Durf te vragen #8

Dit kun je gewoon op de site zien

1 like

Iemand een tip voor een leuke site die lijkt op hoe BoredPanda vroeger was? Ik wil af en toe een beetje leuk grappige plaatjes kijken of leuke knutsels zien etc. Maar sinds een tijdje is BoredPanda 50% oude reddit posts dus ik vind de site steeds minder leuk worden.

Wow Even een flashback en geen antwoord op je vraag, maar hoe heette eigenlijk ook alweer die site waar we met z’n allen memes etc op zaten te kijken. Niet zijnde Reddit of bored panda?

1 like

Bedoel je Imgur?

4 likes

9gag?

9 likes

Of tumblr :sweat_smile:?

1 like

Oooh 9gag idd! Zoo stom, kon er niet op komen, maar uren op gesleten (sorrynotsorry)

2 likes

Oh wist niet dat ze een website hadden!! Dankje!

Zijn jullie soms ook verdrietig nadat je iets heel erg leuks hebt gedaan met familie/vrienden?

18 likes

Ja, ik kan me dan echt heel sip voelen en soms ook huilen omdat het dan ‘voorbij’ is.

5 likes

Wow vet leuk idee! Hoe hebben jullie dat gemaakt? Als in: welk programma of drukker ofzo?

2 likes

Ja dit herken ik heel erg, vooral als we met mijn familie allemaal bij elkaar zijn geweest.

3 likes

Hebben jullie ook meldingen dat privé doorgifte bij iCloud/apple storingen heeft? Eergisteren had ik dit ook volgens mij.
Ik snap het niet helemaal. Is het iets om mij zorgen om te maken?

Mijn platenspeler is overleden en we zoeken een nieuwe. Hoeft geen fancy ding te zijn (geen Bluetooth of USB), alleen wel met ingebouwde versterker. En goed geluid natuurlijk. Iemand nog tips?

Is een platenspeler met Bluetooth/usb dan zo dat er geen plaat meer op hoeft en je vanaf spotify kan afspelen? Is het hele idee van een platenspeler ook niet dat je er zeg maar een plaat op legt

2 likes

Nee, het gaat om de verbinding met een geluidsinstallatie. Die verbinding kan met verschillende soorten kabels, maar dus ook met bluetooth

6 likes

Hebben jullie in Nederland wel eens van die tictac verpakkingen met pijnstillers gezien? Ik zie dat altijd op TikTok en het lijkt me best wel handig in plaats van zo’n strip. Maar wij hebben dat volgens mij helemaal niet

1 like

Jawel, paar jaar geleden dat wel. Gekocht bij de apotheek.
Vond het ook een handig systeem

3 likes

Haha ja ik typte ook perongeluk tiktok verpakking :smiling_face_with_tear: ooo handig @Madam-Mikmak

2 likes

Ik denk dat het in Nederland nergens zomaar te koop is, uit ontmoediging van overdosissen. Daarom is paracetamol ook niet meer in doosjes van 100 te koop bij de drogist bijv.

4 likes