Durf te vragen #8

Dankjewel, dat hebben wij nog niet gedaan. Het is onze eerste keer. Heb je een aanrader voor een leuke wijnboer of wijnhuis? Hoeft niet al te chique, een leuke ervaring is het belangrijkst.

Je kunt er eigenlijk qua smaak niet naastzitten daar dus dat scheelt. De grotere huizen slaan wij altijd over, maar het is wel leuk om even te spieken op de avenue de champagne. Patis Paille, Dominique Boulard en Meteyer en zijn erg aardig en geven graag rondleidingen. Moet je wel basaal frans voor kunnen. Paul Sugot vind ik erg lekker, hele vriendelijke man is dat ook.

1 like

Heeft er iemand onlangs een paspoort verificatie bij ticketswap gedaan? Het mislukt steeds en ik heb via de klantenservice wel instructies gekregen, maar het mislukt nog steeds. Instructies waren woordelijk en niet in een afbeelding dus ik ben bang dat ik de randen nog verkeerd heb ofzo. Bij de melding dat het mislukt is, staat elke keer enkel ā€œwaarschijnlijk was de belichting niet in orde of is de foto onscherpā€. Dit leek niet zo. De 20 keer dat ik het inmiddels heb gedaan :d

Als ze vragen om voorkant van een paspoort, bedoelen ze dan enkel een foto van dat harde stuk van je paspoort?

Ik heb al van alles geprobeerd, enkel dat stuk in beeld krijgen, toen dat steeds werd afgekeurd ook dat andere deel van het paspoort erbij als je hem hebt opengeklapt.
Je kan geen foto uploaden. Dat zou veel handiger zijn dan want dan kan ik een ingescande foto uploaden die gewoon goed is, maar je moet via die app een foto maken op dat moment. Is er een manier hoe ik het kan omzeilen? Ik word gekkkk.

Heeft iemand met een grote cup (D/E) die Uniqlo top met ingebouwde bh? Geven ze een beetje steun? Zoek iets wat gewoon lekker is om thuis te dragen wat niet meteen een bh is.

1 like

Welke omvang draag je? Alleen D/E zegt niet zoveel qua grootte haha.

Ik draag iig 70D en dan een M in dat topje en dat geeft voor mij wel veel steun! Maar ik vind 70D niet heel groot/zwaar

In Frankrijk topic staan er een aantal!

1 like

Mijn vriend is 2 meter en verder ook breed/groot. Hij heeft grote bovenbenen en billen door zn sport. Het lijkt wel onmogelijk om boxers te vinden die lang genoeg zijn, zowel richting de benen als op de rug. Nu zag ik laatst bamigo, maar voordat we weer van alles bestellen ben ik benieuwd of iemand hier misschien de gouden tip heeft. Hoor het graag!

Ik weet niet of de pasvorm goed zal zijn, maar Hema boxers verkopen ze in ieder geval in lengtematen dus daarmee zit je dan misschien goed.

2 likes

Mijn vriend is iets korter (1,94) en heeft denk ik een vergelijkbare bouw - ter referentie, een gemiddelde loose fit jeans lijkt bij hem op een flared, haha. Hij draagt zelf graag Bjorn Borg. Hij heeft ook een tijd Under Armour gedragen maar daarvan vond hij de pijpen net wat te lang, dus misschien is dat ook wat?

3 likes

Ik heb ook 70D/DD alleen hier hebben we geen uniqlo. Heb jij nog andere aanraders? Ik zoek een beugelloos topje/brallette wat diep genoeg uitegesneden is dat je een shirt met wat decollete kan dragen

1 like

Hm ja 90/95, wilde sowieso XL/XXL bestellen omdat het op zich wat losser mag vallen qua shirt dus weet ook niet of zo’n top met bh dan überhaupt iets is.

Ik heb m ook met 70d en vind de steun een beetje vergelijkbaar met een lichte sportbh. Of een bh loze beugel. Voor mij is ie prima. Het is ook een soort sport bh achtig topje wat er in zit voor de steun, die zit los van ā€œde topā€ maar weet niet of een beetje oversized dan qua maten goed lukt.

Ik heb die beide maten laatst besteld voor grotere cup en andere omtrek maar die tanktops vallen niet ā€˜los’ :upside_down_face:. Ze waren beide gewoon strak aan het lijf, de ene dus wel net een fractie meer dan de andere. Qua steun vond ik het niks (wel cup G dus verschil) maar vond überhaupt de pasvorm niks want ik wil niks strak hahaha

2 likes

Ik zou eerder een bralette in jouw cupmaat en een ander los hempje kopen.
Ik vind zo’n build in bra in ieder geval niks. Het gaat uit van gemiddelde maten, al weet ik niet wat bij xl/xxl gemiddelde cupmaat is, maar bij mijn maat betekent dat het qua taille of rug prima zit, maar het build in topje is wat te groot in omvang en de cups zijn te groot / waardoor het niet mooi of lekker zit. Ik koop dan liever een losse bralette en losse top voor thuis. Zelfs in confectiematen zit dat lekkerder en mooier dan zo’n gecombineerde build in top.

5 likes

Mijn moeder is sinds zondag terug van 2 weken Marokko in een groepsreis, kan prima hoor. Zij heeft een rondreis gedaan (kwam ook in Marrakech)

Ik vind dit op een of andere manier heel grappig en deprimerend tegelijk. Kan je vriend zelf niet uitvinden welke boxers lekker zitten? :sob:

17 likes

Ja @Pheline je bent z’n moeder toch niet? :smiling_face_with_tear:

4 likes

Haha jazeker wel, maar die heeft niet zo’n handig forum waar je altijd goede tips kunt krijgen zodat je sneller vindt wat je zoekt :ok_hand: Hij heeft al van alles geprobeerd, ook Hema. Ik zal Bjorn Borg en Under Armour even tippen nog.

@dblauw Neem aan dat je mij bedoelt? Thank god hebben wij niet die dynamiek in onze relatie. Hij had van de week nog voor mij nagevraagd welke fruitboompjes het beste in mijn tuin passen, dus ja. Volgens mij is dit gewoon een geval van dingen samen/voor elkaar doen :woman_shrugging: Het bestaat nog

@Dushoi Ik zie dat Bjorn Borg tot xxl gaat, maar hij heeft normaal met kleding 3xl. Toch de moeite waard om te proberen?

5 likes

Oei, dat weet ik niet om eerlijk te zijn!

1 like

3 likes