Durf te vragen #8

Ik ben echt nog nooit gecontroleerd bij concerten en ik ga VAAK naar concertenšŸ˜‚ Komt echt wel goed hoor.

3 likes

Ik ben dus wel ooit gecontroleerd bij zoiets (Ed Sheeran een aantal jaar geleden, toen moest de hoofdboeker ook mee naar binnen en die was er niet - problemen met vervoer).
Ik zou het risico niet nemen en de dag/middag vrij nemen zodat je weet dat iedereen zonder stress naar binnen kan.

2 likes

Nou dat weet ik nog niet zo goed, wat de cultuur is. Ik werk er net 2 maanden :relieved:

1 like

Ik vind dit al vrij laat minute eigenlijk, maar ik ga morgen gewoon mailen. Dan is die stress weg.

@marley of tasje, ze verzamelen ook orders in de winkel

Ja dat dus. Want stel je voor dat ze er wel net uitgepikt worden. Ik zou doodgaan aan het schuldgevoel haha!

Goeie les voor de volgende keer in ieder geval voor mij. Beter de kleine lettertjes lezen.

1 like

Ja ik weet dat Ed Sheeran zelf dat beleid heeft ingevoerd om doorverkoop tegen absurde bedragen tegen te gaan, daarom word je bij zijn concerten tegenwoordig gecontroleerd. Als dat bij Taylor ook zo is dan zou ik zeker meegaan.

1 like

Iemand ervaring met fotoboeken? Wat is nu een goede maat, vierkant 30 cm of 21 cm? 30 cm lijkt me zo groot maar wel fijn om alles goed te kunnen zien. Bij 21 cm denk ik dat je het boek er makkelijker bijpakt? Gaat om bruiloft, kinder vakantie enz fotos. Wil alle boeken dezelfde maat.

1 like

Is er een (legale) manier om een afgeschermd Telegraaf artikel te lezen zonder daarvoor een abonnement af te nemen? Ik vind het prima om te betalen maar ik lees de Telegraaf verder niet dus ik wil er niet aan vastzitten.

1 like

Ben ik ook benieuwd naar

2 likes

Misschien via de bibliotheek?

4 likes

Weet iemand een goede onesie? Ik ben 1.80 en heb lange benen. Ik wil graag 1 waarbij de benen niet een driekwartbroek lijkt.

2 likes

Pb

3 likes

Ik heb vrij, dus kan gewoon mee! Nu nog even op zoek naar een leuk hotel in de buurt van Enkhuizen en dan maak ik er gewoon een uitje van! Ik moet de dag erna toch in Enkhuizen zijn, dus dan ga ik lekker een dag eerder. Dus als iemand nog een tip heeft qua overnachten in/rond Enkhuizen?

10 likes

Wat fijn! Ik heb geen hoteltips, maar geniet van de overnachting :blush:

1 like

Nee

10 likes

Marlou en Elle zijn gewoon andere namen.

24 likes

Haha ja idd. Gewoon zoals het er staat dus met s op het eind

7 likes

Dit is vragen om spelling/uitspraak problemen.

1 like

Haha hoe kom je hierbij?

5 likes