Is dit voorbeeld makkelijker dan normale opgaven?
Want als je al leest dat C bij een raan staat, en B op het bed zit, en de moordenaar in dezelfde ruimte is als het slachteroffer blijven er toch sowieso maar 2 personen (waarvan 1 slachtoffer is) over? Dan hoef je al niks te kruisen enzo?
Dit voorbeeld heeft maar 2 kamers, de puzzels hebben er meer. Dus ze zijn idd wel moeilijker dan de uitleg voorbeelden
Ik wil graag heel erg mijn schermtijd verlagen, het is absurd nu. Dus vandaag bewust mee omgegaan. Ik dacht ik check even de status. 3,5 uur?? Waar halen ze die tijd vandaan? Als ik de social, utilities en other minuten bij elkaar op tel zit je op zoân 2 uur. Hoezo is het dan opeens 3,5 uur geworden? Of kan ik gewoon echt niet rekenen?
Als ik m open zie ik ook dat er dingen dubbel geteld lijken.
Ik zie een breiforum op safari waar ik gelezen heb en voor Safari telt hij dat volgens mij gewoon dubbel mee.
Die 3h 17m is je gemiddelde tijd deze week, je moet even op vandaag klikken.
Dat lijkt me sterk, want die lijn van het gemiddelde zit ruim boven de 5 uur.
Ohja ik zie t nu, maandag en dinsdag was iets van 7 uur dus dat klopt dan ook niet dat gemiddelde. Even kijken bij mij
Edit: even gekeken en volgens mij is dat grijze geen voorspelling, maar iets on gecategoriseerd (zelfs niet in âandersâ). Heel random, maar als je op âshow categoriesâ klikt krijg je alles te zien. Als je dat optelt klopt het dus ik denk dat jouw 3 uur wel klopt. Dat is ook wel logisch als het maandag/dinsdag 7 uur was en je er nu op let. Is al veel minder.
heb je nog een ander Apple apparaat?
Ik kom namelijk door de laptop waar ik op werk regelmatig aan 9 uur op werkdagen dat is dan volgens mij dat grijze balkje
Idd de Nederlandstalige Murdoku
Murdle is ook leuk! Dat is meer logikwis.
Rekent ie ook niet mee wanneer je even de tijd checkt zegmaar? Dus je lockscreen bekijkt?
Je moet kijken bij dat most used en dan kiezen voor alles tonen. Dan kan je het zien als apps en websites of als categorieën. Die dingen die jij nu noemt zijn denk ik je drie grootste categorieën, en dat donkergrijze is de rest en is gewoon je hele schermtijd.
Ik wilde dit nog eens gaan bekijken nu gister helemaal klaar was. Want ik had dit gister ook bij elkaar opgeteld en correspondeerde nog steeds niet. Alleen opeens is al mijn opgelaten schemertijd verdwenen?
Kan het niet meer terig halen
Nja, is dus gelukt met verminderen ![]()
Wel genieten dat je in je missie om schermtijd te verminderen nu weer extra head space kwijt bent om uit te rekenen hoeveel minder je schermtijd nu is haha.
Dit idd, echt heel irritant. Voor vandaag heb ik pas 15 minuten schermtijd, dus heel makkelijk te checken. Ik zie dat ik voor safari 8 minuten heb, en forumfeminarum 4 minuten, en dat telt ie dan samen op tot 12⊠ja zo kan ik het ook.
Voor de verjaardag van mijn vader wil ik hem meenemen naar een arcadehal. Dit was vroeger een van onze favoriete uitjes. Ik heb al wat gegoogled en in onze eigen stad zitten er ook twee maar dat lijkt vooral vergane glorie en kermiswerk.
Long shot misschien maar heeft er hier iemand een aanrader qua locatie? Mag door heel Nederland zijn.
Ik heb mijn vriend een tijdje geleden meegenomen naar het nationaal videogame museum in Zoetermeer en dat was een mega succes. Je kunt je daar echt uren vermaken met alle machines.
Die in Rotterdam: Dutch Pinball museum. Echt een leuk middagje gehad toen, wel alleen Pinball maar wel heel veel verschillende soorten en van oud tot nieuw!
Voor morgen zijn er nog kaarten te koop via de carre website.
Ik zag het en ben ZO blij, dank je wel!
Ik ben er nog niet geweest, maar deze is volgens mij vrij nieuw en ziet er wel echt tof uit: https://www.akiba-district.com/
Leuk idee trouwens!