Durf te vragen #8

Nee niet gevonden… zo frustrerend!

5 likes

Volgens mij is het inderdaad gespiegeld want het komt me heel bekend voor.

1 like

Het is van Monika Luniak en als ik daar afbeeldingen bij zoek zie ik deze mevrouw ook uit andere hoeken

3 likes

Ik moet vandaag de metro in Rotterdam nemen vanaf centraal. Ben niet helemaal onbekend in Rotterdam, maar de metro weet ik ff niet te vinden. Ik kom aan op centraal. Is de metro dan aan de achterzijde? En begint ie onder de grond?

De metro is aan de voorzijde. Midden in de centrale hal neem je de roltrap of trap naar beneden.

(Plaatje via Google.) Buiten heb je aan de voorzijde nog zo’n ingang.

5 likes

De uitgang aan de voorzijde nemen, om uit te vinden welke kant ik op moet, loop ik altijd richting spoor 1. En dan door de poortjes rechtdoor de metro in.

3 likes

Top dank jullie wel @Cleopatra

2 likes

Ik heb als cadeautje een tijdschrift abonnement gekregen maar ik lees eigenlijk nooit tijdschriften. Iemand een tip wat een leuke is om een paar keer te krijgen? Flow en Happiness trekt me niet zo, vroeger las ik de Linda wel, is die nog steeds leuk?

Ik vind Linda wel een leuk tijdschrift, wel veel reclame maar ook wel leuke interviews. Daarnaast vind ik Quest erg leuk! En weinig tot geen reclame :wink:

1 like

Al veel gezegd maar: eten! Praktische dingen zoals maaltijden, of een vriendin die ff kwam stofzuigen, of even de baby een uurtje op haar liet tukken zodat ik ff lekker uitgebreid kon douchen werden heel erg gewaardeerd.

2 likes

Misschien vind je de JAN dan ook leuk.

2 likes

Weet niet of het een optie is, maar misschien kook-tijdschriften zoals de foodies of de delicious?

2 likes

Maar ze doet al eten :smiling_face_with_tear:

12 likes

Ja, mijn ergenis is dat hier (maar ook op instagram) mensen dingen niet goed lezen! En het ergste is als andere mensen daar op op doorgaan, waardoor het maar niet ophoudt.

54 likes

Ja, ook dat!

1 like

Is de aankomsthal nu al bekend als je op bijv. Schiphol vliegt of pas op de dag van de vlucht zelf? Ik kan het zo niet vinden namelijk. Dank!

1 like

Ik dacht altijd dat dit wel redelijk van te voren vast ligt, dat het per maatschappij bepaalt is welke aankomsthal het is.

2 likes

Ah sorry, inderdaad slordig gelezen. Blijkbaar kan ik het dus niet genoeg benadrukken

1 like

Wie werkt hier als psycholoog en mag ik wat vragen? Gaat om een organisatorisch vraagje, niet een mentale hulpvraag :sweat_smile: @MadameMignon @Opheliac jullie misschien? Ik wil niet zomaar in iemands dm sliden :d

Je mag mij ook een bericht sturen

1 like