Durf te vragen #8

Waar kun je goede anti-schuur sticks/creme kopen voor je dijen?

3 likes

Decathlon!

4 likes

Top! Ga ik daar even heen!

1 like

Deze is de hele tijd uitverkocht en werkt voor onze kat het beste, weet iemand een alternatief dat zoveel mogelijk gelijk is (mag ook van een andere supermarkt of online zijn) ??

De Albert Heijn geeft zelf dit als alternatief, maar lijkt me niet echt een vergelijkbaar product :ghost:

5 likes

Volgens mij is het hier in het kattentopic al over gegaan.

Okay missh echt een domme vraag maar als je bij een loempia kraam zoetzure saus neemt, is dat dus chili saus?
Maar dan ipv heet, zoet?

Ik stond vandaag bij Amazing Oriëntal en kwam div loempia sauzen tegen (zoet), alsook zoete chili sauzen, dus toen wist ik het ff niet meer

2 likes

Ohh dat is een goede plek haha, daar had ik nog niet gekeken. Maar je doet je naam eer aan @Speurneus

4 likes

Ik heb het cilinderslot van mijn deur vervangen maar wat doe ik nu met het oude slot en de sleutels? Lijkt me nou echt iets dat je nog prima kan gebruiken maar waar moet ik ermee naartoe?

3 likes

Naar de kringloop brengen?

4 likes

Super, dankjewel!

1 like

Ik heb hier ooit een link naar de website/webshop aangeklikt van een illustrator met hele kleurrijke tekeningen van met name dieren geloof ik (?) ik kan me specifiek een tekening herinneren van een orkaan achtige storm met allemaal kleuren. Een aantal forummers hadden al kaartsetten van de illustrators. Iemand enig idee waar ik het over heb? Ik zoek me suf

1 like

Deze?

Ik heb een -voor mij- lastige situatie. Wie kan me een beetje inzicht geven in wat te doen?

Ik heb vip kaarten voor m’n dochters voor Taylor Swift, as donderdag. Blijkt dus dat ze niet overdraagbaar zijn op hun naam en ik volgens de officiële regels mee moet voor identificatie.
Contact gehad met ticketmaster, die heeft standaard antwoord dat ik erbij moet zijn. De organisator zegt tot 3 keer in een mail “voor de zekerheid een kopie ID en betaalbewijs meenemen” “maar is wel op eigen risico”
Ik moet dus werken, donderdag en zou dus in het officiële geval last minute vrij moeten regelen. Het zou natuurlijk vet sneu zijn als de dochters niet naar binnen kunnen omdat mijn naam erop staat. Moet ik op safe spelen of zal ik m’n paspoort en betalingsbewijs meegeven?
Maar als ik op safe speel, wat zeg ik tegen mn werk? Ik ben gewoon de hele dag al aan het stressen! :woozy_face:

3 likes

Neem vrij

20 likes

@Opheliac @grace Ja maar wat moet ik dan zeggen? Gewoon maar open kaart spelen? Wat als ze weigeren? Ik denk dat het wel als overmacht gezien kan worden maar denkt een werkgever ook zo?

1 like

Je hoeft toch niet te zeggen waarom je vrij wil?

En ik denk dat je zelf het beste kunt inschatten of je een dag gemist kunt worden…

6 likes

Ik weet niet wat de cultuur bij jullie is, maar vorige week nam een collega bij ons één dag van tevoren vrij omdat het lekker weer werd en hij gewoon wilde chillen ipv werken. Deed niemand moeilijk over. Zij hoeven de reden toch niet goed te keuren? Als je uren hebt die je kan opnemen moet je die gewoon opnemen. Je bent niet onmisbaar!

13 likes

‘Om persoonlijke redenen’ of ‘Ga een dagje weg met m’n dochter’. Zou dan nu wel al vrijnemen ipv last minute

3 likes

Stomme vraag maar als je bij het Kruidvat een pakketje laat bezorgen (online Kruidvast bestelling), komt dat dan in een doos of krijg je alle producten los mee?

1 like

In een doos.

2 likes