Durf te vragen #8

Ben ik ook benieuwd naar

2 likes

Misschien via de bibliotheek?

5 likes

Weet iemand een goede onesie? Ik ben 1.80 en heb lange benen. Ik wil graag 1 waarbij de benen niet een driekwartbroek lijkt.

2 likes

Pb

3 likes

Ik heb vrij, dus kan gewoon mee! Nu nog even op zoek naar een leuk hotel in de buurt van Enkhuizen en dan maak ik er gewoon een uitje van! Ik moet de dag erna toch in Enkhuizen zijn, dus dan ga ik lekker een dag eerder. Dus als iemand nog een tip heeft qua overnachten in/rond Enkhuizen?

10 likes

Wat fijn! Ik heb geen hoteltips, maar geniet van de overnachting :blush:

1 like

Nee

10 likes

Marlou en Elle zijn gewoon andere namen.

24 likes

Haha ja idd. Gewoon zoals het er staat dus met s op het eind

7 likes

Dit is vragen om spelling/uitspraak problemen.

1 like

Haha hoe kom je hierbij?

5 likes

Maar in het Frans is elles zij (vrouwelijk meervoud), ik denk niet dat het daar een gangbare voornaam is. En Marlous lijkt me ook een vrij Nederlandse naam, een verbastering van Marie Louise misschien.

Aanvraag tot huisoppas, ik haal de info weg ivm herkenbaarheid en omdat we voldoende reacties hebben!

49 likes

Haha ik blijf dit altijd zo leuk vinden! Hopelijk ga je iemand vinden (vast wel!)

4 likes

Vind dit altihd zo een leuk idee, helaas zelf de meeste dagen nog op vakantie

1 like

Aaaaah, dit lijkt me heel leuk en ik kan die periode!!! Is het mogelijk om een auto (redelijk in de buurt) bij je huis te parkeren?

2 likes

Mocht er niemand anders kunnen lijkt het me zeker leuk om nogmaals op te passen. Anders 10/10 recommend :blush: de kat van death_by_sexy is heel lief!

1 like

Ah @iloveblush en @Solee superfijne reacties, dank!! Iemand anders was via privé bericht al direct erbij, mocht dat toch niet lukken dan kom ik bij jullie terug!

2 likes

Is helemaal goed! 🫶🏼 Anders houd ik me sowieso aanbevolen voor een volgende keer.

1 like

Heeft er iemand tips voor een goede regenbroek?

Hij wordt voornamelijk gebruikt voor het fietsen naar werk. Voorheen kocht ik vaak de standaard Hema/Action broeken, maar die slijten te snel waardoor ik steeds weer een nieuwe nodig heb.

1 like