Super, dankjewel!
Ik heb hier ooit een link naar de website/webshop aangeklikt van een illustrator met hele kleurrijke tekeningen van met name dieren geloof ik (?) ik kan me specifiek een tekening herinneren van een orkaan achtige storm met allemaal kleuren. Een aantal forummers hadden al kaartsetten van de illustrators. Iemand enig idee waar ik het over heb? Ik zoek me suf
Deze?
Ik heb een -voor mij- lastige situatie. Wie kan me een beetje inzicht geven in wat te doen?
Ik heb vip kaarten voor mân dochters voor Taylor Swift, as donderdag. Blijkt dus dat ze niet overdraagbaar zijn op hun naam en ik volgens de officiĂ«le regels mee moet voor identificatie.
Contact gehad met ticketmaster, die heeft standaard antwoord dat ik erbij moet zijn. De organisator zegt tot 3 keer in een mail âvoor de zekerheid een kopie ID en betaalbewijs meenemenâ âmaar is wel op eigen risicoâ
Ik moet dus werken, donderdag en zou dus in het officiĂ«le geval last minute vrij moeten regelen. Het zou natuurlijk vet sneu zijn als de dochters niet naar binnen kunnen omdat mijn naam erop staat. Moet ik op safe spelen of zal ik mân paspoort en betalingsbewijs meegeven?
Maar als ik op safe speel, wat zeg ik tegen mn werk? Ik ben gewoon de hele dag al aan het stressen!
Neem vrij
@Opheliac @grace Ja maar wat moet ik dan zeggen? Gewoon maar open kaart spelen? Wat als ze weigeren? Ik denk dat het wel als overmacht gezien kan worden maar denkt een werkgever ook zo?
Je hoeft toch niet te zeggen waarom je vrij wil?
En ik denk dat je zelf het beste kunt inschatten of je een dag gemist kunt wordenâŠ
Ik weet niet wat de cultuur bij jullie is, maar vorige week nam een collega bij ons één dag van tevoren vrij omdat het lekker weer werd en hij gewoon wilde chillen ipv werken. Deed niemand moeilijk over. Zij hoeven de reden toch niet goed te keuren? Als je uren hebt die je kan opnemen moet je die gewoon opnemen. Je bent niet onmisbaar!
âOm persoonlijke redenenâ of âGa een dagje weg met mân dochterâ. Zou dan nu wel al vrijnemen ipv last minute
Stomme vraag maar als je bij het Kruidvat een pakketje laat bezorgen (online Kruidvast bestelling), komt dat dan in een doos of krijg je alle producten los mee?
In een doos.
Ik ben echt nog nooit gecontroleerd bij concerten en ik ga VAAK naar concertenđ Komt echt wel goed hoor.
Ik ben dus wel ooit gecontroleerd bij zoiets (Ed Sheeran een aantal jaar geleden, toen moest de hoofdboeker ook mee naar binnen en die was er niet - problemen met vervoer).
Ik zou het risico niet nemen en de dag/middag vrij nemen zodat je weet dat iedereen zonder stress naar binnen kan.
Nou dat weet ik nog niet zo goed, wat de cultuur is. Ik werk er net 2 maanden
Ik vind dit al vrij laat minute eigenlijk, maar ik ga morgen gewoon mailen. Dan is die stress weg.
Ja dat dus. Want stel je voor dat ze er wel net uitgepikt worden. Ik zou doodgaan aan het schuldgevoel haha!
Goeie les voor de volgende keer in ieder geval voor mij. Beter de kleine lettertjes lezen.
Ja ik weet dat Ed Sheeran zelf dat beleid heeft ingevoerd om doorverkoop tegen absurde bedragen tegen te gaan, daarom word je bij zijn concerten tegenwoordig gecontroleerd. Als dat bij Taylor ook zo is dan zou ik zeker meegaan.
Iemand ervaring met fotoboeken? Wat is nu een goede maat, vierkant 30 cm of 21 cm? 30 cm lijkt me zo groot maar wel fijn om alles goed te kunnen zien. Bij 21 cm denk ik dat je het boek er makkelijker bijpakt? Gaat om bruiloft, kinder vakantie enz fotos. Wil alle boeken dezelfde maat.
Is er een (legale) manier om een afgeschermd Telegraaf artikel te lezen zonder daarvoor een abonnement af te nemen? Ik vind het prima om te betalen maar ik lees de Telegraaf verder niet dus ik wil er niet aan vastzitten.