Durf te vragen #8

Nina de la croix misschien?

4 likes

Ja

1 like

Nee zij is het niet.

2 likes

Simone Levie?

Ja zij is het! Dank!

2 likes

Hoe is jullie ervaring bij leren sandalen. De bovenste band zit nu nog best strak en knelt een beetje dat ik echt twijfel om ze te houden (vind ze erg mooi maar moeten wel lekker lopen). Rekt het nog op bij inlopen? Ze zijn van Camper.

Ik heb deze sandalen ook maar bij mij knellen de bandjes niet

1 like

Nee, waarschijnlijk hebben wij verschillende soort voeten haha.Maar mijn vraag is of het nog meer gaat vormen naar de voet.

7 likes

Voor je ze terugbrengt, even naar de schoenmaker mee gaan. Die kan kijken of het een paar mm of cm nog gerekt kan worden.

1 like

Ik weet het niet :sweat_smile: Deze is toch van een heel licht materiaal?

1 like

Mijn ervaring met echt leer is wel dat het wat uitloopt

3 likes

Echt leer wordt in mijn ervaring nog wel soepeler en wijder.
Hou er wel rekening mee dat je met warmer weer mogelijk wel wat dikkere voeten hebt door vocht vasthouden.

2 likes

Leer wordt soepeler, maar de stiksels in het leer vaak maar matig. Dus in een dichte schoen, zullen de zijkanten en bovenkant vaak wel wat uitlopen, maar hierbij waar er overal stiksels rondom de bandjes zitten, vrees ik dat het minimaal zal uitlopen.

5 likes

Bedankt! Ook voor alle andere reacties.
Dan stuur ik ze helaas terug .

Nogal random donut vraag:

Hoe lang blijven van die gesuikerder supermarkt donuts goed en lekker als je ze meerdere dagen wilt bewaren.
Moeten ze in een zakje of in de koelkast? Of zijn ze sowieso na een dag al uitgedroogd en taai?

Ps.
Ik snap dat ze uiteraard al niet als lekker worden bevonden, maar daar gaat het even niet om haha

Echt maximaal 1 dag! Vies lekker trouwens die dingen haha

5 likes

Ah helaas, dankje!

En als de suiker er niet meer heel duidelijk op ligt maar al een beetje in de donut is getrokken moet je ze ook niet kopen, dan zijn ze al een dag oud.

Je hebt bij de Albert Heijn nu ook van die Dot donuts, die lijken een beetje op die american donuts van de c1000 van vroeger of ook wel een beetje op de krispy kreme glazed donuts. Wel een tip!

4 likes

Heel misschien dat je er een aantal bevroren bij de supermarkt mag kopen? Dan kan je ze zelf ontdooien op de dag dat je ze nodig hebt.

1 like

Heeft iemand toevallig een abonnement op de Consumentenbond en weet wat de testresultaten zijn van beste matrassen?

1 like