Suitsuit Caretta
Ik heb dit ook, echt bloedirritant. Maar ik ben er dus ook nog niet achter of dat kan (volgens mij niet)
Het meest irritante vind ik dus dat ik allerlei afleveringen download van podcasts die ik wel wil horen, maar zodra de aflevering die ik luister is afgelopen, stapt ie over op deze podcast, die me dus niet boeit. Rot op
Ongevraagde tip maar kan je niet beter een gewone podcast-app gebruiken? Spotify is überhaupt toch helemaal niet fijn om op een handige manier podcasts bij te houden en te luisteren? Ik gebruik het daar wel eens voor als een podcast exclusief op Spotify staat (gelukkig bijna nooit het geval) en vind het echt vreselijk onhandig. Is echt vooral gemaakt op muziek.
Ik ben zelf heel blij met Castbox bijv. maar er zijn er tientallen, met de zoekfunctie ook wel op het forum te vinden.
Ook @Xiomara
Ik heb deze en ben erg tevreden over.
Heeft iemand hier een aanrader voor een goede roeimachine? We willen er het liefst een met waterweerstand, maar je kan ze nergens echt uitproberen dus ik hoop op iemand met goede reviews haha.
Wat vind je er niet handig aan? Je kan toch gewoon een podcast volgen en meldingen krijgen als er een nieuwe aflevering is. Wat is dan anders aan Castbox?
Primark gaan hier al jaren mee.
Samsonite
Yes ben ik ook erg blij mee! Heb een ecodiver, niet zo strak en stylish als een suitsuit, maar vind het echt een hele fijne koffer
Vind het lang niet zo overzichtelijk werken vs. een app die bedoeld is voor podcasts. Kan moeilijker vinden wat ik zoek en kan het niet indelen hoe ik het wil. Misschien ben ik gewoon niet Spotify-vaardig genoeg hoor, ik luister weinig naar muziek dus ken vast niet alle functies. Maar omdat er tegen het probleem hierboven werd aangelopen leek het me daarvoor ook een oplossing.
Bedankt voor de tip! Ik vond hem meteen te duur maar mijn vriend heeft zijn zinnen erop gezet haha. We proberen hem nu via Marktplaats te scoren!
Alle roeiers trainen op de ergometers van Concept 2. Heb op een roeivereniging nog nooit een ander merk gezien (afgezien van een ander obscuur type waar ik even niet op de naam van komen).
Als ze goed onderhouden worden / zijn kunnen ze echt heel lang mee. Dus worden ook vaak tweedehands verkocht.
Je geeft aan dat je met waterweerstand wil, maar wat is daar precies de reden voor?
Het ziet er zo vet uit en ze hadden het ook in House of Cards 🥹 (ik weet verder niks van roeimachines haha) ik ga deze even checken! Bedankt voor de tip
Nee, zij halen ze uit het buitenland, althans 2 jaar geleden nog wel! Tsja, het is dan waarschijnlijk een oude en tweedehands kast, dat er dan wat dingen scheef kunnen zitten is niet zo raar toch? Ik vind dat juist de charme van die kasten.
Oh nee joh, die worden in grote aantallen opgekocht uit Oost-Europa waarschijnlijk en krijgen dan een nieuwe lik verf.
Als je iets gezonds in de airfryer doet, blijft de geur dan ook in huis hangen zoals wanneer je er friet in doet?
Ligt er bij mij helemaal aan hoe vet iets is (ook in gezond eten kan vet zitten natuurlijk) en of het sterk gekruid is. Beetje hetzelfde als bij een normale oven.
Karl Kani