€50 en afhankelijk van de band nog een kleinigheidje erbij.
Lol ik dacht even band in de zin van muziekband. Dat als de band op het feest tegenvalt je 10 euro minder geeft of 10 euro meer als het heel leuk is ![]()
Haha dit dacht ik ook!!
Heeft iemand wel is een forever bracelet laten zetten in amsterdam/utrecht/amersfoort en zo ja waar? Zie door de bomen het bos niet meer
Of naja, krijg veel juwelen winkels maar niet waar expliciet staat dat ze het doen
Volgens mij doen ze dit bij Anna en Nina
Anna Nina inderdaad!
Ok ik heb misschien een hele naïve vraag maar toch heel benieuwd ![]()
Ik was net op een Bevrijdingsfestival en bij de wc’s gingen vrijwel alle jonge meiden (gok eind tiener/begin twintig) met zn tweeën de Dixie in. En we kwamen er maar niet achter waarom?
dacht eerst drugs, maar ze waren allemaal wel heel lang bezig. Lijkt me niet dat je 5 a 10 minuten in een gore Dixie blijft voor het nemen van 1 lijntje/pil oid? En (ja hier komt het boomerdeel) doen echt zoveel jongeren dan drugs? En als dat het niet is en je gaat oprecht beide naar het toilet, wtf is dan het voordeel van je met zn tweeën in zo’n hokje proppen? Zo confused ![]()
Andere hypothese was nog dat ze allemaal queer zijn en aan het vozen zijn, maar dan geldt het punt dat je dat toch echt niet in een Dixie wil doen nog steeds. En hoewel Utrecht heel progressief is denk ik niet dat er zóveel queer meiden zijn.
Groetjes een oud wijf die nooit buiten komt en daarom verward is door de huidige maatschappij
Oh dit was precies dezelfde gedachte die ik met Koningsdag had inderdaad. Echt heel veel gingen met z’n 2en.
Dacht misschien om elkaar ‘omhoog’ te houden tijdens het plassen, omdat ze niet goed kunnen hangen boven de dixie zeg maar. Maar vast ook heel naïef hahah
Ik heb vriendinnen die dit doen voor de gezelligheid ofzo. Ik snap het zelf ook niet, vind het mega onpraktisch, krap en traag.
Ja ![]()
Ja
Verder snap ik soms ook niet waarom het zo achterlijk lang duurt hoor.
Hoe pas je in hemelsnaam met 2 mensen in een dixie zonder alles aan te raken???
Ik denk ook wel dat meer jeugd aan drugs doen dan dat we soms denken, maar veel van die jonge meiden gaan ook gewoon met z’n tweeën naar de wc om te plassen.
Ik vind vaak zo’n dixie of andere toilethokjes al te klein voor mezelf, laat staan met z’n tweeën
Oh dit vind ik wel echt een goede! Alleen dan sta je toch sowieso tegen die vieze Dixie deur aan ook ![]()
Ik ga voor de werkhypothese dat de meeste het voor dit doen of het gewoon gezellig vinden (ik heb andere ideeën van gezelligheid maar ok
) en een deel daarvan ook nog even wat drugs neemt.
Iets nemen kan soms nkg wel ff duren hoor. Zorgen dat je de goede hoeveelheid pakt niks laat vallen etc. Dan ook nog pissen. Je bent zo 10 minuten verder
Weet niet, maar op schooltoiletten gebeurt het ook. Dan is soms ook de reden dat de achrlterblijver het awkward vindt om ergens alleen te zijn.
Als je xtc gebruikt kun je meestal moeilijk plassen, het duurt heel lang voor het op gang komt. Dus de kans is ook groot dat ze allebei hebben geprobeerd te plassen (en drugs hebben bijgenomen).
ff heel laat maar ik heb vaak journals nodig. Dit is echt een geweldige site
Ik leer zoveel op dit forum joh
maar alsnog vind ik t wel schokkend als dan echt 90% van die meiden om 18.00uur op een freaking Bevrijdingsfestival aan de pillen is.
Overigens ook veel jongeren gezien die zowel aan het roken als vapen waren
echt een oma ben ik hoor
Denk niet dat dit het geval is hoor