Durf te vragen #8

Ing maakt er reclame me om qr codes te gebruiken.
Dus denk vrij gebruikelijk.

3 likes

Klopt het dat als je nu de trein pakt tussen Haarlem en Leiden (of andersom) dat je langs allemaal bloemenvelden in bloei komt?

2 likes

Klopt ja!

2 likes

Dan neem ik komende week een omweg van huis naar kantoor! :star_struck:

5 likes

Ik dacht dat je hiermee bedoelde dat ze naar een visser in de haven moest gaan voor de dagvangst vis als sushi :rofl: vond het al een bijzondere tip hahaha

2 likes

Hahahahaha was wel leuk geweest

2 likes

Ah leuke tip! Dankjewel

1 like

Dit is een long shot maar ga ik ga het toch proberen: ik ben voor mijn sibling met een beperking op zoek naar een geluiddempende koptelefoon. Maar hij heeft ook een bril en ik wil natuurlijk voorkomen dat die combinatie pijnlijk is. Hij geeft dat zelf helaas niet goed aan.

Dus mijn vraag: zijn er hier brildragende koptelefoondragers met tips voor koptelefoons die goed zitten?

1 like

Ja, Sony WH1000x4 ofzoiets, kan ik dagenlang dragen. Met bril.

8 likes

Deze idd!

1 like

Mijn man draagt ook een bril en deze koptelefoon @S.onrisa

3 likes

Ja deze!

2 likes

Sorry, dit is een van mijn pet peeves, maar je kon toch gewoon ‘broer’ typen i.p.v. ‘sibling’? :sweat_smile: Aangezien je een mannelijk voornaamwoord gebruikt. Fijn dat je al goede tips hebt gehad trouwens, een koptelefoon kan inderdaad rottig zitten met een bril!

17 likes

Het kan ook dat iemand non-binair is maar wel mannelijke voornaamwoorden gebruikt (misschien naast neutrale voornaamwoorden).
(zeg niet dat dat hier het geval is hoor, geen idee)

4 likes

Ik heb deze ook met bril. Blijft ook bij lang dragen comfortabel.

1 like

Thanks allemaal voor jullie tips! Lekker eensgezind :laughing:
@Peachpuff Ah ja dat had ik inderdaad net zo goed kunnen typen.

1 like

Ik dacht ooit gehoord te hebben dat Jet van Nieuwkerk en Paulien Cornelisse familie zijn. Pauline als tante van Jet.

Online kan ik er alleen niks over vinden. Iemand een idee?:sweat_smile: hele belangrijke vraag, i know, ik heb het alleen ook aan mensen verteld en kreeg gister een reactie daarop van iemand die het in twijfel trok dat ik ook dacht, klopt dat eigenlijk wel

Volgens mij niet hoor. Moeder van Jet is geen familie van Paulien of haar man, althans niet als je naar de achternaam kijkt.
En Paulien is ook niet gerelateerd aan Matthijs van Nieuwkerk, behalve dat ze tafeldame was.

Paulien is ook een stuk jonger dan Jets ouders. Kan natuurlijk ook, maar ik zie nergens haakjes dat het zo is.

Ik wil een mooie waterkaraf kopen als cadeau voor een bruiloft, maar ik ken het stel niet mega goed. Ze houden iig niet van over de top dingen, en aangezien ik deze unit in m’n kast heb staan Decanteer Karaf - Stijlvolle Elegance: Decanteerbare Rode Wijn Karaf in Eendenvorm -... | bol

Ben ik mss niet de juiste persoon om te beoordelen wat een mooie, maar normale karaf is. Zag nog wel iets gaafs van Riedel maar dat is 300 euro en zat eigenlijk aan max 100 euro te denken.

5 likes

Misschien een karaf van Iittala?

2 likes