Durf te vragen #8

Bekijk Brabantia Make & Take Thermosbeker - 0,36 l - Koffiebeker - Dark Grey op: Brabantia Make & Take Thermosbeker - 0,36 l - Koffiebeker - Dark Grey | bol

Bovenkant kan je helemaal los halen, echt alle onderdelen tot aan de veer. Ook in andere formaten

1 like

Ik ben groot fan van Contigo! Echt goede bekers, heb die van mij al vijf jaar en hij gaat altijd in de vaatwasser en nooit een probleem mee gehad. Alleen de buitenkant is niet meer zo mooi, maar dan moet je hem met de hand wassen. Maar dat kan makkelijk, is heel open en kan je met een gewone afwasborstel in.

3 likes

De bekers van Yeti. Sluiten goed af en hebben ook een prettig drink-gat. Zeker bij warme dranken belangrijk, om te voorkomen dat je je mond en keel verbrandt.

4 likes

Of even in de droger als het erin mag en je die hebt… maar kan me voorstellen dat dat ook weer een risico is betreft krimpen ofzo. Maar zo’n kleding roller werkt ook!

2 likes

Plakband om je hand en gaan met die banaan :rofl: Doe ik vaak als ik bij een vriendin met katten ben geweest. Duurt wel lang maar doet wat het belooft.

16 likes

Plakband om je hand wikkelen (plakkant naar buiten) en daarmee alle pluisjes eraf halen

Edit: wat @vaasmodel ook zegt dus :smile:

3 likes

Of met zo’n gele rubberen handschoen over je shirt gaan als je die wel in huis hebt.

3 likes

Anders gewoon stofzuigen, met zo’n opzetstuk voor de bank etc?

2 likes

Heeft iemand een goede tip voor een strapless bh? Of kan ik beter aan de tape? Heb een paar jurkjes met off-shoulder of alleen hele dunne straps maar te grote (en slappe) borsten om zonder bh te gaan.

1 like

Wat is je maat? Ik ben heel content van die van wonderbra maar die gaan enkel tot D-cup.

Edit: zie bij zalando dat ze nu ook cup E en F hebben. Zou zeker die passen.

2 likes

Tape vind ik fijner dan een strapless bh. Maar je moet wel uitkijken met tape voor een allergische reactie. Ik ben bijvoorbeeld allergisch voor pleisters en kan de tape niet gebruiken zonder allergietabletje. Maar ondanks dit, verkies ik tape boven een bh.

Heb ook al van andere gehoord die normaal tegen pleisters kunnen, dat ze toch wat uitslag krijgen.

1 like

Ik ben op zalando naar broeken aan het kijken. Maar waar staat die l voor en waar de r?

Regular en Long (/Lang)

5 likes

Oe goed dat ik dat weet want moet zeker geen long hebben haha

2 likes

Als er niet specifiek om gevraagd wordt in de uitnodiging wordt niet verwacht dat je iets meeneemt

5 likes

Ja zover ik weet wel, ik heb nog nooit iets meegenomen naar een condoleance. Soms ligt er een boek waar je iets in kan schrijven voor de nabestaanden en dan is het wel gebruikelijk om dat te doen.

3 likes

Ik zit te denken maar ik heb nog nooit wat meegenomen en de laatste keer (vrij recent) ook niks gekregen van de mensen die kwamen
Ze waren er om afscheid te nemen van de overledene en ik kreeg een hand of een knuffel en sterkte gewenst

2 likes

Je hoeft niks mee te nemen! Je aanwezigheid wordt waarschijnlijk al zeer gewaardeerd.

3 likes

Ik heb de hele achterkant van mijn IPhone stuk gemaakt, althans hij is helemaal versplinterd.

Ik zag dat je bij een aangesloten Apple bedrijf dit kan laten maken voor mijn model ( XS Max) maar die vragen 840 euro (!!) voor een reparatie van het achterglas?!?

Kan iemand mij geruststellen en vertellen dat dit ook wel ergens anders iets goedkoper kan?

Bij de Apple Store zelf? Kan je de prijzen online raadplegen en een afspraak inplannen als je dit door hen wil laten doen.

3 likes