Weten ze ook wat die letters in vredesnaam moeten voorstellen, dan kan ik tenminste slapen vannacht.
Daar zou een Y uit moeten komen?
maar zie geen uitleg
Ja ik had wel gevonden dat de enige letter die ontbrak een Y was maar naar wat verwijst dat dan haha
O lama zo simpel haha
Y van YSL.
Ja snap ik helemaal, maar het is met een weekend weg een avond activiteit. Dus niet komen is niet echt een optie. Ik vind het een beetje lastig want we komen maar ongeveer 2 keer per jaar met de hele groep samen. Weerwolven vindt ook het meerendeel echt geweldig bijvoorbeeld, maar doen we bijna nooit omdat er dus iemand bij zit die het niet leuk vindt. Waardoor de mensen die het heel leuk vinden het dus ook nooit kunnen spelen (omdat je juist zoân grote groep nodig hebt).
Ergens denk ik ook wel dat je je er gewoon overheen moet zetten als je het als enige in de groep niet leuk vind. Ik ga ook mee met activiteiten die ik niet per se leuk vind, maar dan wel doe omdat het met een groep leuke mensen is. Is dit een hele rare gedachte?
Kan diegene die het niets vindt geen verhaalleider ofzo zijn? Ik zou het sowieso met diegene bespreken en die er niet mee overvallen.
Verhaalleider is het meeste werk haha dat lijkt me al helemaal rot als je het spel niet leuk vindt.
Zou ook denken zet je er een keer overheen of kijk gewoon lekker toe
Bij zoân murder mystery ook? Dacht dan is t per gang een envelop voorlezen
Ja pff dan heeft die ene persoon toch gewoon even pech, ik vind dat heel kinderachtig als hij/zij zuur gaat zitten doen omdat ie het âniet leuk vindtâ. Als je met leuke mensen bent moet dat voor 1 keertje wel even lukken toch
En dan verzint hij de volgende keer zelf maar iets wat hij wel leuk vindt
Oh dacht dat het over weerwolven ging.
Ik heb volgens mij kort geleden een verhaal gelezen over iemand met hersenvliesontsteking of sepsis(?) die het had overleeft omdat ze bij haar date/vriend bleef slapen en die hulp had ingeschakeld i.p.v. dat ze naar huis was gegaan want dan was ze waarschijnlijk overleden.
Iemand toevallig een idee waar ik het over heb?
Weet iemand hoe ik er 100% zeker van kan zijn dat mân iPhone en/of mân Garmin horloge zich wel of niet aanpast aan de zomertijd? Ik moet morgen een wekker (vrij vroeg) en heb geen analoge optie en wil mij echt niet verslapen ![]()
Zet ook wekkers op de oude tijd voor als het toch niet aanpast⊠snap je wat ik bedoel lol
Elke telefoon met een internetverbinding past zich toch automatisch al jaren aan? En ik weet niet wat je gaat doen en hoe vroeg je op moet maar als je met iemand anders hebt afgesproken misschien diegene lief aankijken dat ze je even bellen op tijd? (Als ik toch ook op tijd op ging staan om met je op pad te gaan zou ik dat een kleine moeite vinden)
Hmm ja dat wil ik liever niet want dat betekent nĂłg een uur vroeger
maar als ik twijfel wel een goede last resort
@PiuPiu ja maarja zal je net zien nu van niet???
en het is een afspraak met mezelf voor een halve marathon in het buitenland dus ik ken eigenlijk niemand die ook zân wekker zo vroeg zet
komt echt wel goed, heb nog nooit gehoord dat een iphone (of sowieso smartphone) zich niet goed aanpaste.
Een iphone/garmin met verbinding doet dat automatisch.
Als je in een hotel slaapt kan je ook nog vragen om een wak-up call.
Is een instelling, staat bij datum en tijd en dan âstel automatisch inâ.
Als je nu een wekker ziet, geeft ie dan niet aan over hoeveel uur die gaat? Doet mijn Samsung in elk geval wel.
Nou ik had me alsnog drie kwartier verslapen mocht het iemand interesseren maar het lag niet aan mân telefoon of horloge! Gewoon door de wekker heen geslapen wat mij ongeveer 1x per jaar overkomt ![]()