Hoe pas je in hemelsnaam met 2 mensen in een dixie zonder alles aan te raken???
Ik denk ook wel dat meer jeugd aan drugs doen dan dat we soms denken, maar veel van die jonge meiden gaan ook gewoon met zân tweeĂ«n naar de wc om te plassen.
Ik vind vaak zoân dixie of andere toilethokjes al te klein voor mezelf, laat staan met zân tweeĂ«n
Oh dit vind ik wel echt een goede! Alleen dan sta je toch sowieso tegen die vieze Dixie deur aan ook ![]()
Ik ga voor de werkhypothese dat de meeste het voor dit doen of het gewoon gezellig vinden (ik heb andere ideeën van gezelligheid maar ok
) en een deel daarvan ook nog even wat drugs neemt.
Iets nemen kan soms nkg wel ff duren hoor. Zorgen dat je de goede hoeveelheid pakt niks laat vallen etc. Dan ook nog pissen. Je bent zo 10 minuten verder
Weet niet, maar op schooltoiletten gebeurt het ook. Dan is soms ook de reden dat de achrlterblijver het awkward vindt om ergens alleen te zijn.
Als je xtc gebruikt kun je meestal moeilijk plassen, het duurt heel lang voor het op gang komt. Dus de kans is ook groot dat ze allebei hebben geprobeerd te plassen (en drugs hebben bijgenomen).
ff heel laat maar ik heb vaak journals nodig. Dit is echt een geweldige site
Ik leer zoveel op dit forum joh
maar alsnog vind ik t wel schokkend als dan echt 90% van die meiden om 18.00uur op een freaking Bevrijdingsfestival aan de pillen is.
Overigens ook veel jongeren gezien die zowel aan het roken als vapen waren
echt een oma ben ik hoor
Denk niet dat dit het geval is hoor
Ik vind het meer shocking dat Gen Z amper danst op festivals? Zag laatst een reel voorbij komen dat Gen Z alleen maar filmt en wij millenials lekker dansen ![]()
Heeft iemand nog leuke tips voor insta paginaâs die posten over leuke uitjes / date ideeen? Weekendjes weg, workshops etc. Liever niet al te specifiek voor kinderen
Hoe hebben jullie maandverband en tampons liggen in het toilet?
Ik heb nu alleen een wc in de badkamer dus dan gaat dat natuurlijk makkelijker maar in mijn nieuwe huis heb ik ook een losse ruimte voor de wc
Ik heb een mandje met verschillende producten bovenop het inbouwreservoir staan.
Ik heb een stenen randje boven/achter het toilet waar een cute potje met dekseltje staat waar het in zit. Maar is wel meer voor anderen dan voor mezelf tho.
Ik heb een plank en daar staan wc rollen op, een mandje met drie maten tampons en een doosje met inlegkruisjes.
Waar kan ik in de winkel een kwalitatieve paraplu kopen?
Ik heb deze:
Die is echt heel fijn en stevig (deze is flink groot, maar hebben ze ook in het klein, die is ook goed).
Wel bij ANWB, dus niet in België, maar wellicht dat jullie dat merk ook ergens hebben in de winkel?
Retroblikje bovenop een plank aan de muur, met daarin tampons, maandverband en inlegkruisjes
Wie weet dit? Ik ben op zoek naar de naam van een vrouwelijke spreker, motivatie coach etc. Weet dat ze vrij klein was, half lang krullend haar had. Ik kan haar niet vinden, niet op google of insta ook niet op chatTPG. Ze was jaren geleden bekend m.i.
Was ze Nederlands?