Zeeman!
Hahah ik vind die briefjes en tierelatijntjes die ze er soms bij doen juist weer helemaal niets
Haha nee same. En soms sprayen mensen er voor m’n gevoel nog parfum op, dat is al helemaal walgelijk :’)
Oh dit is indd walgelijk haha. Maar zo’n klein briefje … love it ![]()
Ik ook niet en haat alles waardoor mensen het een soort webshop situatie maken. Met ‘bedankt voor je bestelling!’ bestelling? Ik heb je oude trui van je overgekocht, Maaike uit Geldermalsen. Doe ff rustig.
Nee verschrikkelijk, ik las hier ook een keer in het kleuren voor volwassenen topic dat iemand zei: je kan ook je ingekleurde kleurplaten bij je vinted pakketje doen, dat is super leuk en ik alleen maar dacht alsjeblieft niet, gooi dat thuis mooi bij het oud papier. Ik hoef geen bedankjes/briefjes/alles behalve dat wat ik heb gekocht aub
Weet ik eindelijk waar mensen ze kopen. Die roze echt al vaak gehad haha
Ik ben duidelijk de enige
mocht ik ooit nog iets verkopen doe ik er geen briefje bij haha
Of ze wassen het nog ff met 5 liter wasparfum wat je er zelf na 5 wasbeurten nog steeds niet uit hebt
Zelfs bij babykleding😭
Ik vind ‘thank you’ dan wel beter dan’veel plezier met je bestelling’, want ja je doet hun een plezier door ze jouw geld te geven.
Ik schrijf ook wel eens ‘plezier drmee!’ op de envelop, maar geen kleurplaat.
Ik had laatst een zakje met zo’n mini ritter sport en een mini haribo-beren erin bij een Vinted bestelling, dat kon ik wel waarderen
Maar bedankbriefjes gaan idd bij het oud papier, en heb ook wel eens een of andere lillek armbandje ergens bij gekregen waar ik totaal niet op zat te wachten
Ohh die haribo beertjes krikg ik bij mijn lensbestelling altijd haha, zo random maar lekker.
Ik heb een tv en een stofzuiger op marktplaats gezet om gratis af te halen. Ik heb gewoon meteen de eerste (die binnen een minuut reageerde dat ze wat wilde) gezegd dat ze het mag komen halen. Maar nu reageert ze niet en krijg ik nog mega veel berichten van mensen die m ook willen. Is het aso om tegen die vrouw te zeggen dat ze tot 21:00 heeft om te reageren (dat is 1,5 uur na mijn bericht naar haar) en anders iemand anders te benaderen? Ik wil hier gewoon vanaf maar weet niet wat de ongeschreven regels zijn.
Nee hoor dat kan gewoon!
Nee joh, kan prima! Ik zet best veel dingen gratis op mp maar echt vaak afhakers dan.
Ik moest de Skinvision app updaten en nu lijkt hij niet meer gekoppeld aan mijn zorgverzekering en moet ik betalen. Ik kan ik die hele optie alleen nergens meer vinden in de app. Weet iemand waar dat kan?
Hahaha wij bestellen bij dezelfde site! Ik vind het mega-random maar je hoort mij niet klagen.
Dit is echt mijn haat met dingen gratis aanbieden, een keer echt wéken met een vrouw proberen af te spreken die een paar heel lelijke fotolijstjes heel graag wilde hebben die ik gewoon zsm weg wilde hebben :’) en elke keer was er weer iets anders