Durf te vragen #8

Oh nee! Nog wel op tijd om het te redden?

1 like

Ik erger me zó aan dat amazon prime zo onwijs donker is op mn tv. Ik kan gewoon overdag geen series kijken waar veel donkere scenes in voorkomen want ik kan het gewoon niet zien. Iemand hier de oplossing voor gevonden? Met andere streamingsdiensten geen last van.

4 likes

Onze tv kun je op sportstand zetten en dan wordt alles wat helderder, doe ik wel eens bij donkere series of films. Misschien heeft jouw tv ook zoiets?

1 like

Ja! Gelukkig wel, het was alleen iets minder ontspannen dan ik mij had voorgesteld

4 likes

Ja geen verschil het is zó irritant

1 like

Gotdijnen dichtdoen, mijn oplossing :laughing:

3 likes

Bloemetjes - Dave Budha?

Of heb je hem inmiddels gevonden?

2 likes

Ik moet ook altijd mijn gordijnen dichtdoen, wil ik wat kunnen zien. Helaas nog geen andere oplossing gevonden dus ik lees mee!

2 likes

Ik heb het opgezegd.

8 likes

Het enoge wat nog een beetje hielp bij mij was de hd laag/functie uitzetten, maar ik had weer andere problemen dus heb hem ook al opgezegd

2 likes

Ik zag de afgelopen dag op Instagram een AI gegenereerde ambulanceverpleegkundige die dan heel geil aan het doen is en alle mannen in de comments trappen er in. Nederlands, haar username was dacht ik iets van [naam].zorgt, dus Lisa.zorgt ofzo. Ik kan haar alleen niet meer vinden. Weet iemand waar ik het over heb?

3 likes

Door Insta gebanned en daardoor niet meer terug te vinden? Of is dat wishful thinking?

7 likes

Was het een reel? Dan staat hij misschien in je kijkgeschiedenis. Instellingen->Je activiteit->Naar beneden scrollen dan zie je Kijkgeschiedenis

1 like

Jaaa! Lottezorgt is het, voor wie ook benieuwd is

2 likes

Nee ook niet helaas. Heb hem nog niet gevonden…

2 likes

Weet iemand hoe lang een afspraak bij de notaris voor een samenlevingscontract ongeveer duurt?

Uurtje bij ons!

1 like

Voor mijn gevoel duurde het echt 6 dagen want het was best saai en taaie stof, en onze notaris was echt stoffig dusja, maar idd een uurtje ongeveer.

10 likes

Ja pfff was echt afzien haha!

6 likes

Oh zin in… en die dag erna moeten we weer voor het ondertekenen van het koopcontract haha.

Maar thanks voor je antwoord en jij ook @Cam! Moet gewoon werken dus vandaar😄