Same ik was in 2015, 2017 en 2019 in Marokko en was destijds ook geel.
Frankrijk is trouwens ook nu geel. Is er iemand die daarom niet naar Frankrijk gaat haha
Same ik was in 2015, 2017 en 2019 in Marokko en was destijds ook geel.
Frankrijk is trouwens ook nu geel. Is er iemand die daarom niet naar Frankrijk gaat haha
Ja I know, maar ik dacht dat er per kleur dan een advies of risico beschreven zou staan. Dat is dan blijkbaar niet zo.
Thanks allemaal
Reisadvies geel is niet meer dan âU kunt reizen naar het land of gebied. Maar let op: er zijn bijzondere veiligheidsrisicoâs.â. En die bijzondere risicoâs zijn dus wat er per thema opgelijst staat.
Ik heb afgelopen weekend met vrienden het spel âKuddegedragâ gespeeld en ik heb behoorlijk moeten lachen. Het is ook erg grappig om het te spelen met zelfbedachte vragen die gaan over de spelers.
Sounds fishy!
Eens met bovenstaande berichten! Ik was er zelf september vorig jaar en voelde me niet (on)veiliger dan in andere grote Europese steden. Wel druk (en warm! Is het in juni niet heel heet?) maar voelde me niet onveilig.
Bingo?
Marrakech is prima hoor, tijdje terug nog geweest
Ongevraagd advies mogelijk maar ik zou persoonlijk juni Marrakech heroverwegen, echt loeiheet: het wordt dan met gemak 35 graden en in de medina voelt dat nog veel warmer/blijft het zo hangen qua hitte. Ik ben 4x in Marrakech geweest en altijd buiten de maanden mei - aug ivm de hitte. Laatste keer was eind maart / begin april en toen was het al rond de 28 graden en voelde al intens in de zon.
Ik ga binnenkort naar de champagnestreek! Iemand nog tips?
@Tumtum @Bennielava @Cajun-moon @Malija
Heel erg bedankt voor de ideeën!
Ik heb overlegd en het wordt crazy 88! Ze vinden het helemaal leuk.
De nichtjes nemen Hitster mee en heb zelf toevallig kuddegedrag nog ergens achterin de kast haha
Van tevoren kijken of je bij wijnboeren kunt reserveren (als dat is waarvoor je gaat). Ik ga al jaren met vriendinnen een weekend en vroeger kon je zomaar bij iedereen aankloppen en dat is afgelopen jaren minder gebruikelijk geworden.
Dankjewel, dat hebben wij nog niet gedaan. Het is onze eerste keer. Heb je een aanrader voor een leuke wijnboer of wijnhuis? Hoeft niet al te chique, een leuke ervaring is het belangrijkst.
Je kunt er eigenlijk qua smaak niet naastzitten daar dus dat scheelt. De grotere huizen slaan wij altijd over, maar het is wel leuk om even te spieken op de avenue de champagne. Patis Paille, Dominique Boulard en Meteyer en zijn erg aardig en geven graag rondleidingen. Moet je wel basaal frans voor kunnen. Paul Sugot vind ik erg lekker, hele vriendelijke man is dat ook.
Heeft er iemand onlangs een paspoort verificatie bij ticketswap gedaan? Het mislukt steeds en ik heb via de klantenservice wel instructies gekregen, maar het mislukt nog steeds. Instructies waren woordelijk en niet in een afbeelding dus ik ben bang dat ik de randen nog verkeerd heb ofzo. Bij de melding dat het mislukt is, staat elke keer enkel âwaarschijnlijk was de belichting niet in orde of is de foto onscherpâ. Dit leek niet zo. De 20 keer dat ik het inmiddels heb gedaan :d
Als ze vragen om voorkant van een paspoort, bedoelen ze dan enkel een foto van dat harde stuk van je paspoort?
Ik heb al van alles geprobeerd, enkel dat stuk in beeld krijgen, toen dat steeds werd afgekeurd ook dat andere deel van het paspoort erbij als je hem hebt opengeklapt.
Je kan geen foto uploaden. Dat zou veel handiger zijn dan want dan kan ik een ingescande foto uploaden die gewoon goed is, maar je moet via die app een foto maken op dat moment. Is er een manier hoe ik het kan omzeilen? Ik word gekkkk.
Heeft iemand met een grote cup (D/E) die Uniqlo top met ingebouwde bh? Geven ze een beetje steun? Zoek iets wat gewoon lekker is om thuis te dragen wat niet meteen een bh is.
Welke omvang draag je? Alleen D/E zegt niet zoveel qua grootte haha.
Ik draag iig 70D en dan een M in dat topje en dat geeft voor mij wel veel steun! Maar ik vind 70D niet heel groot/zwaar
In Frankrijk topic staan er een aantal!
Mijn vriend is 2 meter en verder ook breed/groot. Hij heeft grote bovenbenen en billen door zn sport. Het lijkt wel onmogelijk om boxers te vinden die lang genoeg zijn, zowel richting de benen als op de rug. Nu zag ik laatst bamigo, maar voordat we weer van alles bestellen ben ik benieuwd of iemand hier misschien de gouden tip heeft. Hoor het graag!
Ik weet niet of de pasvorm goed zal zijn, maar Hema boxers verkopen ze in ieder geval in lengtematen dus daarmee zit je dan misschien goed.