Durf te vragen #8

Misschien zoiets

1 like

Dit is wel een vrij specifieke stijl/smaak. Ik zou echt niet blij zijn als ik deze kreeg.

Niet iets voor als je op safe wil spelen.

10 likes

Iemand met toegang tot science direct of pubmed die mij een artikel wil toesturen? :pray:t4:

2 likes

Yes pm maar

2 likes

Deze? Mooi merk

https://www.debijenkorf.nl/d/aarke-nesting-waterkaraf-1-1-liter-5926090013-592609001306090

Je hebt m ook als set met glazen voor 95

3 likes

Is dit dan niet weer te simpel? Ik vind het echt zooo moeilijk om te beoordelen of iets fancy is of gewoon een random vaas haha. En ook te saai om een poll voor te maken. En is met handvat juist fijn, of zonder, hoe groot, wel of geen ‘deksel’. Hoe langer ik er naar kijk hoe gekker een karaf is.

@Huismus zat ook naar Iitala te kijken! Meesten zijn wel over budget en ik weet niet of de 2 die erin vallen 95/122 euro te simpel/ klein zijn?

@Takkie Ben idd bang dat dit toch te specifiek is/ te excentriek is voor ze.

Zag ook nog deze:

https://www.debijenkorf.nl/d/villeroy-boch-afina-waterkan-7071011152-707101115200000?gclsrc=aw.ds&&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=BIJ-NL-WOON-PMAX-Koken%26tafelen&utm_id=18186860394&gad_source=1&gad_campaignid=18186861981&gbraid=0AAAAADy-qjw8oVHnguy0XIDQntQRYWIoz&gclid=CjwKCAjwtcHPBhADEiwAWo3sJuXLLi6gH7TTqpzHTBEpXhk1EsWrIacNgpG2BzHp6mP70Y4NRd2eaRoChzMQAvD_BwE

Deze is 1,2 liter maar je hebt er ook 1 van 750 ml. Maar wederom, te saai of te specifiek, te groot/ te klein haha.

2 likes

Die vind ik ook mooi! Zeker niet saai. Juist ook mooi als je er water met wat citroen en blaadjes oid in doet.
Maar jij kent het bruidspaar alsnog beter dan wij, er zijn vast genoeg mensen die dit inderdaad saai vinden. Maar misschien beter iets te simpel dan te uitbundig? En mooie kwaliteit zie je vaak toch ook wel in simpele dingen.
Heb je al bij Nordic Nest gekeken?

1 like

Mooi is anders maar dit type karaf doet het heel goed bij mensen die ik ken. Ik zag hem eerst bij een vriendin, toen had ik hem gekocht. En door mij hebben ook al 5 mensen hem gekocht. Vind het echt ideaal, schenkt netjes/drupt niet en ideaal voor citroen en munt erin.

https://www.debijenkorf.nl/d/wmf-motion-karaf-van-glas-1-25-liter-3059090340-305909034000000

1 like

Ik snap je! In t echt bekijken is t beste denk ik. En een poll is leuk!

1 like

Zoiets vind ik ook mooi, simpel maar wel speciaal door die gekleurde bal. Maar weet niet of dat bij het bruidspaar past.

5 likes

Deze heb ik laatst aan een vriendin gegeven. Vond het de perfecte combi tussen niet te saai (voor een doorzichtige kan) maar wel tijdloos

4 likes

Deze! Echt leuk.

Oh die site kende ik niet! Even kijken. Liefst koop ik hem ook in een fysieke winkel, heb wel een grote kookwinkel nog die bekende glazenmerken als Nude verkoopt, en heb ook een Iitala winkel nog naast de Bijenkorf uiteraard.

Zou die met die paarse bol zo zelf halen haha. Maar vind iets met een kleur toch lastig. Vind die Iitala Essence er ook wel luxe uit zien.

Verder ken ik ze eigenlijk helemaal niet, is meer een heel zakelijke relatie dus dat maakt het zo lastig.

In ieder geval wel veel keuzes! Zit er ook aan te denken om desnoods de bon erbij te doen, liever dat ze ruilen als ze het niks vinden, maar mss is dat heel droog.