Durf te vragen #8

Meid hij is 50 euro, koop m

20 likes

Heeft hier iemand ervaring met tøte bag (sling crossbody versie)? Is het beetje van goede kwaliteit? Of heeft iemand een idee wat wat de goede alternatief is? Uniqlo is toch te klein en ik zoek een comfortabele sling tas in medium grootte.

3 likes

Dit!! Ik kan echt niet jaren iets willen maar niet kopen :joy:

2 likes

Hahah ja tenzij het 10.000,- is ofzo maar anders :rofl:

2 likes

Dit is ook echt te uitgesproken maar ik moet aanrader laten zien.
Jouw waterkaraf wil ik nu ook :joy:

https://www.bol.com/nl/nl/p/quail-wijn-en-waterkan-gans/9300000149884927/?Referrer=ADVNLGOO002032-S--9300000149884927-PMAX-C-22285073460&gad_source=1&gad_campaignid=22295463535&gbraid=0AAAAAD5OnmPk4oKpcvi38V5x9EZWWPfFx&gclid=Cj0KCQjw2MbPBhCSARIsAP3jP9xoCgITONSR8hkJVQERKnLV1SUXk0f6F6kqLLrPlg_RiFiJY1A0PfMaAkEIEALw_wcB

3 likes

Ja hoor prima kwaliteit.

2 likes

Ik wil graag iets ondernemen waar ik ook mensen leer kennen. Maar ik weet gewoon niet wat. Ik ben moeilijk en introvert :weary:.

Voorheen deed ik dat meestal via sport. Maar door (hopelijk tijdelijke) fysieke beperking kan ik niet sporten. Ik ben totaal niet muzikaal of creatief en heb geen geduld voor ‘maak’-dingen. Ik ben een moeilijke eter en hou niet van koken, dus culinaire dingen ook niet. Ik ben ook niet handig en geen gamer/spelletjesfanaat. Lees ook niet heel veel… Best saai…

Iemand ideeën?

1 like

Vrijwilligerswerk? Bij een doel/instantie waar je iets voor voelt

5 likes

Een boekenclubje?

2 likes

Deal je met een overleden naaste? Dan een rouwcafe voor jongeren!

(Sorry meest random suggestie maar heeft mij een hoop nieuwe contacten opgeleverd :sweat_smile:)

4 likes

Wat vind je wel leuk of wat hoop je samen met je nieuwe contact te doen/bespreken?

2 likes

Wat :joy:

5 likes

Toneel? En misschien een open deur maar misschien verbaas je je wel qua bijv. creativiteit. Ik deed ook nooit iets met tekenen of schilderen en was als kind ook niet vaak creatief bezig, maar schilder nu alweer een paar jaar bij een atelier en vind het heerlijk (en gezellig). Misschien verschillende dingen gewoon eens uitproberen?

1 like

Hahah ja sorry, maar zijn een paar écht goede initiatieven in bijvoorbeeld Amsterdam en Utrecht. Ontstaan vanuit lotgenoten groepen en voor en door jongeren om verbinding te vinden in periodes van rouw.

Weer een ander clubje dan een sportclubje, die dode-naaste-club :wink:

1 like

Aansluiten bij vereniging/clubje dat iets organiseert in je woonplaats? De koningsdagactiviteit of kinderzomerweek bijvoorbeeld.

2 likes

Of sluit je aan bij een lokale politieke partij!

2 likes

Misschien een beetje lame, maar ik zie op tiktok vaak tiktoks over meiden die vrienden zoeken en dan in een appgroepje met elkaar gaan. Is dat misschien iets?

2 likes

Heb je een buurthuis/wijkontmoetingscentrum in je wijk/woonplaats? Hier organiseert het buurthuis echt megaveel. Anders kijken of er leuke cursussen worden aangeboden, kan iets creatiefs zijn (ook al zeg je het niet te zijn, het is zo leuk en goed om nieuwe dingen te leren) of een taal leren.

En anders idd in de organisatie van iets gaan. En als je kinderen hebt actief worden op school

1 like

Over 2 weken heb ik de bruiloft van mijn buren. We zijn avond gasten en komen met 2 personen… wat geven jullie gemiddeld?

1 like

50€

6 likes