Ik heb verschillende ramen in mijn woning die ik niet kan wassen omdat ik er niet bij kan. Ik huur een woning (particulier). De ruiten aan de voorkant zijn nu echt zo vies en de vensterbank ook, maar die kan ik grotendeels ook niet schoonmaken. Ben ik hier als huurder zelf verantwoordelijk voor of is de verhuurder dit? Ik zit eraan te denken om misschien in de buurt eens te vragen of iemand zo’n ramenwisser heeft op een paar meter lange stok oid. Zelf een glazenwasser huren zal best duur zijn denk ik? En helaas lost het ook het vieze-vensterbank probleem niet op. Iemand toevallig ervaring met zo’n magnetische ramenwisser?
Ik zou gewoon een glazenwasser vragen en dan kan je ook vragen of hij de vensterbanken wil meenemen omdat je er zelf niet bij kan. Wij betalen voor ons hele huis 25 euro. Dus valt qua kosten wel mee vind ik.
Wat @Bospaadje zegt. Een glazenwasser nemen. Je kunt vaak zelf met hun afspreken hoevaak per jaar. Wij betalen ook €25 per keer.
Volgens mij is het wassen van de ramen verantwoordelijkheid van de verhuurder als je er als huurder niet veilig zelf bij kunt komen. Wordt wel vaak doorberekend in de servicekosten, maar scheelt nogal als een glazenwasser komt voor het hele gebouw ipv alleen jouw woning.
Ik heb RVS bakjes gekocht voor eten, maar ruikt dat altijd zo sterk? Ik kan me dat helemaal niet herinneren van vroeger.
Ik zag jaren geleden eens een soort klei ergens op insta ofzo waar je allerlei praktische dingen mee kunt maken en dat aan allerlei oppervlaktes hecht. Weet iemand wat ik bedoel? Ik kan het niet meer vinden.
Heb zoiets nodig omdat een bedel met steen erin (vast nep) deels kapot is gevallen en nu wil ik het weer ‘heel’ maken met… ik dacht aan die ene klei. Weet iemand wat ik bedoel?
Herken ik niet! Waar ruikt het naar?
Sugru? Ik heb het nooit geprobeerd maar zag er ook ooit reclame voor en vond het zo fascinerend hahaha
Ja, naar metaal haha
Ja dit moet het zijn! Heb het meteen besteld, eens kijken hoe wonderlijk dat wonderspul is
Ik vind het fijn spul! Heb daarmee eens mijn oplaadkabel verstevigd en een scheur in de lade van de koelkast gerepareerd.
Ik heb er ook een aantal dingen mee gerepareerd en vond het best wel chill!!
Is er iemand die een account heeft van de Turkse winkel “Gratis” die ik mag gebruiken? Ik zie dat er een groot prijsverschil is wanneer je zo’n klantenaccount hebt, maar ik heb zelf geen Turks telefoonnummer en kan het daardoor niet aanvragen ![]()
Vraagje over Murdoku puzzel boekjes: als er staat, “Alice was on the bed”, moet je dan beide kolommen afstrepen? Want het bed is twee vakjes.
Simpele vraag maar ik kan het nergens vinden ![]()
Nee Alice was op het bovenste of het onderste gedeelte dan, niet op allebei tegelijk. Denk dat ze daar alleen op bed zitten ofzo ![]()
Misschien helpt deze uitleg:
Ja, maar hier staat op de bovenste (schets) wél 2 B’s en de uitleg niet? Of is het net hoe het dan met de andere uitkomt? Ik voel me heel dom ![]()
Ja twee B’s omdat dat op dat moment allebei mogelijk is. Maar bij de derde foto zie je dat op een deel van het bed een kruisje staat (want C staat al in diezelfde kolom en er kan maar 1 iemand in een rij/kolom staan) dus je kan Alice maar op een deel van het bed plaatsen en alleen die rij en kolom afstrepen.
Ahhh check!!
Welk boekje is dit? Deze wil ik ![]()
Ik denk murdoku (ik heb m ook), paars boek