Durf te vragen #8

Ik ben net zoals met kanoën een natuurtalent dat niet vooruitkomt en alleen rondjes draait. Maar mij moet je niet rekenen met sportieve dingen wil ik best eerlijk toegeven

2 likes

Je moet wel aan 2 kanten peddelen he mop

16 likes

Als je een sup hebt die voor jouw gewicht geschikt is, is het wel leuk! De sup moet echt op het water liggen met jou erop en niet half in het in het water, dan is het niet te doen.

3 likes

Thanks allen! Ik ga het gewoon proberen. Op de knieën starten is een goede tip.

Ik snap staand suppen sowieso niet. Ik vind zittend zoveel comfortabeler, maar dan wel met een dubbele peddel.

2 likes

Ja dit doe ik!! Dat maakt het dus ook zo triest maar er gaat gewoon iets mis maar misschien komt het omdat ik dan aan één kant specifiek harder peddel dan de ander? Ik raak dan ook in paniek joh je hebt niks aan mij met een peddel

Zittend met een dubbele peddel is dit toch ongeveer kanoën? Of gaat het soepeler omdat een supboard meer ‘op’ het water ligt dan erin?

Omdat je staand meer traint door het constant stabiliseren van je lichaam.

1 like

Kan iemand me in dm misschien helpen met samenloop wia en ziektewet? Werk wil me namelijk ontslaan nu.

Rechtsbijstand is al ingeschakeld maar duurt even. Kan echter niet zolang wachten en moet misschien bezwaar maken richting uwv. Ik loop helemaal vast en zowel uwv als belastingdienst vinden het ook gecompliceerd.

Bedankt :heart:

Wat rot! Dit geeft alleen maar extra stress en draagt niet bij aan je herstel. Zolang je ziek bent, mag je (de eerste 2 jaar) niet ontslagen worden. Wel kun je via een tweedespoor-constructie naar ander werk geloodst worden. Mits je nu wel in staat bent om ander werk te doen.

Ik heb de hele 2 jaar doorlopen en heb nu wia. Bij mij is alles ‘goed’ gegaan, dus weet niet of ik jouw specifieke vraag kan beantwoorden maar je mag me altijd DM’en.

1 like

Heb je DM gestuurd :heart:

1 like

Je mag me dm’en mochten je vragen nog niet zijn beantwoordt

1 like

Je mag me DM’en. Ik weet niet zeker of ik je vraag kan beantwoorden, maar ik kan in ieder geval meedenken (hr adviseur).

5 likes

Ben ik weer.
Wil iemand die in Groningen woont voor mij een beker ophalen bij Starbucks? En verzenden.
Uiteraard betaal ik alles.

2 likes

Ik was in mei op Sardinie en daar had ik 2 potten meegenomen!

3 likes

Ja precies.

@Sax Ja klopt, is inderdaad vergelijkbaar met kanoën.
@Blush Als je het meer als een workout ziet, zou ik inderdaad staand suppen. Maar ik doe het voor de lol en dan vind ik het zittend comfortabeler. Gisteren ben ik met @Desalnietteplus op zee gaan suppen. En toen hebben we de sup vastgemaakt aan een paal en zijn we gewoon drijvend gaan chillen. Nog comfortabeler haha.

8 likes

Ik krijg binnenkort een pink gellac startersset. Kan je ook gellak van een ander merk kopen of is het handiger om bij pinkgellac te kopen? Beetje domme vraag misschien, maar heb nog nooit gellak gehad.

1 like

Nee kan prima hoor!

2 likes

Welke site werkt het makkelijkst om fotoboeken te maken, gewoon vanaf de telefoon. Mag heel basic, alleen foto’s geen tekst

Het liefst selecteer ik gewoon de foto’s die hwt programma dan op volgorde van datum& tijd in het album gooit

De hema app heb ik goede ervaringen mee

2 likes