Ik zoek comfy huisslippers. Iemand nog aanraders?
Ja echt my god
Ik heb zelf van Dedoles, maar dat zijn wel basic slippers qua zool en zonder bont oid
Ik heb Warmbats. Net voor de eerste lockdown gekocht en ze zijn nog steeds mooi qua bont en buitenkant. Ook zijn ze heerlijk warm. Vind de harde zool handig, kan er ook even snel mee de tuin in lopen zonder dat ze heel vies worden.
Als je nog geen antwoord hebt pm me maar!
Ik ben op zoek naar tips voor hotels in Nederland waar ze echt een goed bad hebben waar je met zn tweeën in kan. Verder eigenlijk geen specifieke eisen haha. Iemand goede suggesties?
Ik ben arts! Weet niet of dat helpt haha
Verpleegkundige in de ggz
Ik heb ook Warmbats maar die zijn na 2 jaar wel helemaal afgedragen, dus niet zoals hier gezegd wordt vanaf de lockdown tot nu nog helemaal goed
Ik ga over twee weken met mijn moeder en zus op een rommelmarkt staan. En dat is eigenlijk mijn persoonlijke nachtmerrie maar oke.
Heeft iemand tips? Hoe prijs je dingen met een stickertje ofzo? Of verzin je dat ter plekke? Het is voornamelijk (kinder)kleding en speelgoed. Alle rommelmarkt tips zijn welkom
Ik gooi alle tips er maar in:
Voorwerpen meestal met stickertje.
Kleding hang ik vaak aan een rek met prijs van 3 tot 8 euro bv. Dan weten mensen wat ze ong kunnen verwachten. Vaak merk je snel genoeg wat te duur is en dan prijs je vanzelf af. Of mensen onderhandelen met je. Vaak merk je dan ook de max prijs.
Kinderkleding (zeker wat goedkopere) sorteer ik soms per maat en dan in een tas doen met sticker maat erop. Dan kun je evt de tas voor een heel bedrag verkopen of mensen zelf laten zoeken. Mijn ervaring is dat mensen dat graaien in bakken wel leuk vinden.
Mooie items hang ik meestal op.
En naarmate de dag vordert en ik er vanaf wil, prijs ik alles af.
En veel papier en pennen meenemen. En een schaar of vuilniszak (heb ik altijd nodig op de een of andere manier).
Is je doel rijk worden of geen gezeik? Ik zou dus echt nergens zin in hebben, ook vooraf niet, dus ik zou zeggen alles 1 euro doeii.
(nee eigenlijk zou ik mezelf afmelden en de kleding aan m’n zus geven mag zij lekker 2 avonden stickers plakken voor 40 euro winst).
Ik heb een paar keer in Van der Valk hotels geslapen die echt grote badden hadden. Zoals deze:
https://www.hotelbloemendal.nl/kamers/luxe-kasteelkamer/
Was ook wel tof hotel, en bij het drielandenpunt
Ik heb ook Warmbats, ik draag ze nu 2 jaar en zien er nog heel goed uit en lopen ook nog goed. Oh en lekker warm natuurlijk!
Bij Intell hotels heb je een groot bad in de slaapkamer. Wel rond, maar wel groot genoeg. Misschien is het zelfs een jacuzzi, maar ik weet het niet zeker.
Iets er tussenin. Liefst zou ik alles gewoon naar de kringloop brengen (want geen zin) maar dat zou ik ook wel zonde vinden want denk dat ik er ook wel wat geld mee kan verdienen.
En misschien dat het samen met mijn zus ook wel gezellig kan zijn
Van der valk Eindhoven heeft in de bruidssuite echt een enorm bad.
In Tilburg ook als ik het me goed herinner.
Lijkt op de foto minder groot dan in het echt
We hebben een kraam gehuurd, weet niet of ik een rek daarvoor mag zetten eigenlijk? Misschien dat ik ook wel dingen aan de kraam kan hangen?
En bedankt voor je tips! Wilde al inderdaad bakken maken met kleine kinderkleding dat mensen daarin kunnen zoeken
Ik heb een paar keer op de markt gestaan en er altijd een kledingrek naast gezet en ook dingen aan de kraam gehangen. Nooit wat over gehoord, denk dat het alleen niet in het looppad mag.
veel mensen spannen een lijntje in hun kraam en daar kan je dan hangertjes aanhangen. daar kan je de leukste stukken ophangen zodat mensen naar je kraam komen.
En zo veel mogelijk grote stickers plakken bijv zulke met maat en prijs. anders moet iedereen graaien naar de maat en dan wordt het rommelig.
En simpele dingen die niet opgehangen worden zoals broekjes of rechttoe rechtaan shirtjes dakpansgewijs uitstallen per maat.
en als je wil combi deals maken, dan kopen mensen meer.
en mensen aanspreken, vragen: wat zoek je nog? ik vind dat altijd wel makkelijk als ik kan zeggen rompers voor een jongen in 92. kunnen ze gelijk zeggen nee heb ik niet of ja hier nog een paar.
lekker efficiënt.