Ik vind het meer shocking dat Gen Z amper danst op festivals? Zag laatst een reel voorbij komen dat Gen Z alleen maar filmt en wij millenials lekker dansen ![]()
Heeft iemand nog leuke tips voor insta pagina’s die posten over leuke uitjes / date ideeen? Weekendjes weg, workshops etc. Liever niet al te specifiek voor kinderen
Hoe hebben jullie maandverband en tampons liggen in het toilet?
Ik heb nu alleen een wc in de badkamer dus dan gaat dat natuurlijk makkelijker maar in mijn nieuwe huis heb ik ook een losse ruimte voor de wc
Ik heb een mandje met verschillende producten bovenop het inbouwreservoir staan.
Ik heb een stenen randje boven/achter het toilet waar een cute potje met dekseltje staat waar het in zit. Maar is wel meer voor anderen dan voor mezelf tho.
Ik heb een plank en daar staan wc rollen op, een mandje met drie maten tampons en een doosje met inlegkruisjes.
Waar kan ik in de winkel een kwalitatieve paraplu kopen?
Ik heb deze:
Die is echt heel fijn en stevig (deze is flink groot, maar hebben ze ook in het klein, die is ook goed).
Wel bij ANWB, dus niet in België, maar wellicht dat jullie dat merk ook ergens hebben in de winkel?
Retroblikje bovenop een plank aan de muur, met daarin tampons, maandverband en inlegkruisjes
Wie weet dit? Ik ben op zoek naar de naam van een vrouwelijke spreker, motivatie coach etc. Weet dat ze vrij klein was, half lang krullend haar had. Ik kan haar niet vinden, niet op google of insta ook niet op chatTPG. Ze was jaren geleden bekend m.i.
Was ze Nederlands?
Nina de la croix misschien?
Ja
Nee zij is het niet.
Simone Levie?
Ja zij is het! Dank!
Hoe is jullie ervaring bij leren sandalen. De bovenste band zit nu nog best strak en knelt een beetje dat ik echt twijfel om ze te houden (vind ze erg mooi maar moeten wel lekker lopen). Rekt het nog op bij inlopen? Ze zijn van Camper.
Ik heb deze sandalen ook maar bij mij knellen de bandjes niet
Nee, waarschijnlijk hebben wij verschillende soort voeten haha.Maar mijn vraag is of het nog meer gaat vormen naar de voet.
Voor je ze terugbrengt, even naar de schoenmaker mee gaan. Die kan kijken of het een paar mm of cm nog gerekt kan worden.