Durf te vragen #8

Ik gebruik al jaren met veel plezier blistex

3 likes

Eucerin

1 like

Ja Eucerin is voor mij ook het beste idd!

3 likes

Voor mij is de beste combinatie een laagje hyaluron-serum (met dank aan de forummer die dat ooit tipte!) en daarna tepelcrème, beide van Kruidvat huismerk. Maar vooral dit consequent elke dag doen. Voor ‘s nachts heb ik het Laneige lip sleeping mask, die vind ik ook fijn, maar wel duur.

5 likes

Blistex en weleda

1 like

Waarschijnlijk vloeken in de kerk, maar ik kan niet zonder mn purol. Vaak maar 1x per dag nodig om te smeren.

2 likes

Ja ik heb dat jaren gedaan! Heb je geen begeleider? Vaak coördineert een nt2 docent het. Zij hebben ook leerpakketten voor je, maar wat nog veel beter werkt zijn websites waar ze op kunnen oefenen. Wat je zegt klopt dat ze vaak niet hebben geleerd om te leren, dus ik begon vaak ook met wat ze nodig hebben. Eén van m’n leerlingen wou graag kok worden (is ook gelukt) dus zijn we met schrijf- en lees vaardigheden in dat thema begonnen. Zodat er ook een bepaalde drive is (ook wel één met medisch traject of rijbewijs, dat soort dingen). Het zijn namelijk volwassenen met een leven en hoewel lezen, schrijven zo belangrijk is om verder te komen, heeft t vaak ook niet voldoende prio want ze redden zich al jaren. Dus niet beginnen met lidwoorden en andere saaie ongijn

6 likes

Lanisoh tepelcreme is echt mijn holy grail

7 likes

Ik vind booming bob natural heel fijn!

1 like

Lipbalm van Susanne Kaufmann kreeg ik laatst, echt goed en ook een hele lekkere geur!

1 like

Nee ik heb geen begeleiding helaas, het is namelijk ook niet iets wat daar standaard wordt aangeboden oid, het is meer dat er toevallig iemand rondliep met deze hulpvraag en ik heb de tijd om haar te helpen. Maar ben dus wel aangewezen op m’n eigen creativiteit want er is verder niemand met ervaring. Ze is erg gemotiveerd om het te leren, maar wel goed idee om het meteen aan een onderwerp te koppelen waar ze wat mee heeft inderdaad. Ik ga ermee aan de slag!

Ook @Twijfelaar en @Eline_A dank voor jullie tips!

2 likes

Ben hier ook groot fan van. In de tube met de donkerblauwe dop.

Ik heb een nieuwe telefoon besteld met nieuw abonnement. Mijn nummer gaat pas begin mei over. Nu krijg ik een waarschuwing dat ik maar niet al mijn huidige simkaart in de nieuwe telefoon moet doen, zonder uitleg. Weet iemand waarom? Klinkt onzinnig

1 like

Toen ik nog bij een mobiele provider werkte was dat omdat het netwerk in de war kan raken als de sim wordt geactiveerd voordat het nummer is overgezet. Maar het was vooral ook omdat mensen toch de klantenservice gingen bellen omdat hun gewenste nummer het nog niet deed.

Maar als ik mn huidige sim in die nieuwe telefoon doe is dat toch geen probleem? Ik zou gewoon weer lekker een telefoon hebben die niet random uitvalt haha

2 likes

Oh sorry! Ik las nieuwe simkaart in gebruik nemen haha, je nieuwe mobiel in gebruik nemen lijkt mij ook geen probleem idd.

Ik heb ineens weer eens zin om rollercoaster tycoon te spelen. Weet iemand of je dit ergens kan downloaden? Ik vind het geen probleem om er wat voor te betalen en wil het spelen op een PC.

4 likes

Via Steam

4 likes

Ik ben laatst ook weer begonnen na het jaren niet spelen. Ik vond het weer moeilijk qua wat zal ik plaatsen, wat loopt goed enz. Terwijl ik voorheen gewoon alles neerzette enz.
Veel plezier!

1 like

Weet iemand waarom paarden vaak van die rare namen hebben?

3 likes