen? Zo ja, geen idee.
Zo nee Niels Geuzenbroek met take tour time girl.
(Hier heb je niks aan maar wilde toch even zeggen dat ik dat echt een enorm zeiknummer vind)
Ja wNederlands gezongen inderdaad.
@krabsalade de standaard beetje saaie zenders (sky, Q-music, 100%NL)
Het is al laat toch van Racoon misschien
Long shot, maar is er iemand die kaarten heeft voor Tori Amos in Carré maar toch niet kan gaan?
Ticketswap is hopeloos helaas.
Kan het van Snelle zijn? Kom ff niet op de titel
Goldband, kinderwens?
Ik wil graag een moorddiner organiseren voor een groep van 13 volwassenen. Liefst waarbij iedereen kan meespelen en ook de organisator niet weet wie de moordenaar is. Ik vond bij cocolino al twee moordspellen, maar was benieuwd of iemand het al eens heeft gedaan en echte aanraders heeft.
Een vriend van me had dit zelf gemaakt dus niet helemaal wat je zoekt, maar wel een tip: wij wisten het niet van tevoren en niet iedereen was hier even enthousiast over. De uiteindelijke moordenaar ook niet, kon ook totaal niet liegen en daardoor was het eigenlijk al snel duidelijk en over. Dus check vooral even bij je gasten als je dat nog niet hebt gedaan en nodig alleen mensen uit die er echt zin in hebben haha
Ik weet even niet of ik er nog iets mee moet doen.
Gisteren was ik aan het fietsen en uit het niets gooide er iemand uit een voorbij scheurde auto een ei naar mij. Kwam erg hard aan, heb er ook een pijnlijke blauwe plek van op mijn arm. Ik weet ongeveer wat voor auto het was en toen ik terug naar huis ging zag ik zoân type auto weer rijden, heb het kenteken genoteerd maar ik wist niet zeker of zij dat waren natuurlijk. De weg waar het gebeurd is heeft ook amper huizen dus niks van een videodeurbel oid. Heeft het nut om er een melding van te maken of geen zin?