Durf te vragen #8

Oh die site kende ik niet! Even kijken. Liefst koop ik hem ook in een fysieke winkel, heb wel een grote kookwinkel nog die bekende glazenmerken als Nude verkoopt, en heb ook een Iitala winkel nog naast de Bijenkorf uiteraard.

Zou die met die paarse bol zo zelf halen haha. Maar vind iets met een kleur toch lastig. Vind die Iitala Essence er ook wel luxe uit zien.

Verder ken ik ze eigenlijk helemaal niet, is meer een heel zakelijke relatie dus dat maakt het zo lastig.

In ieder geval wel veel keuzes! Zit er ook aan te denken om desnoods de bon erbij te doen, liever dat ze ruilen als ze het niks vinden, maar mss is dat heel droog.

1 like

Weet iemand een mooie theedoos die gewoon dichtgaat met clipper zakjes erin?

2 likes

Deze! Ook in het zwart.

7 likes

Je zou ook kunnen kijken of je een simpele karaf kan kopen die je laat graveren met de namen en datum van het bruidspaar?

5 likes

De bamboe theedoos van Dille & Kamille

3 likes

ik wil al jaren deze

9 likes

Ja, hier sluit ik me bij aan! Heb hem ook aan iemand cadeau gegeven en die vertelde laatst dat hij het ook al had aangeraden aan zijn collega en die nu ook eentje heeft gekocht haha.

1 like

Dit zou ik dan weer bluuhhh vinden haha, mijn nachtmerrie is dat iedereen gepersonaliseerde dingen gaat geven of dat overal onze namen en datum in staan. Bij een karaf kan het natuurlijk op de onderkant zodat je het niet continu ziet maar ja dan kun je net zo goed niet graveren haha

13 likes

Ja ieder zijn smaak, ligt voor mij vooral aan wat er gepersonaliseerd wordt. Ik zou het bij een mooie karaf ook op de onderkant wel van waarde vinden.

4 likes

Meid hij is 50 euro, koop m

20 likes

Heeft hier iemand ervaring met tøte bag (sling crossbody versie)? Is het beetje van goede kwaliteit? Of heeft iemand een idee wat wat de goede alternatief is? Uniqlo is toch te klein en ik zoek een comfortabele sling tas in medium grootte.

3 likes

Dit!! Ik kan echt niet jaren iets willen maar niet kopen :joy:

2 likes

Hahah ja tenzij het 10.000,- is ofzo maar anders :rofl:

2 likes

Dit is ook echt te uitgesproken maar ik moet aanrader laten zien.
Jouw waterkaraf wil ik nu ook :joy:

https://www.bol.com/nl/nl/p/quail-wijn-en-waterkan-gans/9300000149884927/?Referrer=ADVNLGOO002032-S--9300000149884927-PMAX-C-22285073460&gad_source=1&gad_campaignid=22295463535&gbraid=0AAAAAD5OnmPk4oKpcvi38V5x9EZWWPfFx&gclid=Cj0KCQjw2MbPBhCSARIsAP3jP9xoCgITONSR8hkJVQERKnLV1SUXk0f6F6kqLLrPlg_RiFiJY1A0PfMaAkEIEALw_wcB

3 likes

Ja hoor prima kwaliteit.

2 likes

Ik wil graag iets ondernemen waar ik ook mensen leer kennen. Maar ik weet gewoon niet wat. Ik ben moeilijk en introvert :weary:.

Voorheen deed ik dat meestal via sport. Maar door (hopelijk tijdelijke) fysieke beperking kan ik niet sporten. Ik ben totaal niet muzikaal of creatief en heb geen geduld voor ‘maak’-dingen. Ik ben een moeilijke eter en hou niet van koken, dus culinaire dingen ook niet. Ik ben ook niet handig en geen gamer/spelletjesfanaat. Lees ook niet heel veel… Best saai…

Iemand ideeën?

1 like

Vrijwilligerswerk? Bij een doel/instantie waar je iets voor voelt

5 likes

Een boekenclubje?

2 likes

Deal je met een overleden naaste? Dan een rouwcafe voor jongeren!

(Sorry meest random suggestie maar heeft mij een hoop nieuwe contacten opgeleverd :sweat_smile:)

4 likes

Wat vind je wel leuk of wat hoop je samen met je nieuwe contact te doen/bespreken?

2 likes