zag laatst in een vlog reclame voor journi. Zelf geen ervaring mee, maar in de Ad zag het er heel makkelijk uit
Je naam zegt het zelf ik gebruik tegenwoordig amper nog pinkgellac zelf, meestal andere merken.
Meteen ook een budgettip voor anderen: Kruidvat verkoopt MyLaq, best goed geprijsd en ik ben even tevreden van deze als van duurdere merken!
Ik gebruik onceupon, vind ik wel fijn werken. Je foto’s moet je geloof ik wel op je voorkeursvolgorde aanvinken/selecteren.
Nog een gellac vraag. Ben nu voor de eerste keer bezig en heb een starter set. Alleen staat er; verwijder de plakkerige laag met een cleaner wipe. Die zitten er zo te zien niet bij (zie foto). Hoe kan ik die plakkerige laag nu het beste verwijderen?
Kan met die nail prep, maar nagellakremover of alcohol werkt ook. En bij sommige topcoats hoef je niks af te nemen
@Quinn ik heb laatst Journi voor t eerst gebruikt en ben erg tevreden! Super makkelijk, snel, foto’s zet ie automatisch in de juiste volgorde en geregeld een kortingscode in de app (ik had 30%). Had m’n boek van 1 jaar in foto’s in een halfuurtje gemaakt
Ik zou, als je het echt vaker wil gaan gebruiken, kijken voor een no wipe topcoat.
Zelf vind ik ook de peel off base heel fijn
Ik heb ook een Gellac vraag. Vriendin van mij heeft laatst mijn nagels gedaan met Pink Gellac. Aankomende maandag zit dat er al 2 weken op en naast dat ik natuurlijk uitgroei heb is het echt nog perfect. Dus nu wil ik het ook en ga zo’n startersset aanschaffen met Peel off basecoat.
Maar nu mijn vraag. Als ik alle stappen van Pink Gellac aanhou, maar in plaats van een kleurtje van Pink Gellac een normale nagellak van bijv. Essie pak, en daar vervolgens een topcoat van Pink Gellac overheen doe. Werkt dat?
Ik heb een set van een ander merk en gebruik het inderdaad zo als jij nu zegt. Basecoat en topcoat van ander merk en pink gellac als kleur. Werkt bij mij heel goed
Maar ik bedoel dus eigenlijk dat de kleur geen gellakje is, maar een gewone nagellak van bijvoorbeeld Essie of essence. Dus dat je dat tussen de gelbasecoat en geltopcoat stopt.
Ik heb het nooit echt mooi gekregen, maar heb ook wel eens gehoord dat het wel lukte. Maar ik zou er zelf niet mee gaan zitten pielen en gewoon een gellak erbij kopen.
Kan wel maar dan moet je wel echt lang wachten tot de gewone lak droog is voor je de topcoat erop doet.
Ja ik doe nu ook 7 kleurtjes erbij hoor! Maar leek mij wel leuk om het eens af te wisselen haha, de lakjes zijn natuurlijk niet echt goedkoop.
Oh nee dat weet ik niet, ik vraag me af of dat goed gaat
Werkt alleen als de normale nagellak helemaal droog is, dat is vaak pas echt goed na 24+ uur, dus dan wordt het wel een lang proces. En zelfs dan kan het er soms voor zorgen dat de topcoat niet helemaal mooi hecht, dus zij er eerlijk gezegd niet te veel van verwachten.
Oh daar heb ik het geduld ook niet voor
Je kan wel je gewone lak over je gellak topcoat dragen, dat blijft bij mij ook best goed zitten.
Er is ook een nagellak-topic!
Is hier iemand die de opleiding Gezondheidswetenschappen heeft gedaan en zich heeft om laten scholen tot docent? Ik zit zelf aan leraar Gezondheidszorg en Welzijn te denken. Hoop dat er iemand is die mij meer kan vertellen over de route van Gezondheidswetenschapper tot docent.
Ik lees op sommige bronnen online dat je statiegeldflesjes nu overal in kan leveren, ipv alleen de winkel die dat merk verkoopt. Bijvoorbeeld Lidl huismerk flesjes bij de AH inleveren. Anderen zeggen weer van niet.
Is er iemand die dit al heeft uitgeprobeerd? Zodat ik straks niet voor lul sta in de supermarkt omdat ie de helft van de flesjes niet pakt?