Als je in de ochtend geen extra tijd kunt vinden zou ik toch proberen eerder op bed te gaan. Dat is soms wel saai maar goed uitrusten is ook wat waard
Sorry ik zie dat je dat ook hebt gezegd in je eerste post! Ik zou zelf iig de horloge af doen zodat je daar niet in mee gezogen wordt. En kijken of de tips hier boven voor je werken. Wat bij mij ook nog helpt is 30 min ofzo voordat je naar bed gaat niet op je telefoon te zitten maar gewoon iets doen met je handen. Het klinkt heel stom maar laatst postte iemand dat ze scoobidoo touwtjes had gekocht (weet niet hoe oud je bent en of je dit nog kent). Ik zelf heb die loomelastiekjes of kleur op nummer. Dat maakt je hoofd ook leger dan je telefoon/andere apparaten.
Wel super vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk krijg je iets gevonden dat voor jou werkt. En wees niet te streng dat het meteen moet lukken want je moet waarschijnlijk een patroon doorbreken. Misschien kan je de 1e week maar hooguit 10 min per nacht extra pakken. Baal dan niet dat je te weinig slaapt en dat het niet lukt, anders ga je daar miss ook over malen. Kleine stapjes helpen uiteindelijk ook veel.
Is je slaap kwalitatief? Als in, los van je ring/horloge, merk je dat je goed slaapt?
Ik merk bijvoorbeeld als ik nog tot vlak voor slapen veel op mn telefoon of laptop gezeten heb, ik echt minder goed slaap en dus moeier ben. Terwijl als ik eerst mn avondroutine doe en daarna nog even lees, ik goed slaap. Maar ook als ik een drukke dag gehad heb, is mijn slaap echt minder.
Verder helpt mij ook om me niet te veel te focussen op die uren, dan ga ik juist liggen woelen, want ik heb nog maar zoveel uur slaap. En in het weekend slaap ik ook niet uit, zodat mijn ritme hetzelfde blijft. Door de week ga ik er om 7:15 uit, in het weekend niet later dan 1,5 uur na 7:15. Daardoor kan ik 's avonds ook weer makkelijker in slaap vallen.
Ik ga tussen 20 en 21 helemaal gesloopt naar bed in de hoop dat ik tussen 22 en 23 slaap. Ik slaap dus helemaal niet makkelijk in (nee ook niet als ik om 23 of 00 naar bed ga), en hou daar rekening mee.
Dankje! Ik vind de scoubidou echt een hele goede tip en ga dat proberen.
@Mrs.Fraser Opzich wel, al merk ik dat ik sochtends vaak echt uit een coma kom en moeilijk wakker kan worden.
@Blablabla Hier herken ik me wel in ja. Ga hier ook wat meer over lezen, thanks!
Niet.
Vind de avond veel te fijn dus ga standaard te laat naar bed en slaap te weinig en ben altijd moe.
eten ook, of is dit echt een binger probleem dat niemand anders herkent haha
Je kan ook nog kijken hoeveel je beweegt op een dag. Dat heeft ook effect op slaap.
Nou tis nog licht buiten, maar ik lig. Wish me luck
Ik zou dan wel weg durven gaan, maar niet meer om 18.30 bijvoorbeeld. Ze geven het echt altijd super goed aan. Ook als ze iets eerder komen of als het uitloopt. Daarnaast tellen ze het aantal klanten voor je af vanaf een bepaalde tijd.
De wimpers van mijn oog aan de ene kant zijn een beetje schuin, waardoor ik ze steeds in mijn zicht zie (aan de andere kant zijn ze gewoon recht/beetje gekruld zeg maar). Een gewone wimperkruller helpt niet, want dan zijn ze wel naar boven, maar alsnog schuin en ik heb nu een elektrische kruller, maar dat helpt maar even. Heeft iemand tips? (zelfs mijn opticien zijn er namelijk iets over bij de controle hahaha)
Misschien een lash lift?
Als ze vroeger komen dan de schatting die je hebt gekregen wachten ze ook tot het begin van die schatting (zeg dat je te horen kreeg tussen 14 en 15 en ze zijn er om 13.40, dan wacht de bezorger tot 14, maar daar krijg je ook bericht van).
Is dat niet alleen tot het begin van je tijdvak? Volgens mij heb ik die melding dat ze wachten alleen dan gehad, niet als de schatting binnen mijn tijdvak naar voren werd verplaatst.
Volgens mij geldt dat voor het officiƫle tijdvak dat je krijgt voor de bezorging (dus niet het tijdvak van 4 uur dat je kiest als je de bestelling plaatst, maar degene als je bestelling definitief is). Maar daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken.
Klopt @Huismus , dat is voor het gehele tijdvak van 4 uur. Dat tijdvak in het tijdvak kan namelijk nog wel eens verspringen naar voren of naar achter. Maar als ze voor het gehele tijdvak komen staat er in mijn app altijd dat als ik er niet ben ze wachten tot t tijdvak (van 4u) begint.
Ik ben op zoek naar een fijne isoleerbeker om mijn koffie mee te nemen in de auto. Heeft iemand tips?
Eisenlijstje:
- rvs (echt geen plastic ivm geur die daar in trekt)
- moet in de bekerhouder van de auto passen
- goed af te wassen. Heb er nu eentje waarbij je niet in de hele bovenkant kan komen met een afwasborstel
Ik heb zoān stalen dopper en die vind ik super fijn, alleen die heeft niet zoān drinktuutje zeg maar. Blijft echt super lang warm.
https://www.nespresso.com/nl/nl/order/accessories/original/touch-travel-mug
Vind deze erg fijn