Het leest erg onprettig vind ik door hoe je ze vast moet houden en ik hoor dat van meer mensen dus misschien dat het daardoor niet goed verkocht werd? @Theeleut
Ik vond het wel fijn lezen en inderdaad makkelijk mee te nemen, maar misschien op dat aspect verloren van ebooks. Dwarsligger heeft best wat jaren bestaan dus het zo stil (waarschijnlijk) stoppen verbaasd mij.
Weet iemand wat dit is voor snelle kruiper?
Geen duizendpoot, pootjes waren niet te zien
Ongeveer 2 cm lang en 4 mm dik
Een zwarte worm?
Google search zegt een miljoenpoot
Ik dacht dat je een grap maakte maar die bestaan gewoon echt.
Ik had overigens al gegoogeld en ook gezocht met een foto met google lens
Maar zag echt geen pootjes zoals bij een duizendpoot wel.
Het leek meer op een larve dus denk vraag het even of iemand het weet want wil geen plaag natuurlijk
Kan het niet goed zien, maar het heeft ook wel wat weg van een emelt
Als ik een foto als achtergrond instel op mijn IPhone, dan zijn de kleuren veel minder helder. Heeft iemand dit ook? Wat kan ik daar aan doen?
Heb dit ook en heb echt géén idee wat je er aan kan doen Echt firstworldproblems maar vind het zo lelijk
Oh ik hoop echt dat het alleen bij deze blijft!
Kent iemand wissel.nl waar je met “korting” tweedehands cadeaubonnen kan kopen?
Ja, wat is je vraag?
Ja heb laatst voor het eerst wat gekocht daar. 2 bol bonnen met 5% korting. Een bon deed het en 1 bon was al gebruikt. Ik heb gemaild en kreeg heel snel antwoord en ook een nieuwe code.
Het kan wel lonen maar iets weerhoudt me toch om nog een keer wat te kopen, misschien vanwege die ene bon die het niet deed ook al losten ze het goed op. Vooral voor die 5% is het best wel gedoe. Sommige bonnen hebben meer korting maar meestal niet die ik wil.
Ja gewoon of het legit is eigenlijk
Ik heb daar wel eens een bon ingewisseld voor geld en was gewoon legit.
@Merrow emelt zag ik ook maar geen echte zwarte? Voor de rest komt die meer overeen zag echt geen pootjes en ook geen miljoen pootjes @Negativ
Jaa ik ben daar dan bang voor dus probeer ik meteen te checken waar ik mee te maken heb
Ik koop er regelmatig kadobonnen voor grote aankopen en werkt prima.
Ook een keer contact gehad met de klantenservice omdat er bonnen opstonden die een verlopen datum hadden op de website. En hebben ze meteen aangepast, en heb ik de bonnen gekocht en ze werkten gewoon.
Waar kun je fijne hoeslakens kopen in leuke kleuren of met prints?
Leen bakker had laats leuke vond ik
Veel katoen waar ik van hou
La Redoute!