Ja daar ben ik ook bang voor. Ik weet dat één iemand het waarschijnlijk niks vind, maar alle anderen vinden het juist heel leuk. Vind het zo zonde om het dan niet te doen. Ergens hoop je dan dat je op een manier die persoon een niet al te belangrijke rol kan geven.
Je kunt altijd even de politie of wijkagent bellen en het verhaal (met tijden en omschrijving van de auto) vertellen. Wie weet komt het vaker voor en hebben ze een idee wie het is of kunnen ze hiermee een beter beeld krijgen.
Ook als ze er niks mee kunnen, weet je dat dan in ieder geval.
Wil je het per se een verrassing houden dan?
Ik wil vooral zelf heel graag meespelen.
Ja ik heb dit ook gedaan met mijn verjaardag en het zelf gemaakt maar chat! Wel veel gepuzzel en miss was een kant en klaar spel beter geweest, want her verhaal was ook niet super duidelijk.
Ik wilde niet te veel mensen en mensen die dit leuk vonden, dus ik heb ook tegen vriendinnen gezegd dat ze hun vriendje niet automatisch mee moesten nemen, behalve als ik zelf ook bevriend met ze was en wist dat ze dat leuk vonden. ![]()
Heel veel mensen kwamen verkleed, dus dat vond ik heel leuk om te zien. Ik had ieders rol van te voren toegestuurd naar iedereen.
Kan je niet van tevoren even peilen wie het leuk vindt? Wie er geen zin in heeft, kan dan ook wegblijven. Lijkt mij echt kut als je dan die ene persoon bent die er geen zin in hebt. Ook wel lullig als je als gastvrouw dat eigenlijk ook al wist.
Wij hebben er laatst met een groep van 20 een van cocolino gedaan en dar was top. Wel allemaal bloedfanatieke mensen en iedereen was er in outfit helemaal voor gegaan. De organisator deed ook mee, dus dat kon prima. Iedereen had een week of twee eerder een rol gekregen, met wat context en informatie over wat je aan moest.
Volgens mij is er niet echt een ogentopic? Dus even hier.
Wat zijn fijne contactlenzen voor een cylinder voor iemand met droge ogen? Ik wil sowieso silicone hydrogen, maar die ik nu heb vind ik niet fijn en gaan toch snel irriteren.
En ook: wat zijn goede oogdruppels voor droge ogen? Die dus met lenzen kunnen worden gebruikt. Of maakt het niet echt uit?
Ik draag al enige tijd Acuvue Oasys for Astigmatism. Je draagt ze twee weken, zijn voor droge ogen en laten veel zuurstof door.
Coopervision clariti daglenzen heb ik
heb er veeel geprobeerd (via Alensa)
Ja ik wil geen daglenzen, vooral omdat het zo duur is. Maar voor twee weken klinkt wel goed @Smintje!
Ik was gisteravond bezig met de easter egg hunt van Douglas en ik kwam er niet uit, iemand ideeën? Moet een merk + product zijn (dat waren de anderen in ieder geval). DKNY, Nina Ricci en Maison Margiela ben ik al afgegaan haha
Is dit de laatste? Ik loop zelf vast bij 10 met dat snapchatlogo
Ik snap t! Maar wat ik bedoel is dat ik het even zou overleggen met de mensen die komen. Als iemand t niet wilt blijft die toch lekker thuis, dat verpest anders echt je avond.
Ja dit is de laatste!
Antwoord snap:
Calvin klein - eternity moment
Je ogen worden wel echt blijer van daglenzen, zeker als je droge ogen hebt. Ik wilde het ook niet vanwege de prijs, maar uiteindelijk heb ik een stuk minder gezeik met mijn ogen. Wat je kan doen om te besparen is je lenzen online kopen. Ik ga zelf naar de opticien voor controle en dan koop ik lenzen voor 1 of 2 maanden en de rest online. Zo blijven mijn ogen gecontroleerd, maar bespaar ik ook wat geld.
Ja ik bestel sowieso online en ga regelmatig naar de opticien, maar het verschil is 450 euro per jaar met de lenzen die ik nu heb voor de goedkoopste die ik kan vinden, dan koop ik voor dat geld liever een mooie bril en ga ik die dragen. Dat doe ik nu niet omdat ik maandlenzen nog wel te overzien vind.
Dit schreeuwt bij mij YSL Black opium qua ingrediënten
Ik heb volgens mij echt alle mogelijke producten op de website geopend, maar kan het ook niet vinden. Ben echt benieuwd wat het is.
Zie op insta dat het gaat om Pi van givency