Omdat je staand meer traint door het constant stabiliseren van je lichaam.
Kan iemand me in dm misschien helpen met samenloop wia en ziektewet? Werk wil me namelijk ontslaan nu.
Rechtsbijstand is al ingeschakeld maar duurt even. Kan echter niet zolang wachten en moet misschien bezwaar maken richting uwv. Ik loop helemaal vast en zowel uwv als belastingdienst vinden het ook gecompliceerd.
Bedankt
Wat rot! Dit geeft alleen maar extra stress en draagt niet bij aan je herstel. Zolang je ziek bent, mag je (de eerste 2 jaar) niet ontslagen worden. Wel kun je via een tweedespoor-constructie naar ander werk geloodst worden. Mits je nu wel in staat bent om ander werk te doen.
Ik heb de hele 2 jaar doorlopen en heb nu wia. Bij mij is alles ‘goed’ gegaan, dus weet niet of ik jouw specifieke vraag kan beantwoorden maar je mag me altijd DM’en.
Heb je DM gestuurd
Je mag me dm’en mochten je vragen nog niet zijn beantwoordt
Je mag me DM’en. Ik weet niet zeker of ik je vraag kan beantwoorden, maar ik kan in ieder geval meedenken (hr adviseur).
Ben ik weer.
Wil iemand die in Groningen woont voor mij een beker ophalen bij Starbucks? En verzenden.
Uiteraard betaal ik alles.
Ik was in mei op Sardinie en daar had ik 2 potten meegenomen!
Ja precies.
@Sax Ja klopt, is inderdaad vergelijkbaar met kanoën.
@Blush Als je het meer als een workout ziet, zou ik inderdaad staand suppen. Maar ik doe het voor de lol en dan vind ik het zittend comfortabeler. Gisteren ben ik met @Desalnietteplus op zee gaan suppen. En toen hebben we de sup vastgemaakt aan een paal en zijn we gewoon drijvend gaan chillen. Nog comfortabeler haha.
Ik krijg binnenkort een pink gellac startersset. Kan je ook gellak van een ander merk kopen of is het handiger om bij pinkgellac te kopen? Beetje domme vraag misschien, maar heb nog nooit gellak gehad.
Nee kan prima hoor!
Welke site werkt het makkelijkst om fotoboeken te maken, gewoon vanaf de telefoon. Mag heel basic, alleen foto’s geen tekst
Het liefst selecteer ik gewoon de foto’s die hwt programma dan op volgorde van datum& tijd in het album gooit
De hema app heb ik goede ervaringen mee
zag laatst in een vlog reclame voor journi. Zelf geen ervaring mee, maar in de Ad zag het er heel makkelijk uit
Je naam zegt het zelf ik gebruik tegenwoordig amper nog pinkgellac zelf, meestal andere merken.
Meteen ook een budgettip voor anderen: Kruidvat verkoopt MyLaq, best goed geprijsd en ik ben even tevreden van deze als van duurdere merken!
Ik gebruik onceupon, vind ik wel fijn werken. Je foto’s moet je geloof ik wel op je voorkeursvolgorde aanvinken/selecteren.
Nog een gellac vraag. Ben nu voor de eerste keer bezig en heb een starter set. Alleen staat er; verwijder de plakkerige laag met een cleaner wipe. Die zitten er zo te zien niet bij (zie foto). Hoe kan ik die plakkerige laag nu het beste verwijderen?
Kan met die nail prep, maar nagellakremover of alcohol werkt ook. En bij sommige topcoats hoef je niks af te nemen
@Quinn ik heb laatst Journi voor t eerst gebruikt en ben erg tevreden! Super makkelijk, snel, foto’s zet ie automatisch in de juiste volgorde en geregeld een kortingscode in de app (ik had 30%). Had m’n boek van 1 jaar in foto’s in een halfuurtje gemaakt
Ik zou, als je het echt vaker wil gaan gebruiken, kijken voor een no wipe topcoat.
Zelf vind ik ook de peel off base heel fijn