Durf te vragen #8

Mijn vriend is iets korter (1,94) en heeft denk ik een vergelijkbare bouw - ter referentie, een gemiddelde loose fit jeans lijkt bij hem op een flared, haha. Hij draagt zelf graag Bjorn Borg. Hij heeft ook een tijd Under Armour gedragen maar daarvan vond hij de pijpen net wat te lang, dus misschien is dat ook wat?

2 likes

Ik heb ook 70D/DD alleen hier hebben we geen uniqlo. Heb jij nog andere aanraders? Ik zoek een beugelloos topje/brallette wat diep genoeg uitegesneden is dat je een shirt met wat decollete kan dragen

1 like

Hm ja 90/95, wilde sowieso XL/XXL bestellen omdat het op zich wat losser mag vallen qua shirt dus weet ook niet of zo’n top met bh dan überhaupt iets is.

Ik heb m ook met 70d en vind de steun een beetje vergelijkbaar met een lichte sportbh. Of een bh loze beugel. Voor mij is ie prima. Het is ook een soort sport bh achtig topje wat er in zit voor de steun, die zit los van “de top” maar weet niet of een beetje oversized dan qua maten goed lukt.

Ik heb die beide maten laatst besteld voor grotere cup en andere omtrek maar die tanktops vallen niet ‘los’ :upside_down_face:. Ze waren beide gewoon strak aan het lijf, de ene dus wel net een fractie meer dan de andere. Qua steun vond ik het niks (wel cup G dus verschil) maar vond überhaupt de pasvorm niks want ik wil niks strak hahaha

2 likes

Ik zou eerder een bralette in jouw cupmaat en een ander los hempje kopen.
Ik vind zo’n build in bra in ieder geval niks. Het gaat uit van gemiddelde maten, al weet ik niet wat bij xl/xxl gemiddelde cupmaat is, maar bij mijn maat betekent dat het qua taille of rug prima zit, maar het build in topje is wat te groot in omvang en de cups zijn te groot / waardoor het niet mooi of lekker zit. Ik koop dan liever een losse bralette en losse top voor thuis. Zelfs in confectiematen zit dat lekkerder en mooier dan zo’n gecombineerde build in top.

5 likes

Mijn moeder is sinds zondag terug van 2 weken Marokko in een groepsreis, kan prima hoor. Zij heeft een rondreis gedaan (kwam ook in Marrakech)

Ik vind dit op een of andere manier heel grappig en deprimerend tegelijk. Kan je vriend zelf niet uitvinden welke boxers lekker zitten? :sob:

17 likes

Ja @Pheline je bent z’n moeder toch niet? :smiling_face_with_tear:

4 likes

Haha jazeker wel, maar die heeft niet zo’n handig forum waar je altijd goede tips kunt krijgen zodat je sneller vindt wat je zoekt :ok_hand: Hij heeft al van alles geprobeerd, ook Hema. Ik zal Bjorn Borg en Under Armour even tippen nog.

@dblauw Neem aan dat je mij bedoelt? Thank god hebben wij niet die dynamiek in onze relatie. Hij had van de week nog voor mij nagevraagd welke fruitboompjes het beste in mijn tuin passen, dus ja. Volgens mij is dit gewoon een geval van dingen samen/voor elkaar doen :woman_shrugging: Het bestaat nog

@Dushoi Ik zie dat Bjorn Borg tot xxl gaat, maar hij heeft normaal met kleding 3xl. Toch de moeite waard om te proberen?

5 likes

Oei, dat weet ik niet om eerlijk te zijn!

1 like

2 likes

Hihi

Ik vind de uniqlo tops heeel chill maar het is niet voor grotere borsten geschikt, daar is de cup te klein voor. Mijn cup c past er net in. En heel weinig ondersteuning. Ik draag ze wel met vesten, blousjes enz op werk waar ik 9000 x per dag buk, dan vind ik beugels heel irritant.

80C en heb maat xl in die tops. Bij mijn buik enz zit het wel wat losser maar bij mijn borsten zijn de cups nét goed.

3 likes

Zijn hier fotografen? Op telefoons zit tegenwoordig een beautylens, maar zit dat ook op professionele camera’s? Of is dat iets wat altijd in de nabewerking gebeurt?
In een fotostudio zijn portretfoto’s gemaakt en de fotograaf heeft nu ruw / onbewerkt materiaal gestuurd waaruit we kunnen kiezen en dan worden een paar foto’s (na)bewerkt. Maar op die ruwe foto’s zie je geen moedervlekjes. Hoe kan dat? Het was binnen, er was voldoende belichting en de foto’s zijn super scherp, dus het is niet door overbelichting of onscherpte dat je het niet ziet.
Of moet ik de term “onbewerkt” met een korrel zout nemen en wordt al over de hele serie een automatische “beauty” filter gegooid?

Ik heb nu zelf echt zo’n zwangerschapsfotoshoot in mijn hoofd door een hobbyfotograaf op een veld in golden hour dus nogal wiedes dat je geen moedervlekjes enzo ziet en het er prachtig uitziet, maar het was een ingehuurde professionele serieuze fotograaf die heel dichtbij foto’s nam:’)

Diafragma en licht kunnen helpen maar zou denken dat er al een licht sausje overheen is gehaald.

2 likes

Ik heb 70H gehad en vond het echt prima! Het is en blijft alsnog een shirt met cups, maar met dat in het achterhoofd vond ik het echt een fantastische shirtje. Zeker in de zomer.

1 like

ik draag een s met 70g en ik vind ze wel chill! ik vind sommige tops wel groot vallen (de top zelf, niet per se het behagedeelte) dus als je twijfelt zou ik de kleinere maat kopen

2 likes

Ik denk eerlijk gezegd niet dat een Japans merk op een ondermaat van 90/95 in enige maat die ze bezitten losser gaat vallen :grimacing:

Denk ook dat je bijzonder weinig hebt aan alle ervaringen van mensen met ondermaat 70, want 70-D of 70E zijn alsnog best kleine borsten en totaal niet te vergelijken met het volume wat een 90/95 in enige cupmaat inneemt zeg maar, zelfs met een cup A in 95 is dat meer volume.

10 likes

Ik heb 75E en ik vind ze wel fijn zitten! Best “strak”, je moet er niet 20 km mee willen hardlopen ofzo :sweat_smile:maar ik heb ‘m van de week aan gehad bij een concert en dat ging met springen en dansen enzo meer dan prima!

Ja daarom vroeg ik idd naar de omvangsmaat want dat is wel ff een ander gewicht wat je dan meedraagt aann borsten en steun die je dus misschien nodig hebt! Zou dan idd niet per se uniqlo aanraden denk ik

2 likes