Ben ik ook benieuwd naar
Misschien via de bibliotheek?
Weet iemand een goede onesie? Ik ben 1.80 en heb lange benen. Ik wil graag 1 waarbij de benen niet een driekwartbroek lijkt.
Pb
Ik heb vrij, dus kan gewoon mee! Nu nog even op zoek naar een leuk hotel in de buurt van Enkhuizen en dan maak ik er gewoon een uitje van! Ik moet de dag erna toch in Enkhuizen zijn, dus dan ga ik lekker een dag eerder. Dus als iemand nog een tip heeft qua overnachten in/rond Enkhuizen?
Wat fijn! Ik heb geen hoteltips, maar geniet van de overnachting
Nee
Marlou en Elle zijn gewoon andere namen.
Haha ja idd. Gewoon zoals het er staat dus met s op het eind
Dit is vragen om spelling/uitspraak problemen.
Haha hoe kom je hierbij?
Maar in het Frans is elles zij (vrouwelijk meervoud), ik denk niet dat het daar een gangbare voornaam is. En Marlous lijkt me ook een vrij Nederlandse naam, een verbastering van Marie Louise misschien.
Aanvraag tot huisoppas, ik haal de info weg ivm herkenbaarheid en omdat we voldoende reacties hebben!
Haha ik blijf dit altijd zo leuk vinden! Hopelijk ga je iemand vinden (vast wel!)
Vind dit altihd zo een leuk idee, helaas zelf de meeste dagen nog op vakantie
Aaaaah, dit lijkt me heel leuk en ik kan die periode!!! Is het mogelijk om een auto (redelijk in de buurt) bij je huis te parkeren?
Mocht er niemand anders kunnen lijkt het me zeker leuk om nogmaals op te passen. Anders 10/10 recommend de kat van death_by_sexy is heel lief!
Ah @iloveblush en @Solee superfijne reacties, dank!! Iemand anders was via privé bericht al direct erbij, mocht dat toch niet lukken dan kom ik bij jullie terug!
Is helemaal goed! 🫶🏼 Anders houd ik me sowieso aanbevolen voor een volgende keer.
Heeft er iemand tips voor een goede regenbroek?
Hij wordt voornamelijk gebruikt voor het fietsen naar werk. Voorheen kocht ik vaak de standaard Hema/Action broeken, maar die slijten te snel waardoor ik steeds weer een nieuwe nodig heb.