Durf te vragen #8

Ik heb JAAAREN een agu regenpak gehad, tot hij uit mijn fietstas is gestolen. Zeker wel 15 jaar mee gedaan denk ik

5 likes

Ik zou ook iets van Agu kiezen!

3 likes

Thanks, blijkbaar een populaire! Al die reguliere AGU regenbroeken (zonder fluor kleuren) zijn uitverkocht in maat S/M. Was misschien ook wel te verwachten met al die regen de afgelopen tijd :sweat_smile:

Heb je een fietsenwinkel in de buurt? Dan zou je het daar misschien nog kunnen proberen. Volgens mij verkopen die het soms ook. Of eventueel een ander fijn merk.

2 likes

Ik wil investeren in een goed nekkkussen! Liefst opblaasbaar zodat hij mee kan in de koffer, maar hoeft niet. Belangerijker is dat je er echt lekker op ligt.
Ik zie behoorlijk wat verschillende modelen online. Heeft iemand een tip?

2 likes

Die van cabeau

5 likes

Dit! Meegenomen op vluchten van 24+ uur en was elke keer weer top. Niet opblaasbaar, wel opvouwbaar. Neemt dus ook een beetje ruimte in beslag, maar is het zeker meer dan waard (ook het geld).

3 likes

Ik heb er een van het eigen merk van Bever (iets onuitspreekbaars wat begint met een A).

Was zeker niet goedkoop maar zoveel fijner dan die Hema-regenbroeken.

2 likes

Ayacucho:)

3 likes

Is Transavie heel streng in de afmetingen van de ruimbagage? Mijn koffers zijn net 2cm groter dan dat ze als max formaat aangeven op de site

Toen ik laatst met ze vloog werd zowel mijn ruimbagage als handbagage niet gemeten.

4 likes

In mijn ervaring niet. Gewicht natuurlijk wel heel erg

2 likes

Nee, maar vaak heeft het meer te maken met het personeel op de luchthaven dan met de maatschappij. Personeel op de luchthaven is vaak niet van de maatschappij, Eindhoven Airport heeft bijv eigen personeel dat incheckt en de gates doet, dus soms zijn zij heel streng terwijl Transavia misschien had gezegd boeie.

1 like

Ik word een one issue forummerk vrees ik, maar je moet ze vooral onderhouden! Ook doe goedkope broeken gaan veel langer mee dan veel mensen denken. Die standaard regenstof moet je regelmatig wassen (met mild wasmiddel zonder bleek of wasverzachter) en af en toe herbehandelen en dan blijven ze waterdicht. Na het wassen op lage temperatuur in de droogkast als je die hebt.

2 likes

Volgens mij zijn ze niet heel streng, maar het is wel zo dat ze maar (uit mijn hoofd) 75 koffers aan boord laten en de rest gaat alsnog het ruim in. Dus als je niet extra betaald heb en je wil perse dat je koffer mee kan, zou ik wel op tijd in de rij gaan staan

5 likes

Het gaat ook om de afmetingen van de ruimbagage

1 like

Koekkoek, niet goed gelezen, sorry.

1 like

Weet iemand of ze (ergens) in Blijdorp koffie met havermelk schenken?

Grand cafe blij

2 likes

Ongeveer overal wel haha. Breakfast in Rotterdam, Sajoer, Vroesenpaviljoen in ieder geval ook.

1 like