Hahah ik ben wel benieuwd naar het antwoord!
Denk dat je t jezelf heel moeilijk maakt door een cadeaubon te willen geven voor een kunstwerk of print terwijl je niet weet wat hun stijl is. Zou zelf wat anders verzinnen.
Ben er inmiddels achter dat het waarschijnlijk onbegonnen werk is ja. Bij kunstuitleen begint ergens bij 500 en het werk wat jij stuurde @Handtas begint bij 950 euro haha
Wij hebben wel wat kunst van “amateurs” met een klein ateliertje aan huis (de zolder/logeerkamer), maar ook daar zijn de doeken gewoon vanaf 300/400.
die prijzen zijn vaak ook alleen maar de materialen die ja dan betaald hebt, schilderen is een dure hobby
Woooow sorry die had ik niet verwacht hahaha, anders had ik 'm ook niet getipt
Ja ik ben een leek dus had geen idee.
Dit is misschien een optie?
Er staan meerdere op tussen 150 en 200 en ze worden echt geschilderd en niet gewoon geprint
Ik wou echt dat dit soort dingen vaker in het interieurtopic werden gedeeld, want ik vind dit altijd zo leuk om te zien en nieuwe dingen te ontdekken.
Ja helemaal waar! Maar zou het toch ook zelf niet snel doen omdat dat soort kunst zo erg persoonlijk is haha.
Ja, ik vind het altijd lastig om iets te vinden.
Heb je nog tips, @Rozevarken?
Oh, zie nu je post hierboven, haha.
Haha helaas geen tips ook, ik heb zelf geen social media dus ik hoor gewoon van kunstenaarsvrienden als ze iets kleurrijks maken en krijg via whatsapp foto’s of ga kijken in hun werkruimte. Mijn huis heeft een duidelijke stijl dus als vrienden iets tegenkomen, sturen ze fotos door haha. Dus misschien de tip om in je netwerk te zoeken naar kunstenaars haha.
Oh ennn laten we de tips die wel binnenkomen plaatsen in het interieurtopic voordat mijn collega @Lula mij boos aankijkt dat ik zelf in verkeerde topics bezig ben
Sindskort krijg ik soms schuurplekken op mijn lichaam door sportbh’s (wel op dezelfde plek). Ik snap niet zo goed hoe dat ineens komt. Zijn de sportbh’s dan oud en aan vervanging toe? En kan ik nog iets doen om verder schuren te voorkomen terwijl het heelt? Ik doe er vaseline op voor het sporten, maar weet niet zo goed of dit helpt. Wat is verstandig?
Op je eerste vraag heb ik geen antwoord maar een pleister/gaasje op de plek plakken waar het schuurt als je gaat sporten? Dan is er geen wrijving
Ben je kleiner of groter geworden op die plek? Mogelijk verkeerde maat aan / verkeerd type BH.
Ik heb dit ook als het warm is, zelfs bij nieuwe en correct aangemeten sportbeha’s. Ik gebruik van die anti friction cream van de decathlon en daarmee is het opgelost.
Nee volgens mij niet, dat maakt het voor mij een mysterie. Ze zitten niet strakker/losser en ben in gewicht ook niet veranderd.
Bij mij werkt babypoeder goed tegen schurende bh’s, heb er in de zomer ook wel eens last van!
Ik voel me niet zo goed en werk strakjes tot 20.30. Ik kom 21 thuis en wil dan iets gezonds eten wat ik supersnel kan maken. Ik heb net tofu gemarineerd en in de ijskast gezet, dat stop ik in de airfryer. Wat maak ik ernaast??? Ik eet al 3 avonden spinazie met boter en parmigiano omdat dat mijn comfort is maar de spinazie is nu op en ik wil wat nieuws maar heb 0 mentale ruimte om iets te bedenken
wat rijst/noodles koken en wat makkelijke groentes opwokken: lente-ui, knoflookje, broccoliroosjes, paprika, taugé etc. met bijv kurkuma/komijn/korianderpoeder erdoorheen voor extra smaak. Snel klaar, makkelijk te maken en voedzaam. Weet niet of je toevallig sesamzaadjes in huis hebt, als garnering.
Normaalgesproken mag je dan gewoon elke andere trein op het traject pakken, alleen gereserveerde stoelen zijn dan niet meer geldig