Durf te vragen #8

Kent iemand deze website? Dit kan toch nooit, deze merk jas voor deze prijs?!

Als ik de site Google voor (negatieve) reviews komt er niks naar voren.

Lijkt me inderdaad te mooi om waar te zijn. De verzendtijden vind ik ook enorm lang, en de website lijkt slecht te zijn vertaald vanuit Duits (oh zie ook een stukje vÄr webbutik dat is iets van Scandinavische taal
)

Ik zou het niet aandurven in ieder geval

1 like

Dit ziet eruit als een scam. Als je op zoek bent naar een jas van Max Mara zou ik je Intrend aanraden, dat is kleding van de Max Mara Group (Max Mara, Max &Co., Marella, Pennyblack) zonder merk. Prijzen liggen wel wat hoger dan hier maar het is 100% legit! Ik heb er laatst nog een jurkje gekocht (ik heb een fysieke winkel in de buurt) en er hingen al ontzettend veel mooie winterjassen.

3 likes

Hartendief vintage in Leiden heeft regelmatig Max Mara jassen te koop, en volgens mij ook een Max Mara dag met alleen maar Max Mara jassen in de winter!

3 likes

Dit klinkt als mijn droom

5 likes

Wat een mooie jurken!

1 like

Ik ga volgende week op vakantie met een vriendin en ze schijnt hard te snurken. Heeft iemand een tip voor fijne oordopjes die ik in de winkel kan kopen?

Wassen oordopjes van orophax is mijn holy grail.

4 likes

Nee het is de hel haha. Eerste keer was het leuk en heb ik ook een jas gekocht maar nu is het super super druk dus lang wachten en je voelt pressure om iets te kopen omdat iedereen om je heen jassen weggrist. Wel goede winkel voor zo’n jas hoor, maar zou niet aanraden op die dag te gaan maar gewoon een andere keer als je rustig kan passen!

1 like

Lees ik hier vaak maar ik hoor echt nog te veel met die dingen. Ik vorm ze niet goed denk ik. Hoe doe jij dat?

2 likes

Voor degene die diepvriesgroente eten. Merk je veel verschil qua smaak en structuur tov verse groente?

2 likes

Ja eens met Evert. Edamame zijn een uitzondering wat dat betreft, die zijn heel lekker uit de vriezer maar dingen zoals broccoli, sperziebonen en bloemkool worden papperig. Kan prima in curry of soep bijv maar niet los.

11 likes

Ja, alles wordt zachter en eet ik niet los. Enige uitzondering zijn diepvrieserwtjes, die vind ik veel lekkerder en verser dan uit pot.

9 likes

Ik ga daar eens kijken, tnx! En wellicht ook een keer naar Hartendief in Leiden @Lady_Mary eens kijken of ik daar wat meer informatie over kan vinden voordat ik random naar Leiden ga haha

3 likes

Deze van de Etos:

https://www.etos.nl/producten/ohropax-mini-soft-zachte-schuim-oordopjes-120273775.html?utm_source=google&utm_medium=cpc_btl&gad_source=1&gbraid=0AAAAACfj46zCdxNGMAD_AlkJD31CXKINh&gclid=CjwKCAjw5qC2BhB8EiwAvqa41tX19G3atFZkYn2tCjLcKtvbMUBwPXVgh70Qjmuls3-u4iaMjh2DnxoCAX8QAvD_BwE

Omdat ze klein zijn kun je die echt goed in je oren krijgen. Mijn vriend en ik gebruiken ze allebei (a couple that snores together stays together) en ze passen ons allebei goed. Soms moet ik ze zelfs even opnieuw indoen omdat ze mijn oor zowat vacuĂŒm zuigen.

4 likes

Ik gebruik al jaren die van Noisezz, de gele. Ik vind van die wassen dingen eng om in je oor te doen haha. Je krijgt 4 maten, je kan ze helaas later niet los bestellen

Ik gebruik ze ook en vind ze super fijn. Ik doe ze door de helft, anders vind ik ze te groot. En dan een beetje warm maken zodat ze wat zachter zijn en in je oor duwen.

3 likes

Je kan ze op insta volgen. Daar posten ze altijd veel info over de events die ze organiseren!

2 likes

Ja ik ben ze vanmorgen gaan volgen. Ziet er leuk uit!

1 like

Soms wel, maar ik probeer het altijd optijd uit de vriezer te halen en het te ontdooien zodat het wat kan uitlekken en niet te nat is waardoor het heel slap wordt.
Vaak eet ik het ook gewoon ergens doorheen waardoor uk geen verschil merk
Alleen sperziebonen echt zo, maar ook daarbij merk ik eigenlijk geen verschil

4 likes