Durf te vragen #8

Nee in principe niet, volgens mij is wit ook niet echt gewenst maar voor de rest zijn er geen regels…

Ik weet niet hoe het nu zit met de inflatie nu🫠 in NL gaf ik tussen de 50 en 150 euro aan familie waar ik close mee ben

1 like

En anders een bekeuring

5 likes

Weet iemand bij welke winkel je zwarte veiligheidsspeldjes kan kopen? Tot op heden louter zilver- en goudkleurige gezien. Niet online, wil morgen liefst in winkel kopen (Utrecht).

1 like

Fourniturenwinkel? Evt sostrene grene misschien?

1 like

Pipoos wellicht?

2 likes

Thanks, @Hippe_kikker
Op de sites van die winkels iig niet maar ik zal even in de winkel nog kijken

1 like

Anders kun je ze zwart sprayen met zo’n verfbus van de action

Op de Lijnmarkt zat vroeger altijd een grote fourniturenzaak, ik weet niet of die er nog zit maar zo’n winkel zou het kunnen hebben.

1 like

Op de site niet maar ik ga vanmiddag kijken! Dank

1 like

Yes, die aan de St Jacobsstraat had ze in 3 maten! :heart_eyes:

Weet iemand hoe het beeld zo is geworden en ik weer normaal beeld kan krijgen? Ik heb een Sony tv en ik heb niks geks gedaan.

1 like

Ehm
Bij de instellingen beginnen bij ‘kleur’ of hoe dat ook heet bij Sony, dat staat dan bij het kopje ‘beeld’

Het werd ineens met zo’n raar filter? Op al je zenders/streaming?

1 like

Jaa overal! Ook als ik een youtube video cast. De stekker is nu eruit. En doe het straks weer aan.

Edit: het beeld is weer normaal na een update geinstalleerd te hebben!

Pfew

Oh gelukkig! Raar gedoe zeg

2 likes

Mijn man dacht bijna dat hij eindelijk die 65 inch kon kopen. :joy:

16 likes

Zat hij daar niet gewoon stiekem achter? :laughing:

4 likes

Ik zoek een Britse docu die ik een paar jaar geleden heb gezien. Het gaat over doodgewone schoolgaande kinderen rond de 4 jaar. Elke aflevering wordt hun speelgedrag en interacties met elkaar geobserveerd en geanalyseerd door gedragswetenschappers. Doet iemand dit een belletje rinkelen?

Edit: gevonden!
Kijktip https://youtu.be/WmZ4U2J6OtE?si=vFBGHbfhJe42_avF

9 likes

Oh superleuk, thanks!

En ook een Deense, staat op NPO maar ik kan niet op de naam komen. Dus weet niet of je hier iets aan hebt :smile:

Edit: Budding Humans. Ander concept maar wel heel interessant. En het is Noorwegen en niet Denemarken

3 likes

O O, misschien drijven daar nu de dooie wasmachine-muizen.

1 like