Ik ben wel benieuwd wat een agency hier mee te maken heeft. Ik heb bij meerdere agencies gewerkt en die hadden altijg ergonomische stoelen en zit-statafels. En echt geen grote agencies ook.
Ik heb de mittzon van Ikea en vind het een heel fijn zit sta bureau. Is met een knopje indrukken omhoog of omlaag te zetten en kabels kun je wegwerken. Heb zelf de 160cm, maar je hebt verschillende maten. Deze is groot genoeg voor je laptop met een extra scherm ernaast en nog wat andere spulletjes op t bureau
Ik moet binnenkort mijn paspoort verlengen, en er staat dat je een recente pasfoto mee moet Ʃn dat je al je identiteitsbewijzen mee moet nemen.
Nu heeft mijn rijbewijs de foto die ik wil gebruiken ook en die stamt uit 2020. Ben niet veranderd, maar denken jullie dat ze daar moeilijk over gaan doen?
Ja
Ik heb hetzelfde gedaan. Was geen probleem.
Oh haha, bij mij zeiden ze echt ā⦠maar deze foto zit ook op je rijbewijs van X jaar oudā dus ging echt niet gebeuren.
Ik zou nieuwe fotoās laten maken. Je pasfoto mag niet ouder zijn dan 6 maanden.
Ik zou het proberen
Ik heb dit laatst geprobeerd maar dat liep niet goed af haha. Ik had zelfs wel een nieuwe foto laten maken, maar ik vond hem zooo lelijk geworden dat ik toch besloot om de foto van mn rijbewijs te proberen (2 jaar oude foto), en ik dacht als ze moeilijk doen dan geef ik alsnog die nieuwe foto. De dame achter de balie had mān rijbewijs ook bekeken maar zei niets en nam de oude foto gewoon in. Toen ik een paar dagen later mān nieuwe paspoort kwam ophalen bleef de medewerker ineens minutenlang weg dus toen voelde ik al aan dat dit waarschijnlijk de reden was, en inderdaad: het mocht toch niet ivm de te oude foto, ook al hadden ze het paspoort al gemaakt. Uit coulance (en omdat ze het hadden moeten opmerken bij het aanvragen) mocht ik wel gratis een nieuwe aanvraag doen. Toen ben ik toch wƩƩr een nieuwe (nu gelukkig mooiere) foto gaan laten maken dus uiteindelijk na 4x naar het gemeentehuis nu wel een paspoort met leuke foto :ā)
Ik heb een foto van vorig jaar in mijn paspoort met kei dikke opgezwollen kop, sowieso dikke kop maar had toen ook medicatie waar ik extra vocht van vasthield. Zou nu wel een nieuw paspoort willen maarja nog 8.5 jaar te gaan
Dure dingen
Ik kwam er niet meer mee weg, vroeger wel, maar ze pakte nu mijn rijbewijs digitaal erbij met dezelfde foto erop en ze zei dat er niet dezelfde foto op verschillende identiteitsbewijzen mag staan omdat ze dan sws te oud zijn ofzo.
Maar resumƩ, ik moest met mn het is thuiswerk vrijdag, vet haar, oude kleren naar de fotograaf voor een foto. Not happy.
Ik moest mān rijbewijs laten vervangen toen mān baby net geboren was, dus ik sta op mn rijbewijs foto met zieke wallen ![]()
![]()
OkƩ ik ga nog maar even braaf een nieuwe foto maken dan, teveel wisselende verhalen
. En ik heb die dag ook een sollicitatiegesprek dus shinen moet ik sowieso al
Ik ben echt verbaasd over dat het mensen zoveel uitmaakt hoe je eruit ziet op zoān pasje. Die zit echt alleen maar in mān portemonnee omdat het moet, dus boeie hoe ik eruit zie. Ik kan echt nog geen 5 situaties bedenken waarin iemand mān id wil zien (politie, grenscontrole maar ik vlieg nooit, en alcohol maar ik ben volledig grijs dus das niet nodig)
Enige waar ik t moet laten zien is het pakketpunt ![]()
Ik ben ooit uitlachen om mn foto bij de douaneš
Zo blij toen ik een nieuw paspoort kon halen, al is mijn foto nu ook niet best.
Ja same en als ik op vakantie ga zie ik er 9/10 keer uit als een zwerver dus dan zien ze toch geen verschil met de foto.
Wij hebben aankomende week weer 40 meisjes van 13/14 over de vloer op werk voor Girlsday. Ik mag een stuk begeleiden waarbij de met name zien hoe het werk eraan toe gaat en ze mogen vragen stellen. Dat vragen stellen komt eigenlijk nooit echt lekker van de grond, zijn er nog creatieve tips om het gesprek en de interactie op gang te brengen (heb weinig ervaring met deze leeftijd specifiek)?
Heeft iemand hier wel eens bij Kasa-Store besteld? Italiaanse webshop.
Misschien online insturen dus dat ze die zelf typen? Ben ff kwijt hoe die site heet waar dat kanā¦