Heb dit ook en heb echt géén idee wat je er aan kan doen ![]()
![]()
![]()
Echt firstworldproblems maar vind het zo lelijk
Oh ik hoop echt dat het alleen bij deze blijft! ![]()
Kent iemand wissel.nl waar je met “korting” tweedehands cadeaubonnen kan kopen?
Ja, wat is je vraag?
Ja heb laatst voor het eerst wat gekocht daar. 2 bol bonnen met 5% korting. Een bon deed het en 1 bon was al gebruikt. Ik heb gemaild en kreeg heel snel antwoord en ook een nieuwe code.
Het kan wel lonen maar iets weerhoudt me toch om nog een keer wat te kopen, misschien vanwege die ene bon die het niet deed ook al losten ze het goed op. Vooral voor die 5% is het best wel gedoe. Sommige bonnen hebben meer korting maar meestal niet die ik wil.
Ja gewoon of het legit is eigenlijk
Ik heb daar wel eens een bon ingewisseld voor geld en was gewoon legit.
@Merrow emelt zag ik ook maar geen echte zwarte? Voor de rest komt die meer overeen zag echt geen pootjes en ook geen miljoen pootjes
@Negativ
Jaa ik ben daar dan bang voor dus probeer ik meteen te checken waar ik mee te maken heb ![]()
Ik koop er regelmatig kadobonnen voor grote aankopen en werkt prima.
Ook een keer contact gehad met de klantenservice omdat er bonnen opstonden die een verlopen datum hadden op de website. En hebben ze meteen aangepast, en heb ik de bonnen gekocht en ze werkten gewoon.
Waar kun je fijne hoeslakens kopen in leuke kleuren of met prints?
Leen bakker had laats leuke vond ik
Veel katoen waar ik van hou
La Redoute!
Kent iemand deze website? Dit kan toch nooit, deze merk jas voor deze prijs?!
Als ik de site Google voor (negatieve) reviews komt er niks naar voren.
Lijkt me inderdaad te mooi om waar te zijn. De verzendtijden vind ik ook enorm lang, en de website lijkt slecht te zijn vertaald vanuit Duits (oh zie ook een stukje vår webbutik dat is iets van Scandinavische taal…)
Ik zou het niet aandurven in ieder geval…
Dit ziet eruit als een scam. Als je op zoek bent naar een jas van Max Mara zou ik je Intrend aanraden, dat is kleding van de Max Mara Group (Max Mara, Max &Co., Marella, Pennyblack) zonder merk. Prijzen liggen wel wat hoger dan hier maar het is 100% legit! Ik heb er laatst nog een jurkje gekocht (ik heb een fysieke winkel in de buurt) en er hingen al ontzettend veel mooie winterjassen.
Hartendief vintage in Leiden heeft regelmatig Max Mara jassen te koop, en volgens mij ook een Max Mara dag met alleen maar Max Mara jassen in de winter!
Dit klinkt als mijn droom
Wat een mooie jurken!
Ik ga volgende week op vakantie met een vriendin en ze schijnt hard te snurken. Heeft iemand een tip voor fijne oordopjes die ik in de winkel kan kopen?
Wassen oordopjes van orophax is mijn holy grail.