Tof!
Mijn veiend is ook naar dat museum in Zoetermeer geweest waas @Chesirecat het over heeft. Hij vond het ook erg leuk.
Ik zie dit net ook! Heb m’n schermtijd de afgelopen tijd meer dan gehalveerd en let er heel goed op. Maar dit verklaart waarom het nog steeds hoger is dan ik zelf steeds dacht
Hoe zou je dit aan kunnen passen?
Ik krijg een melding dat er een onbekende airtag is gesignaleerd. Maar ik kan die verder niet vinden en de plekken die hij op de kaart laat zien zijn ook niet logisch. Moet ik me hier dan zorgen over maken? Ik kom alleen op amerikaanse reddits over stalkers.
Dat geluid heb je al gedaan denk ik?
Ja dat pakt ie niet. Hij geeft wel aan dat ik dichterbij kom maar dat is middenin de woonkamer. Heb het al specifiek getest bij de bakfiets, mijn eigen fiets, auto en mijn tas + jas in de buurt en daar geeft ie allemaal niks.
Het signaal is rond 11.15 voor het eerst opgepikt bij ons huis, toen kwam ik net thuis met de auto. Vervolgens heeft ie een stuk locatie getrackt waar ik de tijd niet bij kan zien en enkel een deel van de route alleen wel exact dat stuk ook terug (dus ik ging van A naar C, hij heeft van A naar B getrackt en van B naar C niet. Van C naar B ook niet en van B naar A terug weer wel). Die route heb ik met mijn eigen fiets gedaan. Daarna ben ik met de bakfiets heel ergens anders heen gegaan, dat heeft hij niet opgepakt. Laatste keer dat het signaal is getrackt was om 16.25 en dat was ongeveer toen ik thuis kwam met de bakfiets. Om 11.15 was mijn man weg met de bakfiets.
Dit lijkt wel zo’n logisch denken puzzel
Ik dacht eerst misschien de buren oid maar dat past niet bij het tracken van de route A naar B en terug.
Oh dat is wel echt een beetje eng! Al je kleding, tassen, jas al gecheckt met de hand? En de complete auto, fiets etc? Je kan ook met de app air guard wat gerichter zoeken.
Of kan t zijn dat de buren bv dezelfde route hebben gedaan? Naar de stad, bieb, supermarkt etc
Ooh die app is top! Ik krijg een heel hoog percentage op een plek waarvan ik vermoed dat de racefiets van de buurman er hangt. Die heeft daar dan vast een airtag aan gemaakt, ik ga het morgen eens vragen. Dan zal ik daar steeds contact mee hebben gemaakt als ik weg ging of thuis kwam, dat klinkt logisch.
Ja zoiets dacht ik idd toen je zei hij is gedetecteerd toen ik weer thuiskwam. Fijn als dat het is!!
Ooo ja dat zijn gekke dingen. Ik maak zelf regelmatig contact met de AirTag van mijn schoonmoeder die aan haar sleutels hangt - als we dan minimaal een half uur samen zijn we geweest krijg ik die melding. De eerste x ook licht in paniek geschoten.
Weet niet of je het puzzelboek al besteld hebt, maar ik zie nu dat er ook een aantal puzzels online gratis te maken zijn!
Heeft iemand nog een tip voor een lekker restaurant in Scheveningen icm circus theater?
Alle simonissen zijn top, of dagvisser in de haven.
Van deze zou ik voor De Dagvisser gaan, vind ik gezelliger. Simonis in de haven heeft beetje vreetschuur gehalte (wel lekker eten, maar niet perse gezellige tent) en Catch en Encore vind ik een heel hoog zien en gezien worden gehalte hebben.
@Nude @Mrs.Fraser ik ga even met de zwangere overleggen of dagvisser een optie is, denk dat het iets anders gaat worden als ik de menukaart zo zie haha!
Sluit me aan bij de rest, maar vind Phuket nog wel een aanrader als je Thais wil eten.
Ben er wel al even niet geweest, en Thais eten is altijd lastig in Nederland, maar met de familie kom ik hier al wel van jongs af aan.
Je hebt ook nog SuzieQ, daar zelf nog nooit geweest wel regelmatig bij hun andere restaurant en dat is altijd goed.
Naast het circus theater zit Bistro Bontje, die spareribs en hamburgers zijn echt heel goed! Ben daar aantal keer geweest toen ik zwanger was en ze hielden overal goed rekening mee. Het is geen fancy restaurant maar we komen er echt al 18 jaar ofzo ![]()
Ik vind chouchou ook een aanrader, maar wel veel sushi etc dus weet niet of dat nou de beste keuze is voor een zwangere.
In hoeverre is het gebruikelijk om op de vrijmarkt te betalen met een tikkie/qr-code? Ben er al jaren niet geweest en vraag me af of het nog nodig is om veel contanten mee te nemen.