Misschien in Canva? Je kan met een gratis account best veel dingen.
En gewoon old skool printen en dan vastlijmen? Krijg je misschien nog leuke verhoudingen
Insta stories en dan een printscreen
Op je iphone een sticker van maken, in foto’s op je iphone de foto waar je m in wil plakken bewerken, naar markup (dus waar je ook kan tekenen op de foto) en dan op het plusje en sticker toevoegen.
Pixlr in je webbrowser?
Waarom zegt niemand Paint.
Wellicht in PowerPoint?
De fotoapp Bazaart! Misschien moet je even een gratis proefperiode aanvragen, maar daarin kan het sowieso
Ja de nieuwe paint is echt fantastisch!
@grace Je kunt in Canva de achtergrond vastzetten met het slotje, dan vervangt ‘ie hem niet steeds.
Je kan je telefoon voor de zekerheid op vliegtuigmodus zetten
We willen als kado een schilderij naar keuze geven aan een stel vanwege trouwen. Budget is 150/200 euro. Weet iemand of er een of ander bedrijf die dit doet? Of kadobonnen hiervoor geeft? Of is dit budget sowieso te laag daarvoor ik bedoel dus niet een of andere poster van kunstaandemuur oid maar een echt schilderij (bijvoorbeeld van olieverf). Mag aankomende talent zijn bijvoorbeeld
Een bon van de kunstuitleen misschien? Daar kan je zowel kunst huren als kopen!
Ojaa hier was ik dus naar op zoek! Thanks. Zie alleen dat de schilderijen ergens bij 600 euro beginnen. Wel jammer want zij bieden ook de mogelijkheid tot kadobonnen. En om ze een paar maanden te laten huren en dan óf zelf kopen óf weer terug vind ik ook mwah.
Is er niet zoiets maar dan net ff voor een lager budget haha
Misschien zoeken op een lokale expositie? Dat zijn vaak (in ieder geval in mijn regio) opkomende kunstenaars, dus misschien wat minder aan de prijs.
Prachtig! Maar er worden nergens prijzen aangegeven
Wat voor schilderij denk je aan? Ik heb meermaals iets gekocht bij kunstenaars waarvan ik vind dat ze mooie dingen maken, maar een echt schilderij van een niet-amateur voor €200 gaat denk ik niet lukken. Dan kom je denk ik eerder aan een print. Je zou bij betaalbare gallerijen zoals Meisje in het Wit, Atelier Andrea kunnen kijken? Er is ook (maar ik weet de naam niet) een kunstgalerij die tweedehands werk goedkoop verkoopt, mocht iemand de naam wel weten). Zaans groen is het denk ik.
Jaa een amateur is echt geen probleem! Alleen het ‘probleem’ is meer dat ik niet weet wat ze leuk vinden, dus rechtstreeks bij een kunstenaar kopen wordt dan lastig. Geen idee wat ik zoek haha. Een website met amateur kunst in veel verschillende stijlen, zou top zijn
Ze maken “mini’s” van rond de 100 euro dacht ik. Verder op aanvraag en waarschijnlijk wel boven budget inderdaad
Ah heb ze net een berichtje gestuurd maar dan weet ik het antwoord denk ik wel